AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har en søster som var i narkose igår grunnet noe hun måtte fjerne. Jeg kjente jeg var omtrent like nervøs som hun før og uvel når hun lå i narkose. Likte det slettes ikke, det er sikkert forståelig. Vi skiller ett år og 8 dager bare og veldig knyttet. Kan det være telepati? Anonymkode: c718f...e0b 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har en søster som var i narkose igår grunnet noe hun måtte fjerne. Jeg kjente jeg var omtrent like nervøs som hun før og uvel når hun lå i narkose. Likte det slettes ikke, det er sikkert forståelig. Vi skiller ett år og 8 dager bare og veldig knyttet. Kan det være telepati? Anonymkode: c718f...e0b Det finnes ikke vitenskapelig støtte for telepati. Dette forklares best med empati og følelsesmessig tilknytning. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (1 minutt siden): Det finnes ikke vitenskapelig støtte for telepati. Dette forklares best med empati og følelsesmessig tilknytning. Ok. Litt interessant bare:) Kanskje noe kan føles som en tankeoverføring, at vi får det ubevisst av og til. Noen senser mer enn andre Anonymkode: c718f...e0b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen senser mer enn andre Eller store deler av befolkningen går gjennom hele livet i søvne, men det er en annen diskusjon. 0 Siter
Babette Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis du ikke var klar over at hun skulle opereres, men likevel hadde den fysiske reaksjonen du beskriver, kunne det vært telepati. Hvis du visste om det (slik jeg tolker innlegget), vil jeg heller betegne det som empati. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.