Gå til innhold

Hva gjør man om livet er kjipt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er vel å gjøre som så mange andre må. Spør om  fastlege kan søke deg til dps.

Anonymkode: 664f0...873

Hva blir forskjellen på det og vanlig psykolog om du vet? 

Anonymkode: cca51...a4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 0.27):

Og man ikke ville mer? Har noen vært der og hva gjør man da? Livet rakner! 

Kan du utdype deg litt? Det er vel en periode som kan føles umulig å bære men ikke gi opp ❤️ det kommer plutselig noe nytt. 

Anonymkode: 4505c...040

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva blir forskjellen på det og vanlig psykolog om du vet? 

pengene du betaler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du skriver at livet rakner? Og at  "Og man ikke ville mer? Har noen vært der og hva gjør man da? Livet rakner! "

Da har du det jo ikke spesielt bra eller?

I stedet for å filosofere over kjønn og alder på en terapeut hadde jeg ringt fastlegen min og rådført meg med vedkommende om en søknad til dps for å få hjelp. 

Det er helt sant. Nei, jeg har det ikke bra. Har du tro på psykologer? Forsøkt selv med hel? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

pengene du betaler.

Jeg skjønner. Det er vel veldig dyrt ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt sant. Nei, jeg har det ikke bra. Har du tro på psykologer? Forsøkt selv med hel? 

Vil du utenom psykolog så skaff deg noen med avtale i det minste. Om ikke blir det raskt noen tusen rett ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du utdype deg litt? Det er vel en periode som kan føles umulig å bære men ikke gi opp ❤️ det kommer plutselig noe nytt. 

Anonymkode: 4505c...040

Takk for fint svar ❤️Håper det. Hva utdype tenkte du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk for fint svar fra deg! Ser at innlegget ditt kom med i det andre innlegget med en feil. Akkurat nå har jeg ikke så mye positivt og som nevnt det føles som et berg og hvor skal man begynne. Når du du nevner det med snu operasjoner har du selv kjennskap til psykolog om de er noe  forsøke i mitt tilfelle? Håpet er at ting kan føles litt mindre håpløst. 

Du kan sannsynligvis ha god hjelp av å snakke med en psykolog 🙂 Start med å kontakte fastlegen og be om bistand til å finne tiltak som kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil du utenom psykolog så skaff deg noen med avtale i det minste. Om ikke blir det raskt noen tusen rett ut. 

Takk for tips. Det skal jeg ta meg. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (9 minutter siden):

Du kan sannsynligvis ha god hjelp av å snakke med en psykolog 🙂 Start med å kontakte fastlegen og be om bistand til å finne tiltak som kan hjelpe deg.

Takk for tips! Så du tenker de kan hjelpe meg litt? 😊 Ja, legen kan sikkert bistå tips om hvor evt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

vil du utenom dps skulle det stå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...