Krisebærblomsten Skrevet fredag kl 17:33 Skrevet fredag kl 17:33 (endret) Nå er det Nora vi diskuterer her inne. Jeg har skreve hun virker falsk ut. Ser det på henne. Endret fredag kl 17:35 av Krisebærblomsten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:34 Skrevet lørdag kl 13:34 Har egentlig aldri hatt en spesiell mening om Haukland, annet enn at hun har fremstått som needy og veldig opptatt av materialisme. Men etter denne uken kjenner jeg at dette er en person som holder på å ødelegge sitt navn og rykte. Måten hun oppfører seg på er ikke slik voksne mennesker er. Greit at hun også har vært hanske rusa i forholdet, men denne manipulasjonen som beskrives er ikke bra. Dama er antagelig ikke frisk og vet å trykke på de rette knappene. Anonymkode: 987fd...441 1 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:35 Skrevet lørdag kl 13:35 Grendel skrev (På 27.2.2026 den 13.31): Dessverre kan man slett ikke alltid tro på kvinner. Det ser vi tydelig i denne saken. Den ene kvinnen sier hun hadde blackout i flere timer og våknet i egen seng. Hun mener hun må ha blitt dopet ned. Troverdige vitner sier at det ikke stemmer. Hun snakket med en gardist kort tid etter det angivelige overgrepet og hun fremsto ikke særlig beruset. Hvis man er dopet ned vil man ikke være våken og edru kort tid etter i følge en søvnekspert i retten. Hele historien om blackout ser egentlig ut som en konstruksjon i ettertid. Hun får se en film av seg selv, blir fortalt at hun er utsatt for overgrep og og hun blir bedt om å huske en kveld for mange år siden. Da vil man fort blande sammen andre kvelder og egne ideer om hva som kan ha skjedd. Filmen er fortsatt et bevis, men hennes forklaring viser først og fremst hvor upålitelige folk er som vitner. (Uten at jeg påstår hun lyver bevisst) dama og gardister er Linni Meister. Avdanket glamourmodell som har lekket nakenbilder og solgt online. Ikke akkuraven dame man stoler på fra før av. Anonymkode: 987fd...441 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet lørdag kl 15:28 Skrevet lørdag kl 15:28 (endret) Marius H hvert voldelig mott Linni M og? hun har blitt nevnt i forbindelse med han. Endret lørdag kl 15:31 av Krisebærblomsten 0 Siter
Grendel Skrevet lørdag kl 16:06 Skrevet lørdag kl 16:06 Krisebærblomsten skrev (34 minutter siden): Marius H hvert voldelig mott Linni M og? hun har blitt nevnt i forbindelse med han. Ja. Alt tyder på at hun er utsatt for sovevoldtekt, om det er lov å si. Hun er så vidt jeg vet ikke utsatt for noe annet, for jun fikk sjokk da hun så filmen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:10 Skrevet lørdag kl 16:10 Grendel skrev (3 minutter siden): Ja. Alt tyder på at hun er utsatt for sovevoldtekt, om det er lov å si. Hun er så vidt jeg vet ikke utsatt for noe annet, for jun fikk sjokk da hun så filmen. Egentlig et godt bevis på at hun faktisk sov eller var "borte" siden hun fikk sjokk. Hun husker jo ingenting av det. Anonymkode: 45699...91f 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet lørdag kl 17:41 Skrevet lørdag kl 17:41 (endret) Grendel skrev (1 time siden): Ja. Alt tyder på at hun er utsatt for sovevoldtekt, om det er lov å si. Hun er så vidt jeg vet ikke utsatt for noe annet, for jun fikk sjokk da hun så filmen. Det var nok slikt som har skjedd med Linni M. Ja du kan si sovevoldtekt det var nok det som har skjedd. Endret lørdag kl 17:44 av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet lørdag kl 17:43 Skrevet lørdag kl 17:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Egentlig et godt bevis på at hun faktisk sov eller var "borte" siden hun fikk sjokk. Hun husker jo ingenting av det. Anonymkode: 45699...91f Hun må ha sove tungt siden hun ikke våknet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:34 Skrevet lørdag kl 18:34 Krisebærblomsten skrev (50 minutter siden): Hun må ha sove tungt siden hun ikke våknet. Ergo ble hun faktisk voldtatt. Anonymkode: 45699...91f 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet lørdag kl 23:35 Skrevet lørdag kl 23:35 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ergo ble hun faktisk voldtatt. Anonymkode: 45699...91f Ja stakkars dame sier bare jeg😔hun har ikke vist noen ting om dette føre nå. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg har ikke sjel jeg. Jeg har hjerne da. Aldri sett noen som har sjel heller. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden): Jeg har ikke sjel jeg. Jeg har hjerne da. Aldri sett noen som har sjel heller. Du har ei sjel og en hjerne, du kan ikke se sjelen, men føle den sammen med andre folk eller dyr. Eller i rommene du befinner deg i 🙂 Endret 21 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Du har ei sjel og en hjerne, du kan ikke se sjelen, men føle den sammen med andre folk eller dyr. Eller i rommene du befinner deg i 🙂 Dette er noe du tror. Det er ikke fakta🙂 0 Siter
Lillemus Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Nicklusheletida skrev (På 26.2.2026 den 16.19): At Marius har et alvorlig sinneproblem og at Nora har et sykelig oppmerksomhetsbehov. Måten hun kommer poserende ut hovedinngangen i går i steden for å gå bakdøra, sier mye. Veldig planlagt. Det viser seg at flere av jentene hadde søkt om å få bruke den andre, skjermede utgangen, men hadde fått avslag på det. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden): Dette er noe du tror. Det er ikke fakta🙂 Jeg tror ikke det er slik sjel har alle folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Krisebærblomsten skrev (På 28.2.2026 den 18.43): Hun må ha sove tungt siden hun ikke våknet. Bare at hun var helt våken og klar få minutter ette. Så stort sjokk bare et vel ikke. Hun lekket bilder av seg og han på nettet for mange år siden. Husker folk spekulerte i hvem denne kvinnen var og spøkte rundt det. Anonymkode: 987fd...441 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lillemus skrev (13 timer siden): Det viser seg at flere av jentene hadde søkt om å få bruke den andre, skjermede utgangen, men hadde fått avslag på det. Men de ga likevel tillatelse til pressen om å bli tatt bilde av? Er ikke det rart? Ønske om å være i media Anonymkode: 987fd...441 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg tror at folk bare må slutte å blande kortene. En ting er at man på generell basis ikke liker influensere. Det at influensere er vanskelige å like, gjør ikke at de mer enn andre fortjener å bli utsatt for sovevoldtekter. Anonymkode: 9185b...6fd 3 Siter
knas Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men de ga likevel tillatelse til pressen om å bli tatt bilde av? Er ikke det rart? Ønske om å være i media Anonymkode: 987fd...441 Hva så?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men de ga likevel tillatelse til pressen om å bli tatt bilde av? Er ikke det rart? Ønske om å være i media Anonymkode: 987fd...441 Må pressen ha tillatelse til å fotografere utenfor rettslokalet? Hvorfor får ikke jentene støtte for å stå frem i stedet for å bli kritisert for å bli tatt bilder av utenfor lokalet!? Jeg er litt rystet over dette, kjenner jeg. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.