Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Men det er ikke svindel, han tror virkelig på det selv. Det er like fullt svindel. Tror du på at Hanevold i samarbeid med "gud" kan kurere covid om du vippser ham 2000,- også? Han påsto jo det. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 15 hours ago, stjernestøv said: Han er ikke det, han både gråter og skriker. De bor i skogen i en vogn. Men han ber om penger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (5 minutter siden): Det er like fullt svindel. Tror du på at Hanevold i samarbeid med "gud" kan kurere covid om du vippser ham 2000,- også? Han påsto jo det. Tror ikke på Hanevold nei men det var en periode jeg så mye på visjon Norge, ba de be for meg osv. Det hjalp ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (3 minutter siden): Men han ber om penger? Ja han gjør det for han har jo ikke inntekt men jeg har aldri gitt, har bare vipps. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja han gjør det for han har jo ikke inntekt men jeg har aldri gitt, har bare vipps. Så hvorfor skaffer han seg ikke en jobb i stedet for å tigge fra følgerne, som han lover gull og grønne skoger (selv om han ikke klarer å heale seg selv)? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Så hvorfor skaffer han seg ikke en jobb i stedet for å tigge fra følgerne, som han lover gull og grønne skoger (selv om han ikke klarer å heale seg selv)? Han har ptsd og store smerter, røyker cannabis for det, han klarer ikke jobbe. Men hadde mange nok komt sammen og jobbet sammen hadde han og alle andre blitt friske. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Han har ptsd og store smerter, røyker cannabis for det, han klarer ikke jobbe. Men hadde mange nok komt sammen og jobbet sammen hadde han og alle andre blitt friske. Hvor mange trengs for at dette skal skje? Hva er det magiske antallet med mennesker som må komme sammen for at alle skal bli friske? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (13 minutter siden): Hvor mange trengs for at dette skal skje? Hva er det magiske antallet med mennesker som må komme sammen for at alle skal bli friske? Han sier seks + han. Men egentlig vil han ha med så mange som mulig, tusener og millioner. Det er bare lite oppslutning men han har mange følgere og tilhengere, de ville ikke gjøre jobben som trengs. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (27 minutter siden): Han sier seks + han. Men egentlig vil han ha med så mange som mulig, tusener og millioner. Det er bare lite oppslutning men han har mange følgere og tilhengere, de ville ikke gjøre jobben som trengs. Tror du helt seriøst på dette? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (Akkurat nå): Tror du helt seriøst på dette? Ja noe av det tror jeg på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden 1 hour ago, stjernestøv said: Men hadde mange nok komt sammen og jobbet sammen hadde han og alle andre blitt friske. Hvordan skal dette foregå i praksis? Hva gjør at alle blir friske? Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 minutter siden Forfatter Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal dette foregå i praksis? Hva gjør at alle blir friske? Anonymkode: be466...396 Det er mye jobbing med seg selv og sammen, bla med chakraer og the arc. Han sier etterpå kan de sveve i luften om de vil, det er mye kvantefysikk og mye av Nicola Tesla og mye mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Just now, stjernestøv said: Det er mye jobbing med seg selv og sammen, bla med chakraer og the arc. Han sier etterpå kan de sveve i luften om de vil, det er mye kvantefysikk og mye av Nicola Tesla og mye mer. Dette er jo bare tull. Hvordan det er mulig å tro på dette forstår jeg ikke... Anonymkode: be466...396 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.