Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en jente som ikke liker å gi oralsex noe som jeg i tidligere forhold har satt stor pris på. I begynnelsen ga hun meg oralsex ,men har sluttet med dette. Hun setter stor pris på sex og at jeg gir henne oralsex. Å motta dette er noe jeg savner og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har konfrontert henne med dette og hun ble veldig lei seg og jeg fikk dårlig samvittighet. Men har ikke jeg rett til å vite hvorfor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49955-oral-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha noe med at hun har opplevd deg som litt kravstor de gangene hun har utørt slikt på deg. Jeg har opplevd det samme selv, og spurt noen jenter om dette problemet; noen sier at de blir kvalme ved tanken på at de får de første dråpene med sæd i munnen og at dette svir. Det skjønner jeg er ubehagelig. Det går ann, som jeg har hørt å dryppe noen smaksdråper inn i røret før hun suger deg.. Dette kan hjelpe på smaken.. men det kan og hende at hun føler en kvalmende følelse av å ha noe så stort i munnen. Tygg på en sokk og kjenn på følelsen selv.

Jeg ønsker deg lykke til med oral livet!!

Det kan jo hende du får deg en overraskelse snart....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49955-oral-sex/#findComment-194932
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...