AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Neste gang kan du rope på Trump. Det er større sjanser for at han hører deg. Hvis man har interesse for noe så følger man med på nyeste forskning. Kanskje Trump kan forklare det for deg🙃 Anonymkode: 8da79...5e6 Kan du vise meg forskning som sier at det motsatte av dette - "Ta litt mer vare på helsa di, spise litt sunnere, begynne å trene litt (gå turer f.eks.) om du ikke alt gjør det. " er det som gjelder? Anonymkode: 029c0...060 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du vise meg forskning som sier at det motsatte av dette - "Ta litt mer vare på helsa di, spise litt sunnere, begynne å trene litt (gå turer f.eks.) om du ikke alt gjør det. " er det som gjelder? Anonymkode: 029c0...060 Jeg kan faktisk vise til at leger sier at dette ikke er nok, og at overvekt ikke er noe man råder over sånn som man trodde før. Det er dette med alt det som man ikke har gjort før. Vi har visst lenge at slankekurer hjelper ikke. Anonymkode: 8da79...5e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan faktisk vise til at leger sier at dette ikke er nok, og at overvekt ikke er noe man råder over sånn som man trodde før. Det er dette med alt det som man ikke har gjort før. Vi har visst lenge at slankekurer hjelper ikke. Anonymkode: 8da79...5e6 Det er ingen som sier at det alene er nok. Slankekurer er vel helle rikek nevnt. Snakk om å lese med vonvilja til? Litt for mye innesperret agg eller? Det var et vennligsinnet råd til et kortfattet innlegg. Mener du vi skal skrive en 3 sider langt svar her inne? Anonymkode: 029c0...060 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ingen som sier at det alene er nok. Slankekurer er vel helle rikek nevnt. Snakk om å lese med vonvilja til? Litt for mye innesperret agg eller? Det var et vennligsinnet råd til et kortfattet innlegg. Mener du vi skal skrive en 3 sider langt svar her inne? Anonymkode: 029c0...060 Nei takk. Du kan slutte å skrive nå for min del. Anonymkode: 8da79...5e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei takk. Du kan slutte å skrive nå for min del. Anonymkode: 8da79...5e6 Hvis man ikke skal prøve spise sunnere, begynne å bevege seg, ta vare på helsen sin på en bedre måte. Hva mener du man skal gjøre? Ingen har da snakket om at de tre tingene er alt som skal til. Men et sted må man jo starte. Jeg kan heller ikke se at noen har snakket om slankekurer? Siden du steiler så veldig så kan du jo si noe om hva du selv mener? Hvorfor ikke gi et godt råd til ts selv? Anonymkode: 029c0...060 1 Siter
Grendel Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden På den annen side: Hvis fyren har gitt opp damer og sex så kan han jo bare spise akkurat hva f... han vil. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.