blossombloom2 Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg er lav og lurer på om det er noen som vil ha lave jenter? Måtte danse med noen gutter og de begynte bare å le fordi høydeforskjellen. Følte at det var jeg som var problemet. Ser de høyden min som noe negativt? 0 Siter
Grendel Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg tror ikke gutter er spesielt opptatt av det, nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars blossombloom2 skrev (2 timer siden): Jeg er lav og lurer på om det er noen som vil ha lave jenter? Måtte danse med noen gutter og de begynte bare å le fordi høydeforskjellen. Følte at det var jeg som var problemet. Ser de høyden min som noe negativt? Jeg er drøyt halvannen meter høy og har ikke hatt noe inntrykk av at menn har syntes det er negativt. 😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Tror ikke det. Jeg er mor til en relativt lav gutt, og de blir jo dømt nord og ned. Så jeg gjetter på at mange gutter som er redd de kommer til å bli evig single av den grunn, er glade for at det finnes jenter som er lavere enn dem. Anonymkode: 39d29...e20 1 Siter
morsan Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Mitt inntrykk er at de heller er opptatt av om hun er «for høy». Iallfall de som ikke selv er så høye. 2 Siter
Ekstra Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars blossombloom2 skrev (13 timer siden): Jeg er lav og lurer på om det er noen som vil ha lave jenter? Måtte danse med noen gutter og de begynte bare å le fordi høydeforskjellen. Følte at det var jeg som var problemet. Ser de høyden min som noe negativt? Mange gutter er jo ikke så høye selv, og liker godt at jenter er lavere enn dem. Mange høye gutter synes også det er feminint og fint med små jenter, er mitt inntrykk. Verre for oss høye jenter som rager over mange av guttene... 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg ble dumpet av en mann jeg datet fordi vi var like lange. Anonymkode: 7bf99...0fd 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Jeg er 176 og syns det er topp med kvinner jeg kan kysse i panna om vi står rett opp og ned — la oss si ca. 1,62. Uten at høyde er så viktig for meg, har vært sammen med kvinner som har vært høyere enn meg også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Jeg har bare vært sammen med jenter som er lavere enn meg. Selv er jeg 186 og den laveste var 152. Anonymkode: 97dd4...797 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.