AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:47 Skrevet fredag kl 16:47 Er du Äpen og forteller fritt eller trenger du Ä spÞrsmÄl for Ä kunne prate og Äpne deg? Jeg trenger tid og en tÄlmodig behandler som stiller de rette spÞrsmÄlene. Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 17:03 Skrevet fredag kl 17:03 Jeg er Äpen og prater fritt. Etablerer alltid en god relasjon til behandler. I hvertfall har det vÊrt slik hittil. 0 Siter
stjernestÞv Skrevet fredag kl 17:04 Skrevet fredag kl 17:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er du Äpen og forteller fritt eller trenger du Ä spÞrsmÄl for Ä kunne prate og Äpne deg? Jeg trenger tid og en tÄlmodig behandler som stiller de rette spÞrsmÄlene. Anonymkode: 1d223...636 Jeg prater selv men fÄr ogsÄ spÞrsmÄl underveis. 0 Siter
đ đ đą Skrevet fredag kl 17:13 Skrevet fredag kl 17:13 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg trenger tid og en tĂ„lmodig behandler som stiller de rette spĂžrsmĂ„lene. Anonymkode: 1d223...636 Samme her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:29 Skrevet fredag kl 17:29 đ đ đą skrev (15 minutter siden): Samme her. Godt Ă„ hĂžre at vi er flere. Hvilke tanker/fĂžlelser gjĂžr du deg om deg selv i terapien? Jeg er ganske plaget og skamfull over at jeg ikke "fĂ„r det til". Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:30 Skrevet fredag kl 17:30 Glitter skrev (26 minutter siden): Jeg er Äpen og prater fritt. Etablerer alltid en god relasjon til behandler. I hvertfall har det vÊrt slik hittil. SÄ fint. Er du en utadvent person og er du like frittalende under alvorlig depresjon? Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
đ đ đą Skrevet fredag kl 17:36 Skrevet fredag kl 17:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Godt Ă„ hĂžre at vi er flere. Hvilke tanker/fĂžlelser gjĂžr du deg om deg selv i terapien? Jeg er ganske plaget og skamfull over at jeg ikke "fĂ„r det til". Anonymkode: 1d223...636 Jeg kan kjenne meg igjen i det. FĂžler ikke jeg gjĂžr en god nok jobb og at jeg er litt mislykket og som du sier at jeg ikke "fĂ„r det til". Har dĂ„rlig samvittighet over at behandler bruker sĂ„ mye tid pĂ„ Ă„ hjelpe meg ogsĂ„ klarer jeg ikke helt vĂŠre sĂ„ Ă„pen og ĂŠrlig som jeg skulle Ăžnske. 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 17:40 Skrevet fredag kl 17:40 I offentlig behandling har jeg alltid fulgt manus, og bare svart pÄ de spÞrsmÄlene som ble stilt. I privat behandling har jeg tatt styringen i samtalene selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:43 Skrevet fredag kl 17:43 đ đ đą skrev (5 minutter siden): Jeg kan kjenne meg igjen i det. FĂžler ikke jeg gjĂžr en god nok jobb og at jeg er litt mislykket og som du sier at jeg ikke "fĂ„r det til". Har dĂ„rlig samvittighet over at behandler bruker sĂ„ mye tid pĂ„ Ă„ hjelpe meg ogsĂ„ klarer jeg ikke helt vĂŠre sĂ„ Ă„pen og ĂŠrlig som jeg skulle Ăžnske. Akkurat slik fĂžler jeg det ogsĂ„. Har du kun gĂ„tt i terapi nĂ„r du har vĂŠrt dĂ„rlig? Jeg har vĂŠrt syk med depresjon og angst og da er det ekstra utfordrende Ă„ ordlegge seg. Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
đ đ đą Skrevet fredag kl 17:57 Skrevet fredag kl 17:57 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Akkurat slik fĂžler jeg det ogsĂ„. Har du kun gĂ„tt i terapi nĂ„r du har vĂŠrt dĂ„rlig? Jeg har vĂŠrt syk med depresjon og angst og da er det ekstra utfordrende Ă„ ordlegge seg. Anonymkode: 1d223...636 Nei, jeg har gĂ„tt i terapi nĂ„r jeg har hatt gode perioder ogsĂ„. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:59 Skrevet fredag kl 17:59 đ đ đą skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har gĂ„tt i terapi nĂ„r jeg har hatt gode perioder ogsĂ„. PĂ„ DPS eller privat? Kan jeg spĂžrre om hva du har jobbet med i gode perioder? Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
