Gå til innhold

Kortisonsprøyte mot Plantar fascitt

Anbefalte innlegg

OlaNormann87
Skrevet

Hei,
Jeg har slitt med plantar fascitt nå i snart 3 år uten bedring, nå fikk jeg nettopp Kortisonsprøyte inn i begge føter! Legen sa at jeg bør allerede være bedre dagen etterpå, men så er det slik at allerede på kvelden sammen dag begynte jeg å få veldig sterker smerter i foten under, der det ble satt sprøyta. Jeg klarer så vidt å gå, kun på tærna for det gjør vondt å bruke midtre delen av foten, der alle sener møtes. Er dette normal reaktion ved slik sprøyte eller kan det være et infeksjon`? Symptomer hittil: Sterkesmerter ved belastning, stadig små smerter under avslapping, implusartig støtt i føtene og følelse av varme under foten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
OlaNormann87 skrev (20 minutter siden):

Hei,
Jeg har slitt med plantar fascitt nå i snart 3 år uten bedring, nå fikk jeg nettopp Kortisonsprøyte inn i begge føter! Legen sa at jeg bør allerede være bedre dagen etterpå, men så er det slik at allerede på kvelden sammen dag begynte jeg å få veldig sterker smerter i foten under, der det ble satt sprøyta. Jeg klarer så vidt å gå, kun på tærna for det gjør vondt å bruke midtre delen av foten, der alle sener møtes. Er dette normal reaktion ved slik sprøyte eller kan det være et infeksjon`? Symptomer hittil: Sterkesmerter ved belastning, stadig små smerter under avslapping, implusartig støtt i føtene og følelse av varme under foten.

Det er ingen lege som svarer her. Ring legevakta å spørr!

Anonymkode: 70752...ec3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...