erik123 Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg skal prøve Stilnoct for første gang. Spent på om jeg får sove og hvilke bivirkninger den har. Men håper inderlig at dette fungerer, jeg har fortjent det nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar erik123 skrev (3 timer siden): Jeg skal prøve Stilnoct for første gang. Spent på om jeg får sove og hvilke bivirkninger den har. Men håper inderlig at dette fungerer, jeg har fortjent det nå. Har du brukt sovemedisin før? Håper den vil hjelpe deg. Anonymkode: 72ee1...d1b 0 Siter
erik123 Skrevet 23. februar Forfatter Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du brukt sovemedisin før? Håper den vil hjelpe deg. Anonymkode: 72ee1...d1b Jeg har brukt Zopiclone i minst 10 år, begynner å miste virkningen. 10 mg er ikke nok. Håper det ikke er "hangover" for det er bare grusomt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar erik123 skrev (3 timer siden): Jeg skal prøve Stilnoct for første gang. Spent på om jeg får sove og hvilke bivirkninger den har. Men håper inderlig at dette fungerer, jeg har fortjent det nå. Den funket for meg og håper den hjelper deg, jeg hadde ikke bivirkninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Hva med Alimemazin? Anonymkode: 72ee1...d1b 0 Siter
erik123 Skrevet 23. februar Forfatter Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med Alimemazin? Anonymkode: 72ee1...d1b Har prøvd det, hadde vanvittige drømmer og skikkelig hangover. Hjalp heller ikke særlig bra på søvn. 0 Siter
erik123 Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars stjernestøv skrev (På 23.2.2026 den 18.28): Den funket for meg og håper den hjelper deg, jeg hadde ikke bivirkninger. Fungerer bra, men sammen med Zopiclone blir det hangover. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars erik123 skrev (Akkurat nå): Fungerer bra, men sammen med Zopiclone blir det hangover. Skal du ta de sammen da? 0 Siter
erik123 Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): Skal du ta de sammen da? Prøvde det, men det ble for mye. Tar heller Melatonin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars erik123 skrev (Akkurat nå): Prøvde det, men det ble for mye. Tar heller Melatonin. Ja tror ikke du skal ta de sammen men det er jo av samme ulla begge to, ta heller melatonin ja. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars (endret) stjernestøv skrev (På 6.3.2026 den 17.05): Ja tror ikke du skal ta de sammen men det er jo av samme ulla begge to, ta heller melatonin ja. 15 mg. Melatonin fungerer bra. Må noen ganger ta Stilnoct. Endret 11. mars av erik123 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars erik123 skrev (26 minutter siden): 15 mg. Melatonin fungerer bra. Må noen ganger ta Stilnoct. Ok hvis legen har sagt du kan ta det så kan du jo det. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Ok hvis legen har sagt du kan ta det så kan du jo det. Melatonin er uten resept, så der bestemmer jeg selv, helt uskyldig medisin. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars erik123 skrev (1 time siden): Kan vel ta opp til 25 mg. Melatonin. Jeg tok 50 mg uten effekt, ble litt kvalm. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars Tar max 25 mg. Blir veldig trøtt. Så det virker. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. mars Forfatter Skrevet 11. mars 40 Bivirkninger med Stilnoct. Jeg har fått en, skjelving. Men det får man med Truxal også. Plagsomt. Hendene er ikke i ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.