AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvordan hadde dere dagen etter en visdomstann operasjon? smerter? Anonymkode: 05910...8ec 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan gikk det dagen etter en visdomstann operasjon for dere som har operert? mye smerter? Anonymkode: 05910...8ec 0 Siter
slabbedask Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 27 minutes ago, AnonymBruker said: Hvordan hadde dere dagen etter en visdomstann operasjon? smerter? Anonymkode: 05910...8ec Det er helt normalt. Kan sikkert være vond i en uke +. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan hadde dere dagen etter en visdomstann operasjon? smerter? Anonymkode: 05910...8ec Jeg har trukket tre (den siste har jeg ikke), tok dem før de begynte å gi meg trøbbel og med unntak av en paracet etter den første trekkingen hadde jeg ikke behov for noe smertestillende. Men jeg trakk dem greit hos tannlegen, det var ingen operasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.