Fru2020 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg ikke sagt noe om. Anonymkode: c8383...333 Ved å skrive at mange får fortsette mye hjelp i en tråd hvor min behandling diskuteres kan det jo fort tolkes slik. Men hvis du sier det ikke er sånn så lytter jeg til det. 0 Siter
Osten Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Fru2020 skrev (19 minutter siden): Ved å skrive at mange får fortsette mye hjelp i en tråd hvor min behandling diskuteres kan det jo fort tolkes slik. Men hvis du sier det ikke er sånn så lytter jeg til det. Ikke bry deg om folk som virker negative og kanskje er misunnelige på at du få hjelp. Ta imot all hjelp du kan få, du fortjener det. Og bare gå til fastlegen ved behov, det er derfor de er der. ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror personen snakker om generell behandling nå. Undrer seg. Anonymkode: 4356f...e61 Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. Det var ingen kritikk av ts. Anonymkode: 83a7c...770 0 Siter
Fru2020 Skrevet 11 minutter siden Forfatter Skrevet 11 minutter siden Osten skrev (44 minutter siden): Ikke bry deg om folk som virker negative og kanskje er misunnelige på at du få hjelp. Ta imot all hjelp du kan få, du fortjener det. Og bare gå til fastlegen ved behov, det er derfor de er der. ❤️ Takk❤️ AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sånn oppfattet jeg det også. Et hjertesukk. Det er mange som ikke får behandling, av forskjellige årsaker. Det var ingen kritikk av ts. Anonymkode: 83a7c...770 Håper du har rett i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.