Gå til innhold

NRK bekrefter: Har intervjuet Mette-Marit. Publiseres trolig i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så sett i gang å starte en tråd, da menneske! Om alle de du vil, ingen hindrer deg.

Anonymkode: 46c96...8b7

Mengden tyn hun får i enkelte tråder, står ikke helt i stil til det hun har gjort. Det er det jeg reagerer på. Det blir litt om å gjøre å henge henne ut, mens folk som tilsynelatende har begått alvorlige lovbrudd ikke blir nevnt. Det er ikke èn tråd, det er mengden harselas jeg synes er underlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det egentlig noen lover eller forskrifter som forbyr noen å ha kontakt med Epstein?

Skrevet
Grendel skrev (39 minutter siden):

Når jeg leser tråden så tenker jeg det var en tabbe av henne å gi et intervju.

Jeg tror det ville vært bedre å vente et halvt år.

Ikke glem at det er en del organisasjoner og festivaler som sitter på gjerdet og avventer en redegjørelse før de bestemmer seg for å avslutte eller fortsette samarbeidet med henne. 

Skrevet
Everybody skrev (4 minutter siden):

Er det egentlig noen lover eller forskrifter som forbyr noen å ha kontakt med Epstein?

Nei ..  - men alle hans bekjentskaper var jo utvilsomt med på å muliggjøre overgrepene, og til å dysse dem ned. Når har man bare "kontakt" med noen, og når sklir den kontakten over til å bli utveksling av tjenester. Et vanskelig område generelt, og spesielt komplisert for mennesker i maktposisjoner som TRL/MJ/++

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, XbellaX said:

Hvorfor lages det ikke tilsvarende tråder om Jagland, Brende, MJ og TRL? Flere av dem er mistenkt for grov korrupsjon (!). 

De er opprettet flere tråder om disse, men få som gadd å svare.

Anonymkode: dce46...3b7

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Everybody said:

Det sier noe om hva slags moral man opererer under når man har så mye kontakt med en pedofil voldtektsmann på det personlige planet.

image.thumb.jpeg.9faed1fd15178c6f1ddb65703dafa63e.jpeg

Skrevet

Helt greit intervju, og jeg synes Haakon er fantastisk. Egentlig klar for å legge det vekk nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Intervjuet var helt krise. 

Anonymkode: 670a4...09e

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg synes intervjuet var bra . Det er  rørende å se at både Håkon og kongeparet har støttet henne i denne vanskelige perioden. Det er sånne mennesker jeg ønsker som mine forbilder. Flotte mennesker. Rørende også de siste ordene hvor hun forteller hvorfor hun ønsker å støtte Håkon videre i hans gjerning og Håkons ord om hvorfor han ønsker Mette Marit ved sin side. 

Alle som har ment at de burde skille seg, burde skamme seg ! 

Media er selvfølgelig i gang med å kritisere, men det er som forventet.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Håkons ord om hvorfor han ønsker Mette Marit ved sin side. 

Ja, jeg fikk helt klump i halsen. Media er i gang, ja - og merker jeg er utrolig «mett.» Jeg er lei og undrende til pressens behandling av både Marius-saken og dette. Det er ganske stille rundt både Jagland, Rød-Larsen og Brende nå…

Nicklusheletida
Skrevet
cilie skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg fikk helt klump i halsen. Media er i gang, ja - og merker jeg er utrolig «mett.» Jeg er lei og undrende til pressens behandling av både Marius-saken og dette. Det er ganske stille rundt både Jagland, Rød-Larsen og Brende nå…

Jeg tørket tårer . Nydelig sammen disse to:)

Flere av meldingene til MM er pinlige, men gjort er gjort og hun får ikke endret på det. Jeg har ikke noe behov for at graves i dette. Jeg behøver ikke å vite mer. Hvordan hun har utført jobben sin tross alvorlig sykdom siden hun brøt kontakten , er det viktigste for meg. Og selvfølgelig at hun vil støtte Håkon fremover og gjøre så godt hun kan med de begrensningene hun har. Begrensningene vil bli enda større. 

MM er faktisk den eneste som til slutt gjennomskuet Epstein. Nå er det på tide å ta for seg gutteklubben . Merkelig stille rundt disse, til tross for at det er langt alvorligere saker.

Skrevet

Patetisk hele intervjuet. Godt sminket av NRK. 

Nicklusheletida
Skrevet
nachnoo skrev (14 minutter siden):

Kan du fortelle hva du ønsket skulle komme ut av intervjuet ?  Hva ønsket du å høre ?

AnonymBruker
Skrevet
47 minutes ago, cilie said:

Ja, jeg fikk helt klump i halsen. 

20 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jeg tørket tårer . Nydelig sammen disse to:)

Dere går rett i fella. 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere går rett i fella. 

Absolutt ikke i det hele tatt. Innrykket mitt etter intervjuet viser bare det samme inntrykket som jeg har hatt hele tiden av disse to.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere går rett i fella. 

Nei, jeg har ikke behov for å vite alt som har foregått. 

Skrevet
nachnoo skrev (26 minutter siden):

Hva mer ønsker du å høre? 

stjernestøv
Skrevet

Syns hun var unnvikende men det er nå min mening. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutes ago, Nicklusheletida said:

Absolutt ikke i det hele tatt. Innrykket mitt etter intervjuet viser bare det samme inntrykket som jeg har hatt hele tiden av disse to.

28 minutes ago, cilie said:

Nei, jeg har ikke behov for å vite alt som har foregått. 

Det er kun fruene her på forumet lar seg overbevise  virker det som. 

På resten av nettet er det totalslakt.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1888938-kongehuset/?do=findComment&comment=37348120

https://www.reddit.com/r/norge/comments/1ryquwc/mettemarit_beleilige_problemer_med_å_huske_vil/

https://www.nettavisen.no/nyheter/omdommeekspert-hun-bor-ikke-bli-dronning/s/5-95-2941668

Skrevet

Dette var tynne greier. Hun googlet Epstein, men hevder hun ikke visste at han var en overgriper. Hun husker ikke hva hun skrev i e-postene, og mener tonen var kameratslig, ikke flørtende. Mange av disse e-postene er offentliggjort, så hun trenger ikke å huske for å svare.

Det eneste temaet jeg synes hun kom godt av, var dette med beskytterskapet for frivillige organisasjoner m.m.. Der svarte hun klokt og bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...