AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Nei, sårede følelser er et individproblem. Du mener at alle har ansvar selv og ikke noe av ansvaret er på dem som gjør det mot andre? Er ikke det brutalt. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener at alle har ansvar selv og ikke noe av ansvaret er på dem som gjør det mot andre? Er ikke det brutalt. Spør fastlegen om dette er en riktig tolkning av mine utsagn, så tar vi det derfra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Spør fastlegen om dette er en riktig tolkning av mine utsagn, så tar vi det derfra. Ok. Du mener jeg tolker det feil, men vil ikke si hva? Anonymkode: edba6...052 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Du mener jeg tolker det feil, men vil ikke si hva? Ikke før jeg får vite hva din fastlege mener om saksforholdet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Du mener jeg tolker det feil, men vil ikke si hva? Anonymkode: edba6...052 Det er litt enkelt å si at alt er den enes ansvar for sårhet f.eks. Det skjer i samspill med andre. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er mye alene og dette blir en måte å være sosial ha kontakt med mennesker. Så du mener at jeg må regne med å bli såret her? Ja, fordi føler folk ikke tåler meg. Nei, jeg ønsker ikke å bli såret. Så det eneste er mitt alternativ mener du er å slutte å skrive? Jeg husker ikke alltid alt som blir skrevet. Men en god del husker jeg. Jeg er dessverre blitt mer og mer klar over hvordan livet er. Hardt og brutalt. Som jeg har nevnt før folk går ikke inn for å være hyggelig med andre. Den personen som er alene blir ikke inkludert på noen måte. Og i tillegg blir det den sitt problem. De andre har noen og bryr seg ikke om den.. Så i Mitt tilfelle så droppet den personen jeg snakket med i tlf har droppet meg uten verken å si noe eller gjør noe. Så er det jeg som sitter igjen. Livet er kjipt og vanskelig og utrettferdng. . Anonymkode: edba6...052 Kombinert med at får inntrykk av at dere mener det er meg det er noe galt med og skjønner hvorfor de unngår meg eller ikke vil ha noe med meg og gjøre. Veldig lite innlegg her inne! Hadde vært kjekt med litt mer innlegg. Men jeg skal helst ikke skrive noe? Anonymkode: edba6...052 0 Siter
Ekstra Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, det blir synsing. Men det er greit høre andres tanker og hva de ville gjort eller tenkt om det. Om de tenker likt som meg. Men hvorfor må jeg bli såret? Er jeg så plagsom at noen må. Jeg har ikke fått svar på disse spm. Anonymkode: edba6...052 Du kan bare kontrollere egne følelser og handlinger, ikke andres. Du må ikke bli såret, du velger å bli det. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kombinert med at får inntrykk av at dere mener det er meg det er noe galt med og skjønner hvorfor de unngår meg eller ikke vil ha noe med meg og gjøre. Veldig lite innlegg her inne! Hadde vært kjekt med litt mer innlegg. Men jeg skal helst ikke skrive noe? Anonymkode: edba6...052 Det er ingen som sier at du helst ikke skal skrive noe. Men det du hittil har skrevet av innlegg kretser veldig rundt dine tanker og følelser, og at du ønsker en bekreftelse på disse. Det kan også hende at dette det ble litt for mye for den vennen som ikke tar kontakt lenger. Se litt utenfor deg selv, svar på andres kommentarer uten og trekke deg selv inn i sentrum. Da tror jeg du har større glede av dette forumet. Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kombinert med at får inntrykk av at dere mener det er meg det er noe galt med og skjønner hvorfor de unngår meg eller ikke vil ha noe med meg og gjøre. Veldig lite innlegg her inne! Hadde vært kjekt med litt mer innlegg. Men jeg skal helst ikke skrive noe? Anonymkode: edba6...052 Bare å skrive men få deg et nick og bruk dagbokforumet aktivt heller, så blir ikke det vanlige forumet spamma ned med samme type innlegg Anonymkode: 61016...08f 0 Siter
Ekstra Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bare å skrive men få deg et nick og bruk dagbokforumet aktivt heller, så blir ikke det vanlige forumet spamma ned med samme type innlegg Anonymkode: 61016...08f Dette var strengt, om det da ikke var for å beskytte trådstarter. Det er da ikke så stor trafikk her at det blir plagsomt for andre. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ekstra skrev (1 time siden): Dette var strengt, om det da ikke var for å beskytte trådstarter. Det er da ikke så stor trafikk her at det blir plagsomt for andre. Jeg er enig og synes ikke det er dens rett til å bestemme. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ekstra skrev (1 time siden): Dette var strengt, om det da ikke var for å beskytte trådstarter. Det er da ikke så stor trafikk her at det blir plagsomt for andre. Enig i du skriver. Samtidig kan det være vanskelig og være ny på dette forumet og vite hvordan man skal navigere. Det er ikke så mange dager siden at en av de faste medlemmene her, klarte og komme med én henstilling til en ny bruker (som skrev med nick) at vedkommende ikke burde skrive/starte så mange tråder. Begrunnelsen var at det kunne bli plagsomt for de mest profilerte brukerne her, de kunne gå trøtt og derfor ikke orke og delta. Heldigvis ble tråden slettet. Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen som sier at du helst ikke skal skrive noe. Men det du hittil har skrevet av innlegg kretser veldig rundt dine tanker og følelser, og at du ønsker en bekreftelse på disse. Det kan også hende at dette det ble litt for mye for den vennen som ikke tar kontakt lenger. Se litt utenfor deg selv, svar på andres kommentarer uten og trekke deg selv inn i sentrum. Da tror jeg du har større glede av dette forumet. Anonymkode: 4d424...7a1 Kan jeg spørre hvorfor er det galt synes du? Ting skal ikke handle om meg. Og alle fri valg til å overse. Som jeg er blitt sagt til her at dine egne følelser må du styre selv. Blir du irritert så må du forholde deg til deg selv. Er selv ganske ny her. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor er det galt synes du? Ting skal ikke handle om meg. Og alle fri valg til å overse. Som jeg er blitt sagt til her at dine egne følelser må du styre selv. Blir du irritert så må du forholde deg til deg selv. Er selv ganske ny her. Anonymkode: edba6...052 Så dersom du irriterer deg over innlegg gå videre! Og ikke kritiser andre. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor er det galt synes du? Ting skal ikke handle om meg. Og alle fri valg til å overse. Som jeg er blitt sagt til her at dine egne følelser må du styre selv. Blir du irritert så må du forholde deg til deg selv. Er selv ganske ny her. Anonymkode: edba6...052 Du har en fri vilje til å gjøre det du syns er best. Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har en fri vilje til å gjøre det du syns er best. Anonymkode: 4d424...7a1 Om ikke det blir igangsatt boikott. Ja, det er en fin ting egentlig. Å være stygg med andre er virkelig en uting. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtidig kan det være vanskelig og være ny på dette forumet og vite hvordan man skal navigere. Hvor vanskelig kan det være? Det er bare å lese gjennom brukerbetingelsene og forholde seg til dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden psykedeliker skrev (8 minutter siden): Hvor vanskelig kan det være? Det er bare å lese gjennom brukerbetingelsene og forholde seg til dem. Tenker du noengang utenfor boksen. Eller er alt svart hvitt. Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du noengang utenfor boksen. Eller er alt svart hvitt. Det som skjer utenfor boksen, forblir utenfor boksen. Vi diskuterer det som foregår innenfor boksen. (Brukerbetingelsene) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Blir glad for alle svar om spørsmålet mitt! Anonymkode: edba6...052 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.