Gå til innhold

Hva ville dere tenkt på disse dates?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg har fått venne forespørsel på snap av mannfolk men har sluttet å legge dem til, det er jo bare sex prat. At det går an. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er veldig mange av dem???

Er det en kompliment om noen viser deg at de blir hard av å tenke på deg? Sånn med bukser på? 

Anonymkode: f32e8...ff9

Det er forsåvidt et kompliment, men det er veldig vulgært.

Det er ikke noe man gjør uten å være trygg på at hun er med på notene.

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (6 minutter siden):

Det er forsåvidt et kompliment, men det er veldig vulgært.

Det er ikke noe man gjør uten å være trygg på at hun er med på notene.

De blir veldig fort trygge da. Trenger så vidt ha sagt hei. 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rundt 40- 50 åra. 

Såpass.  Da er det nok opptil flere grunner til at de er single...

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (11 timer siden):

Hvis det skjer hver eneste gang, må det være en grunn til det, ja. Hvilke arenaer møter du disse mennene på?

På cafe for en lunch eller en enkel kaffe, tur i parken, bowling eller noe lignende der vi kan gjøre noe sammen, unngår å være alene med folk. 

Anonymkode: 37960...6fe

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På cafe for en lunch eller en enkel kaffe, tur i parken, bowling eller noe lignende der vi kan gjøre noe sammen, unngår å være alene med folk. 

Jeg ser at det var en upresis spørsmålsformulering fra min side. Hvilke arenaer bruker du for å finne disse mennene i utgangspunktet?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser at det var en upresis spørsmålsformulering fra min side. Hvilke arenaer bruker du for å finne disse mennene i utgangspunktet?

Via venner, via jobb (ikke på arb plass men via sosiale sammenkomster der andre arb steder blir invitert inn/mingling osv, utdanning i forb med jobb), kurs (som ikke er jobb relatert), sosiale tilstelninger som speed dater i byen, tinder

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Via venner, via jobb (ikke på arb plass men via sosiale sammenkomster der andre arb steder blir invitert inn/mingling osv, utdanning i forb med jobb), kurs (som ikke er jobb relatert), sosiale tilstelninger som speed dater i byen, tinder

Er du tydelig på hva du selv er ute etter?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Er du tydelig på hva du selv er ute etter?

Selvfølgelig. Jeg er ikke ute etter å lure noen, eller å fremstille meg selv på måter som kan hinte om at jeg er noe annet enn jeg er.

AnonymBruker
Skrevet

Vel alt jeg kan si er at jeg aldri har sendt dickpick til noen jeg har vært på date med… mvh mann

Anonymkode: 853ce...a6b

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel alt jeg kan si er at jeg aldri har sendt dickpick til noen jeg har vært på date med… mvh mann

Anonymkode: 853ce...a6b

Det er godt å høre at ikke alle er sånn. 

Skrevet

Jeg har aldri sendt en dickpic generelt. Jeg ser på det som blotting. Men det er en annen sak.

Det er ikke meningen å være slem eller drepe drømmer eller illusjoner her. Men hvis noe virker for bra til å være sant, så er det gjerne det. Hvis en mann på Tinder som ser bra ut, tjener halvannen mill i året, og framstår kul og omgjengelig har vært singel i 5 år, så er det dessverre ikke bare fordi han venter på en som deg. I beste fall er han bare komplett useriøs og ligger rundt over en lav sko (med derpå følgende dickpics og upassende forespørsler). I verste fall er han psykopat, voldelig eller har andre grunner til at han ikke kan være i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri sendt en dickpic generelt. Jeg ser på det som blotting. Men det er en annen sak.

Det er ikke meningen å være slem eller drepe drømmer eller illusjoner her. Men hvis noe virker for bra til å være sant, så er det gjerne det. Hvis en mann på Tinder som ser bra ut, tjener halvannen mill i året, og framstår kul og omgjengelig har vært singel i 5 år, så er det dessverre ikke bare fordi han venter på en som deg. I beste fall er han bare komplett useriøs og ligger rundt over en lav sko (med derpå følgende dickpics og upassende forespørsler). I verste fall er han psykopat, voldelig eller har andre grunner til at han ikke kan være i et forhold.

Du fikk en "like" for å ikke sende dp. 

Det er blotting, spesielt når de ikke engang spør om du vil ha det. 

Men det er ikke sånn, jeg har aldri engang funnet noen som er slik du beskriver, er snakk om vanlige menn. 

Syns det er bare så sjokkerende. Etter 3 år på dating markedet at man finner stadig nye slike. Altså det tar aldri slutt. 

Gifte menn som vil ha sexting eller noe på si. Menn som helt tydelig er ute etter bare sex. Vil sende dp og bilder. 

Jeg hadde tre elskere i løpet av de siste tre åra. 

Den ene ville kun sex, jeg ble lei og lei I meg så låste den døra. Ble sur av det om jeg ikke ville...kalte meg barnslig, senere sendte trakasserende melinger med dp. 

Den andre over 15 år eldre. Ikke kjekk ikke høy, var velutdannet med god jobb, han var rik men det visste jeg ingenting om før helt på slutten. Men jeg var visst ikke bra nok for han som noe mer, så låste den døra. Likevel foreslår han at vi har sex. Jeg tror han mente han var mye bedre catch enn han egentlig er. Fyren er jo i 60 åra. Han mente det ikke var nok kjemi, ville være venner og ville likevel ha sex?  Får det ikke til å rime. 

