AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har fem fine ting listet opp. Noen titter, noen setter hjerte. Likevel ingen som kjøper, selv om det er halv pris og ganske nytt. Jeg har selv vært i situasjoner der jeg må kjøpe noe, går på finn. Kjøpt tydeligvis for altfor høy pris, siden ingen vil ha det for prisen som var det halve av det igjen. Så når man selger virker det håpløst syns jeg. Altså hvis jeg kjøpte en sofa for 12000 to år siden og den er i bra stand, hva skal jeg selge den for for å få det solgt? Jeg har prøvd med 5000,,men ingen vil kjøpe. Jeg har sett hva andre selger lignende møbler for og det er rundt 7000. Likevel får jeg ikke solgt min. Er det helt håpløst å selge på finn i dag? Anonymkode: aacfa...1e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det kommer vel litt an på hva du selger og hvor du holder til tror jeg. Anonymkode: 8e906...dee 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 19 minutes ago, AnonymBruker said: Er det helt håpløst å selge på finn i dag? Anonymkode: aacfa...1e0 Det er et tregt marked for tiden. Får du ikke solgt må du rett og slett sette ned prisen. Og hvis du bor langt ute i hutta-heita får du nok problemer med å få solgt store ting som en sofa. Anonymkode: 2fd50...216 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et tregt marked for tiden. Får du ikke solgt må du rett og slett sette ned prisen. Og hvis du bor langt ute i hutta-heita får du nok problemer med å få solgt store ting som en sofa. Anonymkode: 2fd50...216 Hm, jeg er så lite villig til å sette ned prisen, syns det er billig nok som det er. Da får jeg heller beholde det sette på lager har jeg bestemt meg for 😕 Anonymkode: aacfa...1e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden 3 minutes ago, AnonymBruker said: Hm, jeg er så lite villig til å sette ned prisen, syns det er billig nok som det er. Da får jeg heller beholde det sette på lager har jeg bestemt meg for 😕 Anonymkode: aacfa...1e0 Og betale lagerleie for en ting du ikke har bruk for. jaja. Anonymkode: 2fd50...216 0 Siter
Ekstra Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Jeg har både solgt mye på Finn, og synes det er uforutsigbart hvor lang tid et salg kan ta. Fine ting man synes selger rimelig kan ta lang tid, og motsatt. Gjennomgående er at man for det meste får mindre betalt enn man håper og tror. Som flere sier, om du ikke får solgt, må du antakelig gjøre noe med prisen. Evt. kan du selvfølgelig også forsøke å "pimpe" annonsen, ta bedre bilder, justere beskrivelsen etc. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og betale lagerleie for en ting du ikke har bruk for. jaja. Anonymkode: 2fd50...216 Er jo mulig jeg får bruk for det. Hvis ikke finnes det alltid avfallsplassen. Anonymkode: aacfa...1e0 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Sofaer og møbler gis ofte bort mot henting. Min mor måtte gi bort ett lekkert vitrineskap i italiensk heltre. Som kostet over 20000 nytt. Finn duger nesten bare til å gi bort ting. Det kan dog lønne seg å sette prisen litt høyt slik at det er prute monn. For nesten alle pruter. Om du skulle få solgt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden): Sofaer og møbler gis ofte bort mot henting. Min mor måtte gi bort ett lekkert vitrineskap i italiensk heltre. Som kostet over 20000 nytt. Finn duger nesten bare til å gi bort ting. Det kan dog lønne seg å sette prisen litt høyt slik at det er prute monn. For nesten alle pruter. Om du skulle få solgt. Huff så synd! Jeg klarte ikke å gi bort noen helt fine møbler engang, så de havnet i søppel. Ja sånn har jeg også tenkt, at setter prisen sånn at jeg tåler litt pruting. Setter jeg det lavt så vil folk prute sånn at det blir nesten gratis. Men 24 dager nå, nesten ingen salg. Føler meg nesten dum som har selv kjøpt møbler på finn. Mulig også det er fordi jeg bruker profilen min som ikke har vurderinger. Har en gammel en som har det 😕 Anonymkode: aacfa...1e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.