Gå til innhold

Telepati ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en søster som var i narkose igår grunnet noe hun måtte fjerne. Jeg kjente jeg var omtrent like nervøs som hun før og uvel når hun lå i narkose. Likte det slettes ikke, det er sikkert forståelig. Vi skiller ett år og 8 dager bare og veldig knyttet. Kan det være telepati? 

Anonymkode: c718f...e0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har en søster som var i narkose igår grunnet noe hun måtte fjerne. Jeg kjente jeg var omtrent like nervøs som hun før og uvel når hun lå i narkose. Likte det slettes ikke, det er sikkert forståelig. Vi skiller ett år og 8 dager bare og veldig knyttet. Kan det være telepati? 

Det finnes ikke vitenskapelig støtte for telepati. Dette forklares best med empati og følelsesmessig tilknytning.

AnonymBruker
Skrevet
slabbedask skrev (1 minutt siden):

Det finnes ikke vitenskapelig støtte for telepati. Dette forklares best med empati og følelsesmessig tilknytning.

Ok. Litt interessant bare:) Kanskje noe kan føles som en tankeoverføring, at vi får det ubevisst av og til. Noen senser mer enn andre 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noen senser mer enn andre 

Eller store deler av befolkningen går gjennom hele livet i søvne, men det er en annen diskusjon.

Skrevet

Hvis du ikke var klar over at hun skulle opereres, men likevel hadde den fysiske reaksjonen du beskriver, kunne det vært telepati. Hvis du visste om det (slik jeg tolker innlegget), vil jeg heller betegne det som empati.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...