AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Heisann, Jeg er 23 år gammel som nylig har tatt forhudsplastikk inngrep pga. trang forhud. Jeg har hatt trang forhud hele livet og har aldri hatt forhuden ordentlig bak før. For ca. ett år siden fikk jeg den bak én gang, men da satte den seg fast i flere timer. Det var en ganske traumatisk opplevelse og har gitt meg en del angst rundt dette. Et traume naturligvis. Da jeg i tilleg har sterk helseangst og panikkangst. For ca. 5 uker siden tok jeg inngrepet. Selve operasjonen gikk overaskende fint, utsatt det 10-15 ganger siste årene, og var en enorm seier, den største i mitt liv. men etterpå har jeg hatt en del utfordringer med tilhelingen: Rødhet på penishodet Noe hevelse / på ene siden -ujevent Perioder med hvitt belegg/utflod (mulig balanitt eller sopp) går på krem- hjulpet lite. Huden føles stram, spesielt ved ereksjon Forhuden glir ikke lett bakover ennå Jeg er litt usikker på hvordan følelsen egentlig skal være i penishodet. Jeg har aldri hatt forhuden trukket tilbake før, bortsett fra én gang da den satt fast, og da opplevdes penishodet som veldig følsomt – men det kan ha vært fordi det fikk et slags “sjokk”. Nå, etter inngrepet, lurer jeg på hvordan det normalt skal føles. Det kjennes fortsatt litt ømt. Samtidig begynte jeg etter 1–2 uker å få stikkinger og ulike følelser underveis i tilhelingen. Jeg får også ereksjon og utløsning. Betyr dette at nervene i penishodet fungerer som de skal? Jeg har vært hos lege flere ganger og fått beskjed om at det ser greit ut, og at det er lov å onanere. Problemet er at når jeg prøver: Det gjør ikke vondt nødvendigvis Men det er nesten ingen “digg” følelse Veldig lite bevegelse i forhuden (må holde den nesten i ro) Føles fortsatt stramt når jeg er stiv Jeg har også kjent at jeg har følelse (kjenner luft/berøring), men det føles liksom ikke normalt enda. Jeg har i tillegg ganske sterk helseangst, så jeg merker at jeg overtenker en del rundt om noe er galt. Spørsmål: Er dette normalt etter ca. 5 uker? Hvor lang tid tok det før det begynte å føles “normalt” for dere? Er det vanlig at det føles stramt og ikke glir ordentlig bak enda? Skal første gangene med onanering føles litt “meh”? Noen tips for å få tilbake følelse og bedre glid? Setter veldig pris på svar fra folk som har vært gjennom det samme. Tips/erfaringer. Takk på forhånd! Anonymkode: 598a1...4be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.