cathlin Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Hvor følger dere med på nyheter? Hvilke nettsteder tv aviser podcaster radioprogrammer 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg har VG+ og lokalavisen og da kan jeg lese nesten alle nyheter på andre lokalaviser. 1 Siter
Ekstra Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Jeg er innom VG, DN og Aftenposten stort sett daglig, i tillegg til en flere andre steder mer sporadisk. Når det gjelder podcaster og radio er jeg så kjedelig at det stort sett er NRK. 1 Siter
Grendel Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar (endret) Jeg abonnerer på Aftenposten, Adressa, Nettavisen og Morgenbladet (må vurdere å kutte ned på noe) Jeg er mest inne på Aftenposten, Nettavisen og E24. Jeg ser nyhetene på NRK TV noen ganger. Jeg hører på Wolfgang Wee (hvis han har interessante gjester) og Økonomi amatørene Endret 4. februar av Grendel 0 Siter
adhoc Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar VG, Aftenposten, NRK, Klassekampen, Morgenbladet, BBC, The Economist, Sky News, CNN, The Guardian, The Independent, Financial Times. The Spectator og New York Times 😅 (Ja, jeg har et problem.) 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Norske: VG, DN, Morgenbaldet. Dagsnytt 18. Ser ikke Dagsrevyen. Internasjonalt: Bloomberg Daybreak. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar NRK Dagsrevyen og ofte Dagsnytt 18 på tv. VG+, nettavisen av og til. Tv2.no samt av og til expressen.se. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.