Gå til innhold

Hva ville dere tenkt på disse dates?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt så mange syke opplevelser på dater og lurer fælt på hvorfor oppfører menn seg slik?

Var på hyggelig første date, følte på en connection. Senere får jeg melding, der han lurer på om jeg var interessert i litt sånn "free love" typen forhold der man er seksuelt åpen for flere partnere og eksperimentering. 

Var på en date han virka hyggelig kjekk hadde bra jobb. Så etter å ha skavlet lenge og jeg tenkte dette var bra, så knuser han litt, spør om jeg kunne bare gitt han en blow job, det hadde vært så godt å bare bli sugd. 

Så er det sending av dp. Virker for meg som det eneste menn vil er å sende dp, ha bilder ha fri tilgang til sex uten noe mer.  

Etter å ha datet i 3 år ser jeg ikke på menn på samme måten lenger. 

Anonymkode: f32e8...ff9

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter å ha datet i 3 år ser jeg ikke på menn på samme måten lenger. 

Det sier jo mest om hvilken type menn du velger å date i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (23 minutter siden):

Hvordan skal man vite... de fleste virker jo ok. 

Anonymkode: f32e8...ff9

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (56 minutter siden):

Hvordan vet man det på forhånd? De fleste virke rjo helt normale

Anonymkode: 37960...6fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vet man det på forhånd? De fleste virke rjo helt normale

Hvis man går for de kjekkeste og mest populære så er det ofte egoister man får. En beskjeden mann med middels utseende og jobb, rekker ofte ikke opp.

Anonymkode: 853ce...a6b

Skrevet (endret)

Nå føler jeg meg litt slem, men:

Historien din er ikke unik. Det er det som skjer hver gang jenter skal velge fra øverste hylle i dette segmentet, uten å spørre seg «hvorfor er en angivelig så bra mann singel?» Vel, fordi han ikke er så bra, men en egoistisk drittsekk som finner deg bra nok til å ligge med, få deg til å suge han eller sende dickpics til. Det er en grunn til at disse mennene er single. Den grunnen er dessverre ikke at de ikke har møtt akkurat deg enda…. 

Det er noe med dette som minner meg om de som er så heldige at de har fått mail fra en prins i Nigeria..

Endret av ISW
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvis man går for de kjekkeste og mest populære så er det ofte egoister man får. En beskjeden mann med middels utseende og jobb, rekker ofte ikke opp.

Anonymkode: 853ce...a6b

Går for helt vanlig utseende? Folk som fremstår litt morsomme, vanlige, helt normale mennesker. Jeg er da ikke 15 år heller. 

Skrevet
ISW skrev (14 minutter siden):

Nå føler jeg meg litt slem, men:

Historien din er ikke unik. Det er det som skjer hver gang jenter skal velge fra øverste hylle i dette segmentet, uten å spørre seg «hvorfor er en angivelig så bra mann singel?» Vel, fordi han ikke er så bra, men en egoistisk drittsekk som finner deg bra nok til å ligge med, få deg til å suge han eller sende dickpics til. Det er en grunn til at disse mennene er single. Den grunnen er dessverre ikke at de ikke har møtt akkurat deg enda…. 

Det er noe med dette som minner meg om de som er så heldige at de har fått mail fra en prins i Nigeria..

Velge fra øverste hylle? Velger da helt vanlige folk? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Velger da helt vanlige folk?

Da kan du prøve å velge noen uvanlige neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...