stjernestøv Skrevet i går, 05:22 Skrevet i går, 05:22 Ja nå er jeg med i gruppen HOPE Heros of planet erath, Hope inviterte meg. Spørs om jeg kan være med å redde verden da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 Skrevet i går, 10:16 4 hours ago, stjernestøv said: Ja nå er jeg med i gruppen HOPE Heros of planet erath, Hope inviterte meg. Spørs om jeg kan være med å redde verden da. Er ikke det en bokserie? Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 10:26 Forfatter Skrevet i går, 10:26 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er ikke det en bokserie? Anonymkode: be466...396 Han bruker mye tegneserier om superhelter som eksempel, og Hopelovejoy er jo og en kvinnelig figur fra et spill eller noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 Skrevet i går, 10:27 Just now, stjernestøv said: Han bruker mye tegneserier om superhelter som eksempel, og Hopelovejoy er jo og en kvinnelig figur fra et spill eller noe. Å, det er han ja... Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 10:29 Forfatter Skrevet i går, 10:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å, det er han ja... Anonymkode: be466...396 Ja, vet ikke hva jeg har å gjøre i den gruppen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Det er lite liv der inne, nå fikk jeg venneforespørsel fra ei som vil unite. Jaja skal jeg reise til mount shasta nå da og gjøre som han sier, ja det klarer jo jeg. Forstår ikke hvorfor han inviterte meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Vhanja skrev (3 minutter siden): Hva slags gruppe er dette? Nei det er på FB, de skal redde verden og jeg er med? Alle må unite og reise til Mount Shasta der Hope er og lære seg alt han sier vi skal lære for å redde verden, lære oss the arc osv. Aktivere chakraene og mye mer så blir vi superhelter. 0 Siter
slabbedask Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 1 minute ago, stjernestøv said: Nei det er på FB, de skal redde verden og jeg er med? Alle må unite og reise til Mount Shasta der Hope er og lære seg alt han sier vi skal lære for å redde verden, lære oss the arc osv. Aktivere chakraene og mye mer så blir vi superhelter. Og dette tror du på? 0 Siter
Vhanja Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Nei det er på FB, de skal redde verden og jeg er med? Alle må unite og reise til Mount Shasta der Hope er og lære seg alt han sier vi skal lære for å redde verden, lære oss the arc osv. Aktivere chakraene og mye mer så blir vi superhelter. Høres dette realistisk ut, synes du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden slabbedask skrev (1 minutt siden): Og dette tror du på? Tror på det ja og kommer mange sammen kan vi heale og bli kvitt alle våre plager, det hadde vært noe. Men jeg tror ikke jeg klarer å komme meg dit en gang og må jo ha visum da og forlate alt her. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Vhanja skrev (5 minutter siden): Høres dette realistisk ut, synes du? Hadde mange nok komt sammen hadde det gått, jeg tror på det han sier og han vet mye om ting som jeg er enig i og har lest om. Men jeg liker ikke når han kjefter men han er nok frustrert, men ser ikke for meg at jeg reiser dit. Han hater alle som har nok med sitt, han ble skilt og har ikke kontakt med barn og familie pga saken. Han vil vi skal gi opp alt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Hadde mange nok komt sammen hadde det gått, jeg tror på det han sier og han vet mye om ting som jeg er enig i og har lest om. Men jeg liker ikke når han kjefter men han er nok frustrert, men ser ikke for meg at jeg reiser dit. Han hater alle som har nok med sitt, han ble skilt og har ikke kontakt med barn og familie pga saken. Han vil vi skal gi opp alt. Høres ut som en ustabil kultleder. 2 Siter
Glitter Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Høres ut som en ustabil kultleder. Tenkte det samme. Som en sekt. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Vhanja skrev (10 minutter siden): Høres ut som en ustabil kultleder. Han er ikke det heller tror jeg men han vil seriøst redde verden men vet ikke om jeg kan være med på det, flytte dit osv og gjøre alt han ber meg om. Kunne ikke ha spist sjokolade da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden stjernestøv skrev (31 minutter siden): Han er ikke det heller tror jeg men han vil seriøst redde verden men vet ikke om jeg kan være med på det, flytte dit osv og gjøre alt han ber meg om. Kunne ikke ha spist sjokolade da. Dette høres akkurat ut som alle historiene om de som skal redde verden og får med seg naive kvinner og det ender med at lederen har sex med alle kvinnene og alt det der. Du tenker ikke helt seriøst på å dra til denne svindleren??? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Dette høres akkurat ut som alle historiene om de som skal redde verden og får med seg naive kvinner og det ender med at lederen har sex med alle kvinnene og alt det der. Du tenker ikke helt seriøst på å dra til denne svindleren??? Jeg tror seriøst ikke han er sånn, har tenkt litt på det eller fantasert om det men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre. Men ifølge han blir man kvitt alle plager hvis man er med på det. 0 Siter
Vhanja Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Jeg tror seriøst ikke han er sånn, har tenkt litt på det eller fantasert om det men vet ikke helt hvordan det lar seg gjøre. Men ifølge han blir man kvitt alle plager hvis man er med på det. Ber han folk sende ham penger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Ber han folk sende ham penger? Ja noen ganger ber han om penger og selger smykker, han har ikke penger selv men sønnen har uføretrygd. 0 Siter
Vhanja Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Ja noen ganger ber han om penger og selger smykker, han har ikke penger selv men sønnen har uføretrygd. Og du tenker det er helt greit? Det ringer ingen bjeller hos deg om at han kan være en scam artist? 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.