đ đ đą Skrevet fredag kl 18:04 Skrevet fredag kl 18:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): PĂ„ DPS eller privat? Kan jeg spĂžrre om hva du har jobbet med i gode perioder? Anonymkode: 1d223...636 DPS og kommunen. Har jobbet sĂ„ og si med det samme i gode perioder, der i blant dĂ„rlig selvtillit og manglende kontakt med fĂžlelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:05 Skrevet fredag kl 18:05 đ đ đą skrev (Akkurat nĂ„): DPS og kommunen. Har jobbet sĂ„ og si med det samme i gode perioder, der i blant dĂ„rlig selvtillit og manglende kontakt med fĂžlelser. Jeg har ogsĂ„ lav selvfĂžlelse/selvtillit. Vil du si at terapien hjelper/har hjulpet deg? Har du klart Ă„ snu tankemĂžnster? Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
đ đ đą Skrevet fredag kl 18:09 Skrevet fredag kl 18:09 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ogsĂ„ lav selvfĂžlelse/selvtillit. Vil du si at terapien hjelper/har hjulpet deg? Har du klart Ă„ snu tankemĂžnster? Anonymkode: 1d223...636 Ikke ennĂ„, men jeg har tro pĂ„ at det kan hjelpe da. Hva med deg? Endret fredag kl 18:09 av đ đ đą 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:13 Skrevet fredag kl 18:13 đ đ đą skrev (Akkurat nĂ„): Ikke ennĂ„, men jeg har tro pĂ„ at det kan hjelpe da. Hva med deg? Jeg er langvarig deprimert. Jeg har klart (delvis) Ă„ ta i bruk atferdsregistrering, det jeg lĂŠrte der; at jeg feks har det bedre nĂ„r jeg er sosial/gĂ„r tur/jobb. Og nĂ„r jeg gjĂžr de aktivitetene sĂ„ blir jeg i bedre humĂžr=fĂŠrre vonde tanker. Men sĂ„nn generelt sĂ„ klarer jeg ikke Ă„ endre de negative tankene om meg selv, nei. Jeg har mye selvhat. Anonymkode: 1d223...636 1 Siter
đ đ đą Skrevet fredag kl 18:29 Skrevet fredag kl 18:29 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er langvarig deprimert. Jeg har klart (delvis) Ă„ ta i bruk atferdsregistrering, det jeg lĂŠrte der; at jeg feks har det bedre nĂ„r jeg er sosial/gĂ„r tur/jobb. Og nĂ„r jeg gjĂžr de aktivitetene sĂ„ blir jeg i bedre humĂžr=fĂŠrre vonde tanker. Men sĂ„nn generelt sĂ„ klarer jeg ikke Ă„ endre de negative tankene om meg selv, nei. Jeg har mye selvhat. Anonymkode: 1d223...636 SkjĂžnner. Det er jo ikke lett Ă„ endre negative tankemĂžnster. 0 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 18:34 Skrevet fredag kl 18:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): SÄ fint. Er du en utadvent person og er du like frittalende under alvorlig depresjon? Anonymkode: 1d223...636 Nei er ikke sÄ utadvendt i grunn. Men jeg har alltid vÊrt en Äpen person likevel. Jeg holdt alt det vonde inni meg i Ärevis bortsett fra Ä prate litt med venner. Men jeg sÞkte ikke hjelp for mine problemer. Da jeg omsider kom i behandling sÄ var det naturlig for meg Ä vÊre Äpen. Men det betyr ikke at jeg har fortalt absolutt alt. Jeg holdt det som senere ble tolket som psykose for meg selv i lang tid. Helt til det bare rant over. Vil si jeg er tilnÊrmet like frittalende nÄr jeg er deprimert ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:36 Skrevet fredag kl 18:36 Glitter skrev (1 minutt siden): Nei er ikke sÄ utadvendt i grunn. Men jeg har alltid vÊrt en Äpen person likevel. Jeg holdt alt det vonde inni meg i Ärevis bortsett fra Ä prate litt med venner. Men jeg sÞkte ikke hjelp for mine problemer. Da jeg omsider kom i behandling sÄ var det naturlig for meg Ä vÊre Äpen. Men det betyr ikke at jeg har fortalt absolutt alt. Jeg holdt det som senere ble tolket som psykose for meg selv i lang tid. Helt til det bare rant over. Vil si jeg er tilnÊrmet like frittalende nÄr jeg er deprimert ja. Det er bra at du er Äpen nÄ og forteller fritt. Da kan du fÄ best mulig hjelp. Anonymkode: 1d223...636 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:37 Skrevet fredag kl 18:37 đ đ đą skrev (7 minutter siden): SkjĂžnner. Det er jo ikke lett Ă„ endre negative tankemĂžnster. Nei ogsĂ„ kjenner jeg meg egoistisk og navlebeskuende som tar opp plass i terapien (er utskrevet for ett Ă„r siden da). Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 18:38 Skrevet fredag kl 18:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bra at du er Äpen nÄ og forteller fritt. Da kan du fÄ best mulig hjelp. Anonymkode: 1d223...636 Sant. Klarer du Ä tenke sÄnn i forhold til deg selv da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.