Fru2020 Skrevet tirsdag kl 11:46 Forfatter Skrevet tirsdag kl 11:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg ikke sagt noe om. Anonymkode: c8383...333 Ved å skrive at mange får fortsette mye hjelp i en tråd hvor min behandling diskuteres kan det jo fort tolkes slik. Men hvis du sier det ikke er sånn så lytter jeg til det. 0 Siter
Osten Skrevet tirsdag kl 12:10 Skrevet tirsdag kl 12:10 Fru2020 skrev (19 minutter siden): Ved å skrive at mange får fortsette mye hjelp i en tråd hvor min behandling diskuteres kan det jo fort tolkes slik. Men hvis du sier det ikke er sånn så lytter jeg til det. Ikke bry deg om folk som virker negative og kanskje er misunnelige på at du få hjelp. Ta imot all hjelp du kan få, du fortjener det. Og bare gå til fastlegen ved behov, det er derfor de er der. ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:19 Skrevet tirsdag kl 12:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror personen snakker om generell behandling nå. Undrer seg. Anonymkode: 4356f...e61 Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. Det var ingen kritikk av ts. Anonymkode: 83a7c...770 0 Siter
Fru2020 Skrevet tirsdag kl 12:55 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:55 Osten skrev (44 minutter siden): Ikke bry deg om folk som virker negative og kanskje er misunnelige på at du få hjelp. Ta imot all hjelp du kan få, du fortjener det. Og bare gå til fastlegen ved behov, det er derfor de er der. ❤️ Takk❤️ AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. Det var ingen kritikk av ts. Anonymkode: 83a7c...770 Håper du har rett i det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:07 Skrevet tirsdag kl 13:07 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. Det var ingen kritikk av ts. Anonymkode: 83a7c...770 Akkurat! Anonymkode: c8383...333 0 Siter
Fru2020 Skrevet onsdag kl 19:41 Forfatter Skrevet onsdag kl 19:41 Hvis noen lurte på hvordan det gikk så gikk jeg til legen idag. Hun roste meg for at jeg kom. Så ringte hun til vaktlegen og han var sånn, å så kjekt at hun fikk det til og kommer nå. Så da jeg kom hit fikk jeg masse ros. Har aldri blitt tatt imot så varmt før. Jeg fulgte visstnok planen akkurat som jeg skulle. Jeg føler meg veldig usikker på om denne innleggelsen kan stoppe tsumanien av en depresjon, men jeg gir det en sjans. Får samtale med behandler i morgen og på fredag. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 Skrevet onsdag kl 20:37 Fru2020 skrev (55 minutter siden): Hvis noen lurte på hvordan det gikk så gikk jeg til legen idag. Hun roste meg for at jeg kom. Så ringte hun til vaktlegen og han var sånn, å så kjekt at hun fikk det til og kommer nå. Så da jeg kom hit fikk jeg masse ros. Har aldri blitt tatt imot så varmt før. Jeg fulgte visstnok planen akkurat som jeg skulle. Jeg føler meg veldig usikker på om denne innleggelsen kan stoppe tsumanien av en depresjon, men jeg gir det en sjans. Får samtale med behandler i morgen og på fredag. Det er jo en fantastisk måte å bli møtt på!:) Godt jobba! Hvordan arter depresjonen seg egentlig? Den kom fort og brått på? Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Fru2020 Skrevet i går, 07:01 Forfatter Skrevet i går, 07:01 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er jo en fantastisk måte å bli møtt på!:) Godt jobba! Hvordan arter depresjonen seg egentlig? Den kom fort og brått på? Anonymkode: 4356f...e61 Ja, det var fint å bli møtt sånn🙂 Depresjonene mine kommer brått og voldsomt. Jeg satt i sofaen og leste. Klokken var fire. Jeg snudde meg og pang plutselig gikk kroppen inn i full depresjonsmodus. Der kommer nesten alltid så brått på. Det ene øyeblikket har jeg det fint, det neste er kroppen full av noe som føles som intens sorg. Alt blir tungt. Masse uro. Som om noe presser kroppen min sammen. Og så følger tankene etter. Men I starten er det mest kroppslig 0 Siter
påskelilje Skrevet i går, 08:05 Skrevet i går, 08:05 Fru2020 skrev (12 timer siden): Hvis noen lurte på hvordan det gikk så gikk jeg til legen idag. Hun roste meg for at jeg kom. Så ringte hun til vaktlegen og han var sånn, å så kjekt at hun fikk det til og kommer nå. Så da jeg kom hit fikk jeg masse ros. Har aldri blitt tatt imot så varmt før. Jeg fulgte visstnok planen akkurat som jeg skulle. Jeg føler meg veldig usikker på om denne innleggelsen kan stoppe tsumanien av en depresjon, men jeg gir det en sjans. Får samtale med behandler i morgen og på fredag. Så godt at du fulgte planen, og deilig å få backing på at det var rett ❤️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 Skrevet i går, 14:43 Fru2020 skrev (7 timer siden): Ja, det var fint å bli møtt sånn🙂 Depresjonene mine kommer brått og voldsomt. Jeg satt i sofaen og leste. Klokken var fire. Jeg snudde meg og pang plutselig gikk kroppen inn i full depresjonsmodus. Der kommer nesten alltid så brått på. Det ene øyeblikket har jeg det fint, det neste er kroppen full av noe som føles som intens sorg. Alt blir tungt. Masse uro. Som om noe presser kroppen min sammen. Og så følger tankene etter. Men I starten er det mest kroppslig Hvor lenge varer depresjonene dine? Anonymkode: c8383...333 0 Siter
