Fionys Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Enten så må du si i fra ellers må du bare prøve å leve med det. Du kan velge å ta tak i det som gjelder nå, ikke vits å grave frem gammelt grums. 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (16 timer siden): Jeg har sagt det samme om og om igjen men de gjør ikke noe med det, sa det på det første sykehjemmet de var på og og det var i slutten av sommeren. Lurer på hva de tror, om de tror jeg projiserer. Da tar de vel meg ikke seriøst? Men hvis min far ikke snakker til dem så, da hører de det jo ikke selv. Jeg tror ikke sykehjemmet er kritiske til deg eller at de ikke tar deg seriøst. Jeg tror at du kanskje har litt urealistiske forventninger til hvor mye de pleier å gjøre på sykehjem når de eldre får ulike typer symptomer. Men hva sier sønnen din om din kritikk til sykehjemmet? Han vil jo være i stand til å sammenligne behandlingen av dine foreldre med andre pasienter:-) 1 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (13 timer siden): Og alltid sa psykiatrien at jeg var født med en sårbarhet, det tror jeg ikke på for jeg er født med en styrke og jeg er sterk. Og healeren sa at jeg måtte være sterk for å holde på med sånt, hvis jeg ikke er sterk vet ikke jeg. Man kan både være sårbar og sterk. 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (8 timer siden): Jeg ble fortalt at jeg hadde ligget med alle brødrene mine, det var ikke sant og ekkelt å høre at folk sa sånt. Tror du jeg fikk satt en stopper for det? Slike rykter er selvfølgelig forferdelige. Men dette er jo lenge siden, og jeg har vanskelig for å tro at det går rykter om deg nå for tiden eller at folk har negative oppfatninger av deg. Jeg har jo ikke lest alt du har skrevet, men har det skjedd noe konkret som gir deg grunn til å tro at du omtales negativt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.