AnonymBruker Skrevet i går, 17:16 Skrevet i går, 17:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ? Anonymkode: 2643e...d35 Jeg hadde satt pris på det. Men alle er ulik, spør vedkommende. Anonymkode: 0e440...a00 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet i går, 18:03 Skrevet i går, 18:03 Nei, det ville jeg ikke gjort om jeg visste noen slanka seg. 0 Siter
Kayia Skrevet i går, 19:08 Skrevet i går, 19:08 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): ? Anonymkode: 2643e...d35 Nei, det syns jeg vil være like tankeløst som å gi øredobber til en person uten hull i ørene eller badeskum til en person uten badekar. Endret i går, 19:08 av Kayia 1 Siter
Lillemus Skrevet i går, 19:53 Skrevet i går, 19:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ? Anonymkode: 2643e...d35 Hvis du vil være slem og få vedkommende til å bli lei seg så. 0 Siter
morsan Skrevet i går, 20:17 Skrevet i går, 20:17 Kake i bursdagsgave synes jeg generelt sett er en rar gave. Og ekstra sært til en som er på slanker’n 4 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det blir som å gi 20 Prince til en som prøver å slutte å røyke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Er som å gi narkotika til en rusmisbruker. Er utrolig hvor lite en kan tenke selv. Hvis du ts hadde slanket deg, hadde du likt å få en kake i bursdagsgave? Anonymkode: 33f16...f4b 0 Siter
frosken Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Avhenger av hva personen ønsker selv - så du bør kanskje spørre vedkommende. Det er ikke gitt at en som slanker seg aldri skal spise kake, så hvis vedkommende ønsker å gi seg selv lov til å spise kake på bursdagen, så er kanskje kake en perfekt gave. 1 Siter
Alba Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg hadde spurt vedkommende om hen spiser kaker innimellom når det er noe spesielt? Ellers så hadde jeg ikke gitt kake til noen som slanker seg. 0 Siter
emilie321 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg ville ikke gitt kake i bursdagsgave, med mindre vedkommende hadde et ønske om det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden På generelt grunnlag - det er vel ikke vanlig å gi kake i bursdagsgave? Anonymkode: f2c4b...1d9 1 Siter
Lillemus Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På generelt grunnlag - det er vel ikke vanlig å gi kake i bursdagsgave? Anonymkode: f2c4b...1d9 Enig med deg, det er en uvanlig gave - så derfor tror jeg egentlig at denne tråden er en tulletråd. 1 Siter
Vendi Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På generelt grunnlag - det er vel ikke vanlig å gi kake i bursdagsgave? Anonymkode: f2c4b...1d9 På generelt grunnlag vil jeg tro det kan være en helt ok gave å gi til noen som "har alt". Ikke uvanlig å gi spiselige gaver til noen som har nådd en viss alder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vendi skrev (1 minutt siden): På generelt grunnlag vil jeg tro det kan være en helt ok gave å gi til noen som "har alt". Ikke uvanlig å gi spiselige gaver til noen som har nådd en viss alder. Spiselige gaver er vanlig ja, men ikke kake. Heller type finere snacks, tørrvarer evt. drikke som har lenger holdbarhet. Anonymkode: f2c4b...1d9 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.