AnonymBruker Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Hvordan hadde dere dagen etter en visdomstann operasjon? smerter? Anonymkode: 05910...8ec 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan gikk det dagen etter en visdomstann operasjon for dere som har operert? mye smerter? Anonymkode: 05910...8ec 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar 27 minutes ago, AnonymBruker said: Hvordan hadde dere dagen etter en visdomstann operasjon? smerter? Anonymkode: 05910...8ec Det er helt normalt. Kan sikkert være vond i en uke +. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan hadde dere dagen etter en visdomstann operasjon? smerter? Anonymkode: 05910...8ec Jeg har trukket tre (den siste har jeg ikke), tok dem før de begynte å gi meg trøbbel og med unntak av en paracet etter den første trekkingen hadde jeg ikke behov for noe smertestillende. Men jeg trakk dem greit hos tannlegen, det var ingen operasjon. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Lillemus skrev (På 4.2.2026 den 19.21): Jeg har trukket tre (den siste har jeg ikke), tok dem før de begynte å gi meg trøbbel og med unntak av en paracet etter den første trekkingen hadde jeg ikke behov for noe smertestillende. Men jeg trakk dem greit hos tannlegen, det var ingen operasjon. Jeg skal operere ut den ene de andre vet jeg ikke. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar slabbedask skrev (På 4.2.2026 den 19.17): Det er helt normalt. Kan sikkert være vond i en uke +. Ja er nok smerter og ubehag i uker sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.