cathlin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvor følger dere med på nyheter? Hvilke nettsteder tv aviser podcaster radioprogrammer 0 Siter
Dorthe Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har VG+ og lokalavisen og da kan jeg lese nesten alle nyheter på andre lokalaviser. 1 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er innom VG, DN og Aftenposten stort sett daglig, i tillegg til en flere andre steder mer sporadisk. Når det gjelder podcaster og radio er jeg så kjedelig at det stort sett er NRK. 1 Siter
Grendel Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden (endret) Jeg abonnerer på Aftenposten, Adressa, Nettavisen og Morgenbladet (må vurdere å kutte ned på noe) Jeg er mest inne på Aftenposten, Nettavisen og E24. Jeg ser nyhetene på NRK TV noen ganger. Jeg hører på Wolfgang Wee (hvis han har interessante gjester) og Økonomi amatørene Endret 39 minutter siden av Grendel 0 Siter
adhoc Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden VG, Aftenposten, NRK, Klassekampen, Morgenbladet, BBC, The Economist, Sky News, CNN, The Guardian, The Independent, Financial Times. The Spectator og New York Times 😅 (Ja, jeg har et problem.) 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Norske: VG, DN, Morgenbaldet. Dagsnytt 18. Ser ikke Dagsrevyen. Internasjonalt: Bloomberg Daybreak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.