AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Tilhører router og canal digital boks leiligheten eller borettslaget? Anonymkode: 586b7...46b 0 Siter
Everybody Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Fulgte router og canal digital boks med når du kjøpte eller leide leiligheten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Everybody skrev (53 minutter siden): Fulgte router og canal digital boks med når du kjøpte eller leide leiligheten? Det husker jeg ikke. Anonymkode: 586b7...46b 0 Siter
Everybody Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det husker jeg ikke. Anonymkode: 586b7...46b Du burde spørre borettslaget om det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tilhører router og canal digital boks leiligheten eller borettslaget? Anonymkode: 586b7...46b Leiligheten. Anonymkode: 35eed...199 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leiligheten. Anonymkode: 35eed...199 Skal alt være igjen når jeg flytter ut? Anonymkode: 586b7...46b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Du må høre med canal digital om du skal sende inn utstyret. Det er ganske vanlig hos andre aktører. Anonymkode: 35eed...199 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Hos meg følger det leiligheten. Det er mest vanlig tror jeg. 0 Siter
Fionys Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Det er vanlig å måtte levere tilbake utstyret når man sier opp abonnementet. Det beste er å undersøke med Canal digital. Canal digital er vel Allente nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.