ISW Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) Jeg kan tydeliggjøre litt hva jeg mente - og så beklager jeg at jeg kunne brukt ordet sex framfor det noe vulgære ordet jeg brukte. Men det er dessverre sånn mange incels tenker - og det er det som skaper reaksjonen min, det framstår for meg som at man gir kvinner skylden for at man selv ikke er attraktiv. Det er en farlig holdning, og det skaper misogyni. Mine standpunkt er som følger: a) Det står enhver norsk kvinne fullstendig fritt hvem vedkommende ønsker seg som partner. Det er ikke sånn at man omtrent skal skrive ut en partner, en å ha sex med, eller hva som helst, på blå resept fordi noen er nødne. b) Et forhold er noe du gjør deg fortjent til. Det er ikke en rettighet. Det er fritt opp til den enkelte å enten gjøre seg attraktiv nok til å være i forhold med den en ønsker, eller senke kravene til hvem en vil være i forhold med. c) Jeg kjenner flere personer med autisme som er i forhold. Også (de fleste) autister kan trene sine sosiale evner. Endret 16. mars av ISW 4 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars ISW skrev (9 minutter siden): c) Jeg kjenner flere personer med autisme som er i forhold. Også (de fleste) autister kan trene sine sosiale evner. Ja det er jeg enig i til en viss grad kan de det men ikke alt, de klarer ikke å forandre seg helt og bli normale. De er autister av en grunn og må nok bare leve med det som følger med den diagnosen. 0 Siter
ISW Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ja det er jeg enig i til en viss grad kan de det men ikke alt, de klarer ikke å forandre seg helt og bli normale. Det er jeg enig i, men jeg tenker at mange autister kan være i et forhold. Som sagt kjenner jeg flere som er det og fungerer relativt normalt. Når det gjelder trådstarter her, så virker det som vedkommende bærer på mye sinne og frustrasjon. Denne gangen var det jeg som fikk en bøtte kjeft (og det er OK), det jeg (på generelt grunnlag) er mer bekymret for er alle de sinte (ofte hvite) mennene med tilsvarende frustrasjoner som plutselig en dag forgriper seg på noen og/eller skader noen av det motsatte kjønn. Det er derfor jeg reagerer såpass sterkt på det, for tankene er farlige (ref. Manshaus, ABB m.flere). Endret 16. mars av ISW 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars ISW skrev (16 minutter siden): Også (de fleste) autister kan trene sine sosiale evner. "Sosiale evner" er en overvurdert faktor når det gjelder å finne en partner, uavhengig av diagnose. Men autister overvurderer det kanskje enda mer, det er ihvertfall inntrykket jeg har fra de jeg kjenner med tilstanden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars ISW skrev (4 minutter siden): Det er jeg enig i, men jeg tenker at mange autister kan være i et forhold. Som sagt kjenner jeg flere som er det og fungerer relativt normalt. Når det gjelder trådstarter her, så virker det som vedkommende bærer på mye sinne og frustrasjon. Denne gangen var det jeg som fikk en bøtte kjeft (og det er OK), det jeg (på generelt grunnlag) er mer bekymret for er alle de sinte hvite mennene med tilsvarende frustrasjoner som plutselig en dag forgriper seg på noen og/eller skader noen av det motsatte kjønn. Det er derfor jeg reagerer såpass sterkt på det, for tankene er farlige (ref. Manshaus, ABB m.flere). Ok, jeg kjenner til min datter og hennes forhold og det er komplisert pga autisme, mistenker også min mann har det men jeg aksepterer det. Ja det er ikke bra med sinne og frustrasjon pga det og det kan gå galt, ikke greit at du fikk det syns jeg og syns ikke det er ok. Alle må få ha sitt syn på saker og ting. 0 Siter
ISW Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) psykedeliker skrev (3 minutter siden): "Sosiale evner" er en overvurdert faktor når det gjelder å finne en partner, uavhengig av diagnose. Men autister overvurderer det kanskje enda mer, det er ihvertfall inntrykket jeg har fra de jeg kjenner med tilstanden. Ja, du har kanskje rett i det. Men jeg tror heller ikke det er sånn at alle norske kvinner skal ha en mann med 23 cm lang penis, 2 mill i årslønn, fortid som modell og super-utadvendt. Man får lett et inntrykk av det fra slike diskusjoner. De (få) gangene jeg er på jente-vors, så får jeg nesten et inntrykk av at kvinner sliter med samme form for "klaging". At alle menn skal ha en 25 år gammel modell. Endret 16. mars av ISW 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars "Hvite folk er dritt" er min pickup-line på byen, funker hver gang, kvinner elsker woke gutter, er hvit selv 👽 1 hour ago, ISW said: Når det gjelder trådstarter her, så virker det som