Så hadde jeg en som var kjekk, men tusen røde flagg. Voldelig. 

Fellesnevner for alle disse de ville alle bare få, få, få. Sex og penger og tjenester. Gi var tydeligvis noe de ikke kan, vil eller gidder, samme om de var fattig eller rik. 

Og jo fant alle disse på dating apper. Så nå sitter jeg med sterk inntrykk av at menn er sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Politiet oppfordrer til å svare med dette bildet hvis man uoppfordret får dp. 

Men jeg vet ikke, dicken flirer kanskje bare av svaret.

Screenshot_20260226_174401_Chrome.jpg

Anonymkode: 7c645...740

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Politiet oppfordrer til å svare med dette bildet hvis man uoppfordret får dp. 

Men jeg vet ikke, dicken flirer kanskje bare av svaret.

Screenshot_20260226_174401_Chrome.jpg

Anonymkode: 7c645...740

Kjekt takk for tips. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og jo fant alle disse på dating apper.

Der har vi forklaringen, ja.

Forøvrig sender jeg bare dikdik bilder til kvinnene jeg møter, og har stor suksess med det.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutes ago, psykedeliker said:

Der har vi forklaringen, ja.

Forøvrig sender jeg bare dikdik bilder til kvinnene jeg møter, og har stor suksess med det.

Det er viktig å vise at utstyret er i orden.

Anonymkode: 8f3c7...20b

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er viktig å vise at utstyret er i orden.

Det blir i så fall dikdikenes "utstyr", men det er jo greit med en forklaring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du fikk en "like" for å ikke sende dp. 

Det er blotting, spesielt når de ikke engang spør om du vil ha det. 

Men det er ikke sånn, jeg har aldri engang funnet noen som er slik du beskriver, er snakk om vanlige menn. 

Syns det er bare så sjokkerende. Etter 3 år på dating markedet at man finner stadig nye slike. Altså det tar aldri slutt. 

Gifte menn som vil ha sexting eller noe på si. Menn som helt tydelig er ute etter bare sex. Vil sende dp og bilder. 

Jeg hadde tre elskere i løpet av de siste tre åra. 

Den ene ville kun sex, jeg ble lei og lei I meg så låste den døra. Ble sur av det om jeg ikke ville...kalte meg barnslig, senere sendte trakasserende melinger med dp. 

Den andre over 15 år eldre. Ikke kjekk ikke høy, var velutdannet med god jobb, han var rik men det visste jeg ingenting om før helt på slutten. Men jeg var visst ikke bra nok for han som noe mer, så låste den døra. Likevel foreslår han at vi har sex. Jeg tror han mente han var mye bedre catch enn han egentlig er. Fyren er jo i 60 åra. Han mente det ikke var nok kjemi, ville være venner og ville likevel ha sex?  Får det ikke til å rime. 

Så hadde jeg en som var kjekk, men tusen røde flagg. Voldelig. 

Fellesnevner for alle disse de ville alle bare få, få, få. Sex og penger og tjenester. Gi var tydeligvis noe de ikke kan, vil eller gidder, samme om de var fattig eller rik. 

Og jo fant alle disse på dating apper. Så nå sitter jeg med sterk inntrykk av at menn er sånn. 

Hei.

Takk, forresten :)

Jeg begynte å tenke litt etter disse svarene, og det er på ingen måte meningen å være slem med deg eller antyde at du ikke fortjener en bra mann (for det tror jeg absolutt du gjør). Jeg forstår at man leter på disse datingappene.

Jeg bare tenker litt på mine venner som var single mens sånne apper var i bruk (selv har jeg jo vært samboer så lenge at jeg nesten bare husker singellivet og nett-dating fra IRC sin tid og sånn :D ) - og, uten å generalisere, så var det mye rart blant dem, både i holdninger og hva de var ute etter. Jeg tror kanskje at de mennene som "gjør det bra" på sånne apper, gjerne ikke er seriøse (en mann som er seriøs og gjør det bra på sånne apper vil jo forsvinne fra appen veldig raskt gjennom at han blir opptatt, tenker jeg?)

Så jeg tenker kanskje at "gamlemåten" nesten er best når det gjelder å møte noen. Felles interesser, jobb, hva som helst. For jeg tror dessverre at det er mye rart i sånne apper.

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (6 timer siden):

Hei.

Takk, forresten :)

Jeg begynte å tenke litt etter disse svarene, og det er på ingen måte meningen å være slem med deg eller antyde at du ikke fortjener en bra mann (for det tror jeg absolutt du gjør). Jeg forstår at man leter på disse datingappene.

Jeg bare tenker litt på mine venner som var single mens sånne apper var i bruk (selv har jeg jo vært samboer så lenge at jeg nesten bare husker singellivet og nett-dating fra IRC sin tid og sånn :D ) - og, uten å generalisere, så var det mye rart blant dem, både i holdninger og hva de var ute etter. Jeg tror kanskje at de mennene som "gjør det bra" på sånne apper, gjerne ikke er seriøse (en mann som er seriøs og gjør det bra på sånne apper vil jo forsvinne fra appen veldig raskt gjennom at han blir opptatt, tenker jeg?)

Så jeg tenker kanskje at "gamlemåten" nesten er best når det gjelder å møte noen. Felles interesser, jobb, hva som helst. For jeg tror dessverre at det er mye rart i sånne apper.

Men hvorfor er så mange menn useriøse? Hva er det som gjør at de foretrekker et sånt liv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...