Gå til innhold

Hvor lang tid tror du det hadde tatt å bli savnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvmord er det ikke lov å snakke om.

Anonymkode: e62cd...0b4

Er lov å si man ikke vil leve mer, og søke råd. Men ikke si at jeg skal gjøre x når y. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ok. Takk for svart. I den gaten som om jeg ikke ønsker leve mer hva gjør jeg? Mitt liv og bestemmer jeg det selv. 

Anonymkode: feeec...6a3

Det er ikke tillatt å diskutere selvmordsmetoder, ei heller å komme med utsagn som kan tilsi at man tenker å ta sitt eget liv. Da må man søke hjelp andre steder.

Skrevet

For min del hadde det nok blitt oppdaget innen få timer, ettersom jeg bor sammen med mannen min. 

Men jeg husker jeg tenkte på om og når jeg ville blitt oppdaget i en konkret situasjon for noen år siden, dersom det hadde gått skikkelig galt. Samlivsbruddet med min forhenværende var sylferskt og jeg var alene i huset midt i fellesferien, eksen var på hytta med barnet, det var tomt på jobb og det var ferietid også for min mor, søsken og venner. Jeg hadde påtatt meg å mate naboens katt, det var fredag kveld og jeg presterte å stupe ned steintrappa ned mot naboens hus. Dette var attpåtil inne i en blindvei i et feriestille boligstrøk, og der jeg landet var jeg ikke synlig fra veien. Heldigvis pådro jeg meg bare alle blåmerkers mor og noen kutt og skrammer, men verken brudd eller hodeskader. Det kunne gått virkelig galt, og da hadde jeg jo fort blitt liggende der en stund. 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (16 timer siden):

Det er ikke tillatt å diskutere selvmordsmetoder, ei heller å komme med utsagn som kan tilsi at man tenker å ta sitt eget liv. Da må man søke hjelp andre steder.

Hva er grunnen til det? 

AnonymBruker
Skrevet

Ser at alle hadde blitt oppdaget fort! Så fint å ha folk i livet sitt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er grunnen til det? 

Smitteeffekt og det at man ved å antyde at nå skal det skje setter andre i en situasjon hvor de kan bli svært engstelige for om du virkelig har tenkt å gjøre det. Er det så rart? Oppsøk fastlege eller behandler om du har slike tanker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ser at alle hadde blitt oppdaget fort! Så fint å ha folk i livet sitt. 

Så hva du tenkt å gjøre for å få flere folk i livet ditt?

Anonymkode: a5ca6...3f1

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (11 timer siden):

Smitteeffekt og det at man ved å antyde at nå skal det skje setter andre i en situasjon hvor de kan bli svært engstelige for om du virkelig har tenkt å gjøre det. Er det så rart? Oppsøk fastlege eller behandler om du har slike tanker.

Jeg forstår, men det er ytringsfrihet og det er mitt liv og burde være min lov å bestemme. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så hva du tenkt å gjøre for å få flere folk i livet ditt?

Det vet jeg ikke. Sånn er det her. 

Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg forstår, men det er ytringsfrihet og det er mitt liv og burde være min lov å bestemme. 

Det er ikke noe som hindrer deg fra å proklamere hva som helst ute i det fri. Her inne derimot er det ikke totalt anarki, siden har en eier og de er nødt til å ha regler, så her inne er det ikke full ytringsfrihet 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ikke full ytringsfrihet på et forum. Det er privateid og administrator har lov å sette de regler de ønsker.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det vet jeg ikke. Sånn er det her. 

Vel, det er opp til deg om du ønsker å gjøre noe for å få det bedre. 

Skrevet

Ja, men du trenger ikke å dra andre med deg inn i det. Søk hjelp hos de rette instanser. 

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (28 minutter siden):

Ja, men du trenger ikke å dra andre med deg inn i det. Søk hjelp hos de rette instanser. 

Hvem drar jeg inn i hva? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er ikke full ytringsfrihet på et forum. Det er privateid og administrator har lov å sette de regler de ønsker.

Vel, det er opp til deg om du ønsker å gjøre noe for å få det bedre. 

Jeg er langt nede av dårlig behandling av andre. Jeg orker ikke å utsette meg for flere svik. 

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (34 minutter siden):

Det er ikke noe som hindrer deg fra å proklamere hva som helst ute i det fri. Her inne derimot er det ikke totalt anarki, siden har en eier og de er nødt til å ha regler, så her inne er det ikke full ytringsfrihet 👍

Det er greit. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er langt nede av dårlig behandling av andre. Jeg orker ikke å utsette meg for flere svik. 

Bare glem det. Det er jo min egen feil at folk trekker seg vekk eller behandler meg dårlig! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare glem det. Det er jo min egen feil at folk trekker seg vekk eller behandler meg dårlig! 

Det er jo bra å ha en slik innsikt. Da er neste steg å finne ut hvilke endringer du kan gjøre slik at folk ikke trekker seg bort fra deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo bra å ha en slik innsikt. Da er neste steg å finne ut hvilke endringer du kan gjøre slik at folk ikke trekker seg bort fra deg.

Så ut i fra det mener du det er min feil? 
De får gjøre som de vil. Hvor mye ska jeg gjøre for dem? Da får de bare være. 

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken endring skulle det være? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så ut i fra det mener du det er min feil? 
De får gjøre som de vil. Hvor mye ska jeg gjøre for dem? Da får de bare være. 

Det var du som sa selv at det var din feil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...