Gå til innhold

Be om innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har jeg ikke sagt noe om. 

Anonymkode: c8383...333

Ved å skrive at mange får fortsette mye hjelp i en tråd hvor min behandling diskuteres kan det jo fort tolkes slik. Men hvis du sier det ikke er sånn så lytter jeg til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fru2020 skrev (19 minutter siden):

Ved å skrive at mange får fortsette mye hjelp i en tråd hvor min behandling diskuteres kan det jo fort tolkes slik. Men hvis du sier det ikke er sånn så lytter jeg til det.

Ikke bry deg om folk som virker negative og kanskje er misunnelige på at du få hjelp. Ta imot all hjelp du kan få, du fortjener det. Og bare gå til fastlegen ved behov, det er derfor de er der. ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror personen snakker om generell behandling nå. Undrer seg.

Anonymkode: 4356f...e61

Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. 

Det var ingen kritikk av ts. 

Anonymkode: 83a7c...770

Skrevet
Osten skrev (44 minutter siden):

Ikke bry deg om folk som virker negative og kanskje er misunnelige på at du få hjelp. Ta imot all hjelp du kan få, du fortjener det. Og bare gå til fastlegen ved behov, det er derfor de er der. ❤️

Takk❤️

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. 

Håper du har rett i det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Akkurat!

Skrevet

Hvis noen lurte på hvordan det gikk så gikk jeg til legen idag. Hun roste meg for at jeg kom. Så ringte hun til vaktlegen og han var sånn, å så kjekt at hun fikk det til og kommer nå. Så da jeg kom hit fikk jeg masse ros. Har aldri blitt tatt imot så varmt før. Jeg fulgte visstnok planen akkurat som jeg skulle.

Jeg føler meg veldig usikker på om denne innleggelsen kan stoppe tsumanien av en depresjon, men jeg gir det en sjans. Får samtale med behandler i morgen og på fredag. 

Skrevet
Fru2020 skrev (55 minutter siden):

Hvis noen lurte på hvordan det gikk så gikk jeg til legen idag. Hun roste meg for at jeg kom. Så ringte hun til vaktlegen og han var sånn, å så kjekt at hun fikk det til og kommer nå. Så da jeg kom hit fikk jeg masse ros. Har aldri blitt tatt imot så varmt før. Jeg fulgte visstnok planen akkurat som jeg skulle.

Jeg føler meg veldig usikker på om denne innleggelsen kan stoppe tsumanien av en depresjon, men jeg gir det en sjans. Får samtale med behandler i morgen og på fredag. 

Det er jo en fantastisk måte å bli møtt på!:) Godt jobba! Hvordan arter depresjonen seg egentlig? Den kom fort og brått på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo en fantastisk måte å bli møtt på!:) Godt jobba! Hvordan arter depresjonen seg egentlig? Den kom fort og brått på?

Ja, det var fint å bli møtt sånn🙂

Depresjonene mine kommer brått og voldsomt. Jeg satt i sofaen og leste. Klokken var fire. Jeg snudde meg og pang plutselig gikk kroppen inn i full depresjonsmodus. Der kommer nesten alltid så brått på. Det ene øyeblikket har jeg det fint, det neste er kroppen full av noe som føles som intens sorg. Alt blir tungt. Masse uro. Som om noe presser kroppen min sammen. Og så følger tankene etter. Men I starten er det mest kroppslig

påskelilje
Skrevet
Fru2020 skrev (12 timer siden):

Så godt at du fulgte planen, og deilig å få backing på at det var rett ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (7 timer siden):

Ja, det var fint å bli møtt sånn🙂

Depresjonene mine kommer brått og voldsomt. Jeg satt i sofaen og leste. Klokken var fire. Jeg snudde meg og pang plutselig gikk kroppen inn i full depresjonsmodus. Der kommer nesten alltid så brått på. Det ene øyeblikket har jeg det fint, det neste er kroppen full av noe som føles som intens sorg. Alt blir tungt. Masse uro. Som om noe presser kroppen min sammen. Og så følger tankene etter. Men I starten er det mest kroppslig

Hvor lenge varer depresjonene dine? 

Skrevet
påskelilje skrev (6 timer siden):

Så godt at du fulgte planen, og deilig å få backing på at det var rett ❤️

Ja, det var godt i bli mottatt sånn.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge varer depresjonene dine? 

1-2  måneder,  2-4 ganger i året.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (7 minutter siden):

Ja, det var godt i bli mottatt sånn.

1-2  måneder,  2-4 ganger i året.

Klarer du da å tenke at "jeg vet at dette går over" når du først blir deprimert? Eller blir du veldig redd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Klarer du da å tenke at "jeg vet at dette går over" når du først blir deprimert? Eller blir du veldig redd?

På et nivå tenker jeg det. Men jeg blir redd og trist samtidig. Redd for hvor langt ned jeg må og redd for at det denne gangen ikke går over. Jeg kjenner på det at jeg ikke tror dette oppholdet hindrer depresjonen å ta over.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (27 minutter siden):

På et nivå tenker jeg det. Men jeg blir redd og trist samtidig. Redd for hvor langt ned jeg må og redd for at det denne gangen ikke går over. Jeg kjenner på det at jeg ikke tror dette oppholdet hindrer depresjonen å ta over.

Vil du be om "vanlig" innleggelse? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vil du be om "vanlig" innleggelse? 

Nei, ikke hvis ikke legen sier det. Tenker å prøve dette opplegget fremover en stund. Det er karantene så jeg kan be om en ny tredagers når jeg føler behov for det.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (9 minutter siden):

Nei, ikke hvis ikke legen sier det. Tenker å prøve dette opplegget fremover en stund. Det er karantene så jeg kan be om en ny tredagers når jeg føler behov for det.

Er dette siste dagen i oppholdet? Isåfall hvordan har du det nå versus da du kom inn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette siste dagen i oppholdet? Isåfall hvordan har du det nå versus da du kom inn?

Ja, jeg skal hjem nå om en halvtime. Det vil si jeg har time på poliklinikken først.

Jeg er muligens litt mer på plass. Har ikke så mange av de automatiske tankene om at jeg ikke orket mer. Men jeg er fremdeles deprimert. Og det sa de at man kan ikke forvente at man blir friskere på et slikt opphold, men det var bare for meg å be om et nytt opphold når jeg følte jeg trengte det. Håpet det ikke blir nødvendig 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (2 timer siden):

Ja, jeg skal hjem nå om en halvtime. Det vil si jeg har time på poliklinikken først.

Jeg er muligens litt mer på plass. Har ikke så mange av de automatiske tankene om at jeg ikke orket mer. Men jeg er fremdeles deprimert. Og det sa de at man kan ikke forvente at man blir friskere på et slikt opphold, men det var bare for meg å be om et nytt opphold når jeg følte jeg trengte det. Håpet det ikke blir nødvendig 

Godt at de tyngste tankene er reduserte. Er du glad for at du fikk disse dagene på posten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Godt at de tyngste tankene er reduserte. Er du glad for at du fikk disse dagene på posten?

Ja, jeg er det.  Skulle ønske det var en dag lenger sånn at jeg kunne landet litt.  Men greit nok.  Jeg følte meg veldig velkommen da, så jeg slapp å ha dårlig samvittighet og tviler på om jeg gjorde ting rett.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så rart noen reagerer  lenger opp i tråden når du kommer ut uten å ha oppnådd noe. Bare fått ett opphold. 

Anonymkode: 908ee...8e1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...