Gå til innhold

Marius B Høiby og Nora Haukland.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes ingen bevis på vold eller voldtekt. Eneste som var opplevd dette er Frogner-kvinner, der er det bevis. De andre hiver seg på og konstruere den historier rundt dette? Hvorfor kan man spørre seg. Fame? Penger? Gudene vet. Men med tanke på alle lekkasjene så har media fått god drahjelp i denne saken.

Anonymkode: 987fd...441

Mulig det, men min kommentar var på generelt grunnlag og ikke direkte rettet mot denne saken. 

Om han dømmes får være opp til retten. Det ser dog ut til å være et mønster her. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes ingen bevis på vold eller voldtekt. Eneste som var opplevd dette er Frogner-kvinner, der er det bevis. De andre hiver seg på og konstruere den historier rundt dette? Hvorfor kan man spørre seg. Fame? Penger? Gudene vet. Men med tanke på alle lekkasjene så har media fått god drahjelp i denne saken.

Anonymkode: 987fd...441

De hiver seg ikke på. Tull.  De ble innkalt av politiet etter at de fant bilder og filmer av dem på tiltaltes telefon.  

Nicklusheletida
Skrevet
Osten skrev (På 27.2.2026 den 12.33):

« k a n « ha blitt utsatt for vold?  Du drar den langt.

Det går også å fokusere på forholdene {nyheter 2o24 - 2026) bare å sjekke. Influenserkarrieren  hennes ser også til å ha hatt en høy pris - de var sammen i ett helt år. Med alt de medførte. Så flott at hun gikk med løftet hode ut av retten i går.  (Så alle kritikerne kunne ergre seg). 

Jeg sier "kan" fordi jeg selvfølgelig ikke vet. Inntrykket jeg sitter med så langt er at fyren er livsfarlig :(

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jeg sier "kan" fordi jeg selvfølgelig ikke vet. Inntrykket jeg sitter med så langt er at fyren er livsfarlig :(

Enig. Han er som min eks, og han sitter på forvaringsdom. Spent på hva slags reaksjon Marius får. Neppe forvaring, men håper det blir strengt i hvertfall. 

Skrevet (endret)
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Ja. Skjønner.

Endret av Osten
Nicklusheletida
Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Enig. Han er som min eks, og han sitter på forvaringsdom. Spent på hva slags reaksjon Marius får. Neppe forvaring, men håper det blir strengt i hvertfall. 

Om det var min sønn, hadde jeg ønsket fengsel for han for å forhindre at han drepte noen. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Om det var min sønn, hadde jeg ønsket fengsel for han for å forhindre at han drepte noen. 

Ja det kan du si. Lurer på hvordan det blir å gå det der. 

Skrevet

Hyggelig fyr.

Hendelse på kongens hytte: –Han tisset på meg

Kruszewski ber fornærmede forklare en hendelse som skal ha skjedd på kongens hytte ute på Mågerø.

Hun forklarer at de hadde vært ute og drevet med vannsport, før de gikk inn for å ta en dusj sammen.

Plutselig luktet hun urin.

– Han tisset på meg. Jeg fikk panikk og syntes det var veldig ekkelt. Jeg gikk ut og hylgråt, sier fornærmede.

Anonymkode: 0e1f3...78e

Skrevet (endret)

Det er så utrolig nedrig å lese om denne saken, da tenker jeg på alle de private detaljene som brettes ut. Men kikkeren i meg klarer ikke helt å la være 🙈🫣

Endret av Ekstra
Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Det er så utrolig nedrig å lese om denne saken, da tenker jeg på alle de private detaljene som brettes ut. Men kikkeren i meg klarer ikke helt å la være 🙈🫣

Kikkeren i meg klarer heller ikke å la være. Dette var langt verre enn jeg klarte å se for meg. Er sjokkert. Men jeg synes saken burde gå for lukkede dører iom at Marius ikke er kongelig og ikke har hatt noe ønske om å være en offentlig person. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hyggelig fyr.

Kruszewski ber fornærmede forklare en hendelse som skal ha skjedd på kongens hytte ute på Mågerø.

Hun forklarer at de hadde vært ute og drevet med vannsport, før de gikk inn for å ta en dusj sammen.

– Han tisset på meg. Jeg fikk panikk og syntes det var veldig ekkelt. Jeg gikk ut og hylgråt, sier fornærmede.

Barn gjør ikke slik noen, fy så ekkel han er. 

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Familien må skjemmes over han😠oppdragelsen hjemme må ha god litt tja.   

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Kikkeren i meg klarer heller ikke å la være. Dette var langt verre enn jeg klarte å se for meg. Er sjokkert. Men jeg synes saken burde gå for lukkede dører iom at Marius ikke er kongelig og ikke har hatt noe ønske om å være en offentlig person. 

Enig. For å si det på godt norsk: Too much information.

Skrevet
Ekstra skrev (4 timer siden):

Samme her. Jeg er rystet over hvordan han har holdt på uten å ha bli stoppet tidligere. Og litt overveldet over hvor mange private detaljer som kommer ut i pressen, når vi vet at det mest private holdes tilbake (referatforbud).

Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Nå finner jeg ikke igjen der jeg leste det, men det var faktisk Marius som ønsket åpne dører.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hyggelig fyr.

Nå fremstår jeg antakelig som en tvilsom skapning, men: Pissing i dusjen ville jeg ikke brydd meg om. "Tisset på meg", da forestiller man seg for eksempel at hun lå på rygg og han sto over og pisset. Men dette var jo i dusjen, der alt blir skylt vekk med en gang. 

Men samtidig ganske upassende på kongens hytte. 

Nicklusheletida
Skrevet
Babette skrev (13 minutter siden):

Nå fremstår jeg antakelig som en tvilsom skapning, men: Pissing i dusjen ville jeg ikke brydd meg om. "Tisset på meg", da forestiller man seg for eksempel at hun lå på rygg og han sto over og pisset. Men dette var jo i dusjen, der alt blir skylt vekk med en gang. 

Jeg synes det er kvalmt. Selve oppførselen er kvalm. 

Skrevet
Babette skrev (16 minutter siden):

Altså - med mindre dette er noe man har snakket om og blitt enige og det er i forbindelse med sex, så vil jeg si at å bli tisset på (hvor som helst, også i dusjen) er skikkelig nedverdigende og ekkelt. For meg viser han at hun ikke er verdt noe, men fortjener å bli pisset på.

Skrevet
Babette skrev (37 minutter siden):

Reaksjonen hennes tyder på at han tisset  henne og at det ikke bare var den uvanen enkelte har med å tisse i dusjen. (Disse gjør det vel når de er alene.)

Anonymkode: 9185b...6fd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...