Gå til innhold

Om rykter og sannhet.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Trist og lese at livene deres er slik😔 holdt på i åres vis. Ikke lett på et lite sted slikt noe alle kjenner alle. 

Hun ene bor ikke her lenger og han andre går det bare gode rykter om, dvs positive ting. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Forlangte du en forklaring også?

Ble veldig lei meg og det var ubehagelig så ville ikke grave i det, hun spurte om jeg visste om hva alle gikk rundt å sa. Hvordan kan jeg stoppe alle? 

psykedeliker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden):

Fastlegen kan ikke gjøre noe med rykter i bygda eller i byen hun bor i.

Nei, men norske lover gjelder også på bygda. Påstander om incest er kvalifiserte krenkelser som kan politianmeldes, hvis ikke noe annet nytter.

Krisebærblomsten
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Da henter man forsterkninger utenfra. De kommer ikke til å skjønne hva som traff dem...

Enig. Dette har holdt på i åresvis mott denne familien. Kan en finne ryktespredere etter så mange år? 

Krisebærblomsten
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Nei, men norske lover gjelder også på bygda. Påstander om incest er kvalifiserte krenkelser som kan politianmeldes, hvis ikke noe annet nytter.

Ja, det er sant. 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Det er vanskelig å komme til fødselen av ryktet. 

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (11 minutter siden):

Fastlegen kan ikke gjøre noe med rykter i bygda eller i byen hun bor i. 

Nå misforstår du, psykedeliker var til fastlegen. Det har ingenting med dette å gjøre, selvsagt kan ikke leger gjøre noe og det går rykter om dem og. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Det er vanskelig å komme til fødselen av ryktet.

Det er ikke poenget, men å gjøre det klart at det vil få konsekvenser å fortsette.

Men nå finner du bare på unnskyldninger for å la være å stå i ubehaget og foreta deg noe.

Skrevet
psykedeliker skrev (14 minutter siden):

Det er ikke poenget, men å gjøre det klart at det vil få konsekvenser å fortsette.

Men nå finner du bare på unnskyldninger for å la være å stå i ubehaget og foreta deg noe.

Jeg gjør jo det klart når jeg forteller at det ikke er sant. 

Nå må du jammen meg slutte, kommer ikke med unnskyldninger for noe. 

Skrevet
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Jeg gjør jo det klart når jeg forteller at det ikke er sant.

Nei, det eneste du da sier er at det ikke er sant.

Skrevet

Nei, det eneste du da sier er at det ikke er sant.

Ja og det bør jo stoppe kjeften deres. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja og det bør jo stoppe kjeften deres. 

Du kan ikke ta for gitt at alle andre tenker som deg.

Skrevet

Du kan ikke ta for gitt at alle andre tenker som deg.

Så hva mener du eksakt man skal gjøre? Gå til politiet? Skulle alle gjort det hadde de fått det travelt, tror ikke de hadde tatt det på alvor en gang. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Skulle alle gjort det hadde de fått det travelt, tror ikke de hadde tatt det på alvor en gang. 

Hadde alle som blir utsatt for det du beskriver i denne tråden gjort det måtte de ha foretatt seg noe. Se, nå lager du unnskyldninger igjen.

Skrevet

Hadde alle som blir utsatt for det du beskriver i denne tråden gjort det måtte de ha foretatt seg noe. Se, nå lager du unnskyldninger igjen.

Ja du har tro på å gå sammen, nei kommer ikke med unnskyldinger  bare fakta faen. 

Skrevet
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Du får høre på Hope og gå sammen der. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Du får høre på Hope og gå sammen der.

Hvorfor hører ikke du på meg isteden? (Jeg tar imot kontanter også.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...