Glitter Skrevet i går, 04:11 Skrevet i går, 04:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvmord er det ikke lov å snakke om. Anonymkode: e62cd...0b4 Er lov å si man ikke vil leve mer, og søke råd. Men ikke si at jeg skal gjøre x når y. 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 07:28 Skrevet i går, 07:28 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok. Takk for svart. I den gaten som om jeg ikke ønsker leve mer hva gjør jeg? Mitt liv og bestemmer jeg det selv. Anonymkode: feeec...6a3 Det er ikke tillatt å diskutere selvmordsmetoder, ei heller å komme med utsagn som kan tilsi at man tenker å ta sitt eget liv. Da må man søke hjelp andre steder. 0 Siter
morsan Skrevet i går, 11:07 Skrevet i går, 11:07 For min del hadde det nok blitt oppdaget innen få timer, ettersom jeg bor sammen med mannen min. Men jeg husker jeg tenkte på om og når jeg ville blitt oppdaget i en konkret situasjon for noen år siden, dersom det hadde gått skikkelig galt. Samlivsbruddet med min forhenværende var sylferskt og jeg var alene i huset midt i fellesferien, eksen var på hytta med barnet, det var tomt på jobb og det var ferietid også for min mor, søsken og venner. Jeg hadde påtatt meg å mate naboens katt, det var fredag kveld og jeg presterte å stupe ned steintrappa ned mot naboens hus. Dette var attpåtil inne i en blindvei i et feriestille boligstrøk, og der jeg landet var jeg ikke synlig fra veien. Heldigvis pådro jeg meg bare alle blåmerkers mor og noen kutt og skrammer, men verken brudd eller hodeskader. Det kunne gått virkelig galt, og da hadde jeg jo fort blitt liggende der en stund. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Lillemus skrev (16 timer siden): Det er ikke tillatt å diskutere selvmordsmetoder, ei heller å komme med utsagn som kan tilsi at man tenker å ta sitt eget liv. Da må man søke hjelp andre steder. Hva er grunnen til det? Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ser at alle hadde blitt oppdaget fort! Så fint å ha folk i livet sitt. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
Lillemus Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er grunnen til det? Anonymkode: feeec...6a3 Smitteeffekt og det at man ved å antyde at nå skal det skje setter andre i en situasjon hvor de kan bli svært engstelige for om du virkelig har tenkt å gjøre det. Er det så rart? Oppsøk fastlege eller behandler om du har slike tanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser at alle hadde blitt oppdaget fort! Så fint å ha folk i livet sitt. Anonymkode: feeec...6a3 Så hva du tenkt å gjøre for å få flere folk i livet ditt? Anonymkode: a5ca6...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Lillemus skrev (11 timer siden): Smitteeffekt og det at man ved å antyde at nå skal det skje setter andre i en situasjon hvor de kan bli svært engstelige for om du virkelig har tenkt å gjøre det. Er det så rart? Oppsøk fastlege eller behandler om du har slike tanker. Jeg forstår, men det er ytringsfrihet og det er mitt liv og burde være min lov å bestemme. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så hva du tenkt å gjøre for å få flere folk i livet ditt? Anonymkode: a5ca6...3f1 Det vet jeg ikke. Sånn er det her. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg forstår, men det er ytringsfrihet og det er mitt liv og burde være min lov å bestemme. Anonymkode: feeec...6a3 Det er ikke noe som hindrer deg fra å proklamere hva som helst ute i det fri. Her inne derimot er det ikke totalt anarki, siden har en eier og de er nødt til å ha regler, så her inne er det ikke full ytringsfrihet 👍 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg forstår, men det er ytringsfrihet og det er mitt liv og burde være min lov å bestemme. Anonymkode: feeec...6a3 Det er ikke full ytringsfrihet på et forum. Det er privateid og administrator har lov å sette de regler de ønsker. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det vet jeg ikke. Sånn er det her. Anonymkode: feeec...6a3 Vel, det er opp til deg om du ønsker å gjøre noe for å få det bedre. Anonymkode: a5ca6...3f1 0 Siter
Vendi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg forstår, men det er ytringsfrihet og det er mitt liv og burde være min lov å bestemme. Anonymkode: feeec...6a3 Ja, men du trenger ikke å dra andre med deg inn i det. Søk hjelp hos de rette instanser. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vendi skrev (28 minutter siden): Ja, men du trenger ikke å dra andre med deg inn i det. Søk hjelp hos de rette instanser. Hvem drar jeg inn i hva? Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ikke full ytringsfrihet på et forum. Det er privateid og administrator har lov å sette de regler de ønsker. Vel, det er opp til deg om du ønsker å gjøre noe for å få det bedre. Anonymkode: a5ca6...3f1 Jeg er langt nede av dårlig behandling av andre. Jeg orker ikke å utsette meg for flere svik. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Worrisome_plenty skrev (34 minutter siden): Det er ikke noe som hindrer deg fra å proklamere hva som helst ute i det fri. Her inne derimot er det ikke totalt anarki, siden har en eier og de er nødt til å ha regler, så her inne er det ikke full ytringsfrihet 👍 Det er greit. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er langt nede av dårlig behandling av andre. Jeg orker ikke å utsette meg for flere svik. Anonymkode: feeec...6a3 Bare glem det. Det er jo min egen feil at folk trekker seg vekk eller behandler meg dårlig! Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare glem det. Det er jo min egen feil at folk trekker seg vekk eller behandler meg dårlig! Anonymkode: feeec...6a3 Det er jo bra å ha en slik innsikt. Da er neste steg å finne ut hvilke endringer du kan gjøre slik at folk ikke trekker seg bort fra deg. Anonymkode: a5ca6...3f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo bra å ha en slik innsikt. Da er neste steg å finne ut hvilke endringer du kan gjøre slik at folk ikke trekker seg bort fra deg. Anonymkode: a5ca6...3f1 Så ut i fra det mener du det er min feil? De får gjøre som de vil. Hvor mye ska jeg gjøre for dem? Da får de bare være. Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jo bra å ha en slik innsikt. Da er neste steg å finne ut hvilke endringer du kan gjøre slik at folk ikke trekker seg bort fra deg. Anonymkode: a5ca6...3f1 Og hvilken endring skulle det være? Anonymkode: feeec...6a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så ut i fra det mener du det er min feil? De får gjøre som de vil. Hvor mye ska jeg gjøre for dem? Da får de bare være. Anonymkode: feeec...6a3 Det var du som sa selv at det var din feil. Anonymkode: a5ca6...3f1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.