Gå til innhold

Hva ville dere tenkt på disse dates?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg har fått venne forespørsel på snap av mannfolk men har sluttet å legge dem til, det er jo bare sex prat. At det går an. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er veldig mange av dem???

Er det en kompliment om noen viser deg at de blir hard av å tenke på deg? Sånn med bukser på? 

Anonymkode: f32e8...ff9

Det er forsåvidt et kompliment, men det er veldig vulgært.

Det er ikke noe man gjør uten å være trygg på at hun er med på notene.

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (6 minutter siden):

Det er forsåvidt et kompliment, men det er veldig vulgært.

Det er ikke noe man gjør uten å være trygg på at hun er med på notene.

De blir veldig fort trygge da. Trenger så vidt ha sagt hei. 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rundt 40- 50 åra. 

Såpass.  Da er det nok opptil flere grunner til at de er single...

Skrevet
psykedeliker skrev (11 timer siden):

Hvis det skjer hver eneste gang, må det være en grunn til det, ja. Hvilke arenaer møter du disse mennene på?

På cafe for en lunch eller en enkel kaffe, tur i parken, bowling eller noe lignende der vi kan gjøre noe sammen, unngår å være alene med folk. 

Anonymkode: 37960...6fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På cafe for en lunch eller en enkel kaffe, tur i parken, bowling eller noe lignende der vi kan gjøre noe sammen, unngår å være alene med folk. 

Jeg ser at det var en upresis spørsmålsformulering fra min side. Hvilke arenaer bruker du for å finne disse mennene i utgangspunktet?

Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser at det var en upresis spørsmålsformulering fra min side. Hvilke arenaer bruker du for å finne disse mennene i utgangspunktet?

Via venner, via jobb (ikke på arb plass men via sosiale sammenkomster der andre arb steder blir invitert inn/mingling osv, utdanning i forb med jobb), kurs (som ikke er jobb relatert), sosiale tilstelninger som speed dater i byen, tinder

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Via venner, via jobb (ikke på arb plass men via sosiale sammenkomster der andre arb steder blir invitert inn/mingling osv, utdanning i forb med jobb), kurs (som ikke er jobb relatert), sosiale tilstelninger som speed dater i byen, tinder

Er du tydelig på hva du selv er ute etter?

Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Er du tydelig på hva du selv er ute etter?

Selvfølgelig. Jeg er ikke ute etter å lure noen, eller å fremstille meg selv på måter som kan hinte om at jeg er noe annet enn jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...