Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg lov å tenke at det ikke var helt heldig for meg, da jeg var 18 og venneløs, og havnet i et forhold med en på 50? Jeg sier havnet, for jeg er ikke sikker på hvordan det skjedde egentlig. Han bare sa at sånn er det, nå er du min, og da var det sånn det var.

Jeg syntes han var ekkel. Men latet som han var kjekk. Da jeg s***e han første gang, kjente jeg at all rest av selvrespekt forlot meg, men jeg kunne ikke innrømme det for meg selv. Jeg gikk i stedet inn i det med hele meg og spilte rollen så godt at jeg nesten, men bare nesten, trodde på det selv.

Jeg har lyst til å være sint på han. Tenke at han burde latt være, visst bedre, ikke gått etter en ensom, usikker og sårbar jente på 18. Men jeg var jo 18, jeg burde visst bedre, jeg burde hatt bedre grenser, jeg burde hatt mer integritet. Jeg var ansvarlig for egen kropp og egen psyke. Jeg var dum og gjorde noe jeg angrer på.

Den gangen kunne jeg ikke snakke om det på grunn av skammen, for "æsj, hva gjør den unge jenta med den gamle mannen?". I dag kan jeg kan jeg ikke snakke om det, på grunn av den andre skammen, for hva annet er jeg, enn "en dame med dårlig dømmekraft som angrer på et eventyr med en eldre mann og ikke vil ta ansvar for det, og hvem bryr seg så lenge begge er over 16, vi lever i et fritt samfunn"?

Anonymkode: b40ec...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har lyst til å være sint på han.

Ta det som en erfaring i livet og ikke bruk energi på det.  

Krisebærblomsten
Skrevet

Han kunne jo ha vært far din, det var stor aldersforskjell.   

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (12 minutter siden):

Han kunne jo ha vært far din, det var stor aldersforskjell.   

Ja, det var ekkelt. Han hadde ølmage og gubbep*kk. Han skulle eie meg og lære meg opp til å bli en slavinne. Han likte ikke at jeg hadde kontakt med andre på min alder, og ble illsint hvis noen reagerte på forholdet vårt. Han sa at det var mange menn som kunne skade meg, og at jeg var tryggest med han. Jeg spilte rollen som villig godt, jeg var redd for at noen virkelig skulle se hvem jeg egentlig var under alt dette. Jeg syntes det var ubehagelig å skulle bli avslørt. 

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (34 minutter siden):

Ta det som en erfaring i livet og ikke bruk energi på det.  

Det kan hende, men akkurat nå trenger jeg å bruke litt energi på det.

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det var ekkelt. Han hadde ølmage og gubbep*kk. Han skulle eie meg og lære meg opp til å bli en slavinne. Han likte ikke at jeg hadde kontakt med andre på min alder, og ble illsint hvis noen reagerte på forholdet vårt. Han sa at det var mange menn som kunne skade meg, og at jeg var tryggest med han. Jeg spilte rollen som villig godt, jeg var redd for at noen virkelig skulle se hvem jeg egentlig var under alt dette. Jeg syntes det var ubehagelig å skulle bli avslørt. 

Det var trist for deg at han var slik da😔

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har jeg lov å tenke at det ikke var helt heldig for meg, da jeg var 18 og venneløs, og havnet i et forhold med en på 50? Jeg sier havnet, for jeg er ikke sikker på hvordan det skjedde egentlig. Han bare sa at sånn er det, nå er du min, og da var det sånn det var.

Jeg syntes han var ekkel. Men latet som han var kjekk. Da jeg s***e han første gang, kjente jeg at all rest av selvrespekt forlot meg, men jeg kunne ikke innrømme det for meg selv. Jeg gikk i stedet inn i det med hele meg og spilte rollen så godt at jeg nesten, men bare nesten, trodde på det selv.

Jeg har lyst til å være sint på han. Tenke at han burde latt være, visst bedre, ikke gått etter en ensom, usikker og sårbar jente på 18. Men jeg var jo 18, jeg burde visst bedre, jeg burde hatt bedre grenser, jeg burde hatt mer integritet. Jeg var ansvarlig for egen kropp og egen psyke. Jeg var dum og gjorde noe jeg angrer på.

Den gangen kunne jeg ikke snakke om det på grunn av skammen, for "æsj, hva gjør den unge jenta med den gamle mannen?". I dag kan jeg kan jeg ikke snakke om det, på grunn av den andre skammen, for hva annet er jeg, enn "en dame med dårlig dømmekraft som angrer på et eventyr med en eldre mann og ikke vil ta ansvar for det, og hvem bryr seg så lenge begge er over 16, vi lever i et fritt samfunn"?

Er dette lenge siden? 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Er dette lenge siden? 

Ja, det er en del år siden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han burde ha visst bedre!

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I dag kan jeg kan jeg ikke snakke om det, på grunn av den andre skammen, for hva annet er jeg, enn "en dame med dårlig dømmekraft som angrer på et eventyr med en eldre mann og ikke vil ta ansvar for det, og hvem bryr seg så lenge begge er over 16, vi lever i et fritt samfunn"?

Du snakker om det nå, så dette henger ikke helt sammen.

Endret av psykedeliker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...