Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt feit og jeg har ikke vært på date på 15 år. Jeg er middelaldrende. Egentlig føler jeg ikke ett savn. Jeg hadde ett aktivt sexliv i 20 årene og det var fint, men jeg føler ikke jeg har noe å tilby en dame nå. Jeg regner med å leve resten av livet uten sex. Jeg trøster meg med at jeg en gang i fortiden hadde ett aktivt sexliv og får være dmfornøyd jeg opplevde detzz lever på minnene.

Anonymkode: c8070...261

Videoannonse
Annonse
Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har blitt feit og jeg har ikke vært på date på 15 år. Jeg er middelaldrende. Egentlig føler jeg ikke ett savn. Jeg hadde ett aktivt sexliv i 20 årene og det var fint, men jeg føler ikke jeg har noe å tilby en dame nå. Jeg regner med å leve resten av livet uten sex. Jeg trøster meg med at jeg en gang i fortiden hadde ett aktivt sexliv og får være dmfornøyd jeg opplevde detzz lever på minnene.

Jeg lurer litt på hvorfor du skriver dette når du sier du ikke savner sex? At du er feit kan du gjøre noe med, at du er middelaldrende er ikke noe å gjøre noe med, men du kan gjøre det beste ut av det! Ta litt mer vare på helsa di, spise litt sunnere, begynne å trene litt (gå turer f.eks.) om du ikke alt gjør det. Se på deg selv i speilet med objektivt blikk - tror du at du er en kjekk kar som damene kan tenke seg å bli kjent med? Hvis ikke, er det noe du kan gjøre for å se litt bedre ut? Jeg tror ikke du er så fornøyd som du later som, da hadde du vel ikke skrevet dette innlegget, eller?

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (5 timer siden):

Jeg lurer litt på hvorfor du skriver dette når du sier du ikke savner sex? At du er feit kan du gjøre noe med, at du er middelaldrende er ikke noe å gjøre noe med, men du kan gjøre det beste ut av det! Ta litt mer vare på helsa di, spise litt sunnere, begynne å trene litt (gå turer f.eks.) om du ikke alt gjør det. Se på deg selv i speilet med objektivt blikk - tror du at du er en kjekk kar som damene kan tenke seg å bli kjent med? Hvis ikke, er det noe du kan gjøre for å se litt bedre ut? Jeg tror ikke du er så fornøyd som du later som, da hadde du vel ikke skrevet dette innlegget, eller?

Tror du ikke feite mennesker kan ha sex?  Unge, middelaldrende og gamle.

Anonymkode: 8da79...5e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er både feit, middelaldrende og har fortsatt sex. Anbefales ;) 

Anonymkode: 029c0...060

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du ikke føler noe savn, så er jo saken grei. Da slipper du å styre noe mer med det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også feit og godt oppi årene og har jevnlig sex. Jeg var sikker på at sexlivet mitt var over da jeg ble skilt, men så var det på ingen måte det.

Anonymkode: b0556...aeb

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du ikke feite mennesker kan ha sex?  Unge, middelaldrende og gamle.

Det har jeg slettes ikke sagt. :) Men jeg fikk inntrykk av at ts selv mente at en av grunnene til at han var ferdig med sexlivet var at han var feit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også feit og gammel, sex driter jeg i.

Anonymkode: ec12b...145

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (16 timer siden):

Det har jeg slettes ikke sagt. :) Men jeg fikk inntrykk av at ts selv mente at en av grunnene til at han var ferdig med sexlivet var at han var feit.

Tror du hen er feit fordi hen gomler sjokolade i sofaen hele dagen, og hvis hen slutter med det så vipps kan han ha sex.

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du hen er feit fordi hen gomler sjokolade i sofaen hele dagen, og hvis hen slutter med det så vipps kan han ha sex.

Du er sannelig god til å lese ting jeg slettes ikke skriver.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Du er sannelig god til å lese ting jeg slettes ikke skriver.

Du skrev at det hen var feit kunne hen gjøre noe med.  Spise sunt og gå turer.  Det var det jeg leste at du skrev.  Hvis du følger med i nyeste forskning om overvekt hadde du kanskje tenkt deg om.

Jeg spurte deg et spørsmål som du ikke svarte på.  Hvorfor ikke?

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skrev at det hen var feit kunne hen gjøre noe med.  Spise sunt og gå turer.  Det var det jeg leste at du skrev.  Hvis du følger med i nyeste forskning om overvekt hadde du kanskje tenkt deg om.

Jeg spurte deg et spørsmål som du ikke svarte på.  Hvorfor ikke?

Vi vet ingenting om hvorfor vedkommende er overvektig, det kan jo være at han har sittet i sofaen og spist potetgull og sjokolade? Det er langt fra alle overvektige som er det fordi de har en eller annen lidelse eller noe slikt. :) Om man er overvektig fordi man er insulinresistens f.eks., så er det nettopp kostomlegging som skal til. Mange tror de spiser sunt, men spiser ikke det nettopp deres kropp trenger for å fungere godt.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Vi vet ingenting om hvorfor vedkommende er overvektig, det kan jo være at han har sittet i sofaen og spist potetgull og sjokolade? Det er langt fra alle overvektige som er det fordi de har en eller annen lidelse eller noe slikt. :) Om man er overvektig fordi man er insulinresistens f.eks., så er det nettopp kostomlegging som skal til. Mange tror de spiser sunt, men spiser ikke det nettopp deres kropp trenger for å fungere godt.

For min del kan det godt hende at du spiser sjokolade dagen lang og er smellfeit.  Hvordan skal jeg vite det?  Hvorfor gir du deg ut for å være spesialist i kosthold og overvekt?

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For min del kan det godt hende at du spiser sjokolade dagen lang og er smellfeit.  Hvordan skal jeg vite det?  Hvorfor gir du deg ut for å være spesialist i kosthold og overvekt?

Jeg har aldri gitt meg ut for det, men jeg kan en del om kosthold ja, er nok over snittet interessert i det. :) Det er fascinerende hvor hissig du er på meg i denne tråden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Snakk om å være hypp på å krangle?

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Jeg har aldri gitt meg ut for det, men jeg kan en del om kosthold ja, er nok over snittet interessert i det. :) Det er fascinerende hvor hissig du er på meg i denne tråden. 

Jeg kan ha mine grunner til det.  Hvor mye kan du om kosthold egentlig?  Du skriver det samme nå som du har skrevet fra dol started.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg kan ha mine grunner til det.  Hvor mye kan du om kosthold egentlig?  Du skriver det samme nå som du har skrevet fra dol started.

Hvis du skal bruke det en bruker skriver mot dem, så ha i hvert fall baller nok til å gjøre det under nick 

Feige oppgulp fra AnonymBruker er lite  verdt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når i jesunavn ble det noe negativt. Det viser vel bare interessen for kosthold.

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (2 timer siden):

Hvis du skal bruke det en bruker skriver mot dem, så ha i hvert fall baller nok til å gjøre det under nick 

Feige oppgulp fra AnonymBruker er lite  verdt. 

Jeg har ikke baller og det er jeg veldig glad for🤢

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når i jesunavn ble det noe negativt. Det viser vel bare interessen for kosthold.

Neste gang kan du rope på Trump.  Det er større sjanser for at han hører deg.  Hvis man har interesse for noe så følger man med på nyeste forskning.  Kanskje Trump kan forklare det for deg🙃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...