Gå til innhold

Er det innafor å gi kake i bursdagsgave til en som slanker seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: e0584...564

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

?

Anonymkode: 2643e...d35

Jeg hadde satt pris på det. Men alle er ulik, spør vedkommende.

Anonymkode: 0e440...a00

Drømmeautomat
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort om jeg visste noen slanka seg.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

?

Nei, det syns jeg vil være like tankeløst som å gi øredobber til en person uten hull i ørene eller badeskum til en person uten badekar. 

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: c35c8...de1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Hvis du vil være slem og få vedkommende til å bli lei seg så.

Skrevet

Kake i bursdagsgave synes jeg generelt sett er en rar gave. Og ekstra sært til en som er på slanker’n 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det blir som å gi 20 Prince til en som prøver å slutte å røyke.

AnonymBruker
Skrevet

Er som å gi narkotika til en rusmisbruker. Er utrolig hvor lite en kan tenke selv. Hvis du ts hadde slanket deg, hadde du likt å få en kake i bursdagsgave?

Anonymkode: 33f16...f4b

Skrevet

Avhenger av hva personen ønsker selv - så du bør kanskje spørre vedkommende. Det er ikke gitt at en som slanker seg aldri skal spise kake, så hvis vedkommende ønsker å gi seg selv lov til å spise kake på bursdagen, så er kanskje kake en perfekt gave. 

Skrevet

Jeg hadde spurt vedkommende om hen spiser kaker innimellom når det er noe spesielt? Ellers så hadde jeg ikke gitt kake til noen som slanker seg.

Skrevet

Jeg ville ikke gitt kake i bursdagsgave, med mindre vedkommende hadde et ønske om det.

AnonymBruker
Skrevet

På generelt grunnlag - det er vel ikke vanlig å gi kake i bursdagsgave? 

Anonymkode: f2c4b...1d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig med deg, det er en uvanlig gave - så derfor tror jeg egentlig at denne tråden er en tulletråd. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På generelt grunnlag vil jeg tro det kan være en helt ok gave å gi til noen som "har alt". Ikke uvanlig å gi spiselige gaver til noen som har nådd en viss alder. 

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

På generelt grunnlag vil jeg tro det kan være en helt ok gave å gi til noen som "har alt". Ikke uvanlig å gi spiselige gaver til noen som har nådd en viss alder. 

Spiselige gaver er vanlig ja, men ikke kake. Heller type finere snacks, tørrvarer evt. drikke som har lenger holdbarhet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...