AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:52 Skrevet torsdag kl 02:52 Om jeg ikke hadde gått ut/døde hvor lang tid tror dere det hadde tatt før noen oppdaget det? Og hvordan? Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet torsdag kl 05:40 Skrevet torsdag kl 05:40 Kunne nok tatt noen dager for jeg har ikke daglig kontakt med de jeg kjenner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:58 Skrevet torsdag kl 05:58 Det er det jo ingen av oss som vet, for vi vet jo ikke noe om dine omstendigheter. Anonymkode: a5ca6...3f1 4 Siter
Glitter Skrevet torsdag kl 10:37 Skrevet torsdag kl 10:37 1-2 dager. Har nesten daglig kontakt med min mor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:09 Skrevet torsdag kl 11:09 Etter et par timer. Har mann og barn. Anonymkode: d2902...39b 0 Siter
Lillemus Skrevet torsdag kl 11:31 Skrevet torsdag kl 11:31 Ganske kjapt i og med at jeg bor sammen med mannen min. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:34 Skrevet torsdag kl 11:34 Flere år. Anonymkode: e62cd...0b4 0 Siter
påskelilje Skrevet torsdag kl 11:39 Skrevet torsdag kl 11:39 Etter et par timer, max 8. Har tett kontakt med både mann og voksne barn, som regel hver dag. Jobben ville også ha savnet meg, så fremt ikke forsvinningen skjedde i ferien. 0 Siter
emilie321 Skrevet torsdag kl 12:24 Skrevet torsdag kl 12:24 Har daglig kontakt med datteren og hun hadde nok etterlyst meg ganske fort. Iløpet av kvelden tenker jeg (hvis jeg ikke hadde svart på meldinger siden morgenen) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:57 Skrevet torsdag kl 12:57 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er det jo ingen av oss som vet, for vi vet jo ikke noe om dine omstendigheter. Anonymkode: a5ca6...3f1 Aldri oppdaget eller savnet. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:02 Skrevet torsdag kl 13:02 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aldri oppdaget eller savnet. Anonymkode: feeec...6a3 Folk blir jo alltid oppdaget til slutt. Men hva kan du endre i livet ditt som gjør at du kan få flere venner og flere mennesker rundt deg? Anonymkode: a5ca6...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:14 Skrevet torsdag kl 15:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folk blir jo alltid oppdaget til slutt. Men hva kan du endre i livet ditt som gjør at du kan få flere venner og flere mennesker rundt deg? Anonymkode: a5ca6...3f1 Ja, det er jo noe å tenke på. Men det er ikke lett. Livet mitt er mest kjipt. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet torsdag kl 15:27 Skrevet torsdag kl 15:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flere år. Anonymkode: e62cd...0b4 Så trist😔 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:52 Skrevet torsdag kl 15:52 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, det er jo noe å tenke på. Men det er ikke lett. Livet mitt er mest kjipt. Anonymkode: feeec...6a3 Men at noe ikke er lett betyr ikke at det ikke er verdt å gjøre. Tvert om. Anonymkode: a5ca6...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:20 Skrevet torsdag kl 16:20 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men at noe ikke er lett betyr ikke at det ikke er verdt å gjøre. Tvert om. Anonymkode: a5ca6...3f1 Det er sant! Men er så langt nede nå og det hadde jeg måtte brukt mye energi på. Har ikke energi og er ikke glad. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:22 Skrevet torsdag kl 16:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sant! Men er så langt nede nå og det hadde jeg måtte brukt mye energi på. Har ikke energi og er ikke glad. Anonymkode: feeec...6a3 Legger og til at jeg har delt før at jeg står i noe veldig tøft nå. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:42 Skrevet fredag kl 22:42 Er det lov å diskutere død her? Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:32 Skrevet fredag kl 23:32 49 minutes ago, AnonymBruker said: Er det lov å diskutere død her? Anonymkode: feeec...6a3 Ingen grunn til at det ikke skulle være det. Anonymkode: e62cd...0b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:42 Skrevet fredag kl 23:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen grunn til at det ikke skulle være det. Anonymkode: e62cd...0b4 Ok. Takk for svart. I den gaten som om jeg ikke ønsker leve mer hva gjør jeg? Mitt liv og bestemmer jeg det selv. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 Skrevet i går, 00:21 39 minutes ago, AnonymBruker said: Ok. Takk for svart. I den gaten som om jeg ikke ønsker leve mer hva gjør jeg? Mitt liv og bestemmer jeg det selv. Anonymkode: feeec...6a3 Selvmord er det ikke lov å snakke om. Anonymkode: e62cd...0b4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.