vedkommende bærer på mye sinne og frustrasjon. Denne gangen var det jeg som fikk en bøtte kjeft (og det er OK), det jeg (på generelt grunnlag) er mer bekymret for er alle de sinte (ofte hvite) mennene med tilsvarende frustrasjoner som plutselig en dag forgriper seg på noen og/eller skader noen av det motsatte kjønn. Det er derfor jeg reagerer såpass sterkt på det, for tankene er farlige (ref. Manshaus, ABB m.flere). Men, mer viktig, mulig du ikke fikk det med deg, men TS ble sur, fordi din (upassende) kommentar kunne tolkes som rettet mot TS, uansett om det var din intensjon eller ikke må du forstå at den kunne tolkes slik og feilen ligger hos deg, da er det ikke noe poeng å fortsette og bruke at han ble sur på det som bevis for at han er en sur fæl fyr, og dra inn terrorister og andre ting... 😅😅 Og ikke for å være representant for "de hvite", men hvis du lærer litt om verden, ut over det du lærer i den norske skolen eller på nrk.no, vil du se at du har blitt lært opp til at verden er helt motsatt av virkeligheten. Du har blitt indoktrinert til å tro på at verden er invers av virkeligheten, forumet her har strenge regler og dette er feil tråd også for slikt, så skal ikke faktasjekke deg, men du er smart nok til å be AI eller google eller friere forum om å dele fakta med deg om temaet om du ønsker å vite sannheten, dersom du ønsker å vite sannheten da. Anonymkode: 7229c...74a 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): "Hvite folk er dritt" er min pickup-line på byen, funker hver gang, kvinner elsker woke gutter, er hvit selv 👽 As if. Å være woke vil ikke hjelpe noen å få damer. Kvinner vil ha menn som er ekte, trygge på seg selv og også tør å vise sårbarhet. De har lyst å møte noen de kan ha en ekte forbindelse med, akkurat på samme måte som de fleste menn ønsker. Alt for mange menn nærmer seg kvinner som om de nærmer seg en annen art, hvor ting må dekodes, signaler forstås. Eller de lager seg forklaringer som at kvinner liker drittsekker eller at bare 2% av de mest attraktive mennene ligger med alle kvinnene sånn at det ikke en gang har noen hensikt å prøve. Virkeligheten er ikke sånn, og det er trist å se at så mange menn ødelegger for seg selv ved å tro det. 2 Siter
psykedeliker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har blitt indoktrinert til å tro på at verden er invers av virkeligheten, forumet her har strenge regler og dette er feil tråd også for slikt, så skal ikke faktasjekke deg, men du er smart nok til å be AI eller google eller friere forum om å dele fakta med deg om temaet om du ønsker å vite sannheten, dersom du ønsker å vite sannheten da. Som vanlig har du ikke peiling på hva du snakker om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Everybody skrev (4 minutter siden): Hvorfor finnes det ingen mannlige prostituerte? Det finnes da. Anonymkode: a3e69...47b 0 Siter
Everybody Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes da. Anonymkode: a3e69...47b Kjøper kvinner sex av mannlige prostituerte? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Everybody skrev (22 minutter siden): Hvorfor finnes det ingen mannlige prostituerte? Har du ikke hørt om gigoloer? Mannlige luksusprostituerte. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Everybody skrev (29 minutter siden): Kjøper kvinner sex av mannlige prostituerte? Ja. Det er en kjent sak at hvite, middelaldrende kvinner drar til fattige land og utnytter unggutter for sex. De får sex i bytte mot penger og litt luksus. Anonymkode: a3e69...47b 1 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Everybody skrev (1 time siden): Kjøper kvinner sex av mannlige prostituerte? For endel år siden prostituerte menn seg for eldre damer på Halvorsens konditori i Oslo. Hvordan det er i dag, vet jeg ikke. Jeg vet ikke engang om Halvorsens konditori eksisterer enda. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Dorthe skrev (3 minutter siden): For endel år siden prostituerte menn seg for eldre damer på Halvorsens konditori i Oslo. Hvordan det er i dag, vet jeg ikke. Jeg vet ikke engang om Halvorsens konditori eksisterer enda. De har åpna igjen: https://halvorsens.no/ Og skriver selv: Halvorsens Conditori ønsker å videreføre tradisjonene som et wienerkonditori Så her det ingen tvil om hva som foregår. 1 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Drømmeautomat skrev (5 minutter siden): De har åpna igjen: https://halvorsens.no/ Og skriver selv: Halvorsens Conditori ønsker å videreføre tradisjonene som et wienerkonditori Så her det ingen tvil om hva som foregår. Jeg tviler egentlig ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.