Fru2020 Skrevet i går, 14:44 Forfatter Skrevet i går, 14:44 påskelilje skrev (6 timer siden): Så godt at du fulgte planen, og deilig å få backing på at det var rett ❤️ Ja, det var godt i bli mottatt sånn. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge varer depresjonene dine? Anonymkode: c8383...333 1-2 måneder, 2-4 ganger i året. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 Skrevet i går, 14:52 Fru2020 skrev (7 minutter siden): Ja, det var godt i bli mottatt sånn. 1-2 måneder, 2-4 ganger i året. Klarer du da å tenke at "jeg vet at dette går over" når du først blir deprimert? Eller blir du veldig redd? Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Fru2020 Skrevet i går, 18:54 Forfatter Skrevet i går, 18:54 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Klarer du da å tenke at "jeg vet at dette går over" når du først blir deprimert? Eller blir du veldig redd? Anonymkode: 4356f...e61 På et nivå tenker jeg det. Men jeg blir redd og trist samtidig. Redd for hvor langt ned jeg må og redd for at det denne gangen ikke går over. Jeg kjenner på det at jeg ikke tror dette oppholdet hindrer depresjonen å ta over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 19:23 Skrevet i går, 19:23 Fru2020 skrev (27 minutter siden): På et nivå tenker jeg det. Men jeg blir redd og trist samtidig. Redd for hvor langt ned jeg må og redd for at det denne gangen ikke går over. Jeg kjenner på det at jeg ikke tror dette oppholdet hindrer depresjonen å ta over. Vil du be om "vanlig" innleggelse? Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Fru2020 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil du be om "vanlig" innleggelse? Anonymkode: 4356f...e61 Nei, ikke hvis ikke legen sier det. Tenker å prøve dette opplegget fremover en stund. Det er karantene så jeg kan be om en ny tredagers når jeg føler behov for det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Fru2020 skrev (9 minutter siden): Nei, ikke hvis ikke legen sier det. Tenker å prøve dette opplegget fremover en stund. Det er karantene så jeg kan be om en ny tredagers når jeg føler behov for det. Er dette siste dagen i oppholdet? Isåfall hvordan har du det nå versus da du kom inn? Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Fru2020 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette siste dagen i oppholdet? Isåfall hvordan har du det nå versus da du kom inn? Anonymkode: 4356f...e61 Ja, jeg skal hjem nå om en halvtime. Det vil si jeg har time på poliklinikken først. Jeg er muligens litt mer på plass. Har ikke så mange av de automatiske tankene om at jeg ikke orket mer. Men jeg er fremdeles deprimert. Og det sa de at man kan ikke forvente at man blir friskere på et slikt opphold, men det var bare for meg å be om et nytt opphold når jeg følte jeg trengte det. Håpet det ikke blir nødvendig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Fru2020 skrev (2 timer siden): Ja, jeg skal hjem nå om en halvtime. Det vil si jeg har time på poliklinikken først. Jeg er muligens litt mer på plass. Har ikke så mange av de automatiske tankene om at jeg ikke orket mer. Men jeg er fremdeles deprimert. Og det sa de at man kan ikke forvente at man blir friskere på et slikt opphold, men det var bare for meg å be om et nytt opphold når jeg følte jeg trengte det. Håpet det ikke blir nødvendig Godt at de tyngste tankene er reduserte. Er du glad for at du fikk disse dagene på posten? Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Fru2020 Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Godt at de tyngste tankene er reduserte. Er du glad for at du fikk disse dagene på posten? Anonymkode: 4356f...e61 Ja, jeg er det. Skulle ønske det var en dag lenger sånn at jeg kunne landet litt. Men greit nok. Jeg følte meg veldig velkommen da, så jeg slapp å ha dårlig samvittighet og tviler på om jeg gjorde ting rett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ikke så rart noen reagerer lenger opp i tråden når du kommer ut uten å ha oppnådd noe. Bare fått ett opphold. Anonymkode: 908ee...8e1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.