OlaNormann87 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei, Jeg har slitt med plantar fascitt nå i snart 3 år uten bedring, nå fikk jeg nettopp Kortisonsprøyte inn i begge føter! Legen sa at jeg bør allerede være bedre dagen etterpå, men så er det slik at allerede på kvelden sammen dag begynte jeg å få veldig sterker smerter i foten under, der det ble satt sprøyta. Jeg klarer så vidt å gå, kun på tærna for det gjør vondt å bruke midtre delen av foten, der alle sener møtes. Er dette normal reaktion ved slik sprøyte eller kan det være et infeksjon`? Symptomer hittil: Sterkesmerter ved belastning, stadig små smerter under avslapping, implusartig støtt i føtene og følelse av varme under foten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden OlaNormann87 skrev (20 minutter siden): Hei, Jeg har slitt med plantar fascitt nå i snart 3 år uten bedring, nå fikk jeg nettopp Kortisonsprøyte inn i begge føter! Legen sa at jeg bør allerede være bedre dagen etterpå, men så er det slik at allerede på kvelden sammen dag begynte jeg å få veldig sterker smerter i foten under, der det ble satt sprøyta. Jeg klarer så vidt å gå, kun på tærna for det gjør vondt å bruke midtre delen av foten, der alle sener møtes. Er dette normal reaktion ved slik sprøyte eller kan det være et infeksjon`? Symptomer hittil: Sterkesmerter ved belastning, stadig små smerter under avslapping, implusartig støtt i føtene og følelse av varme under foten. Det er ingen lege som svarer her. Ring legevakta å spørr! Anonymkode: 70752...ec3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.