Gjest afrodite Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Hei! Jeg er i dag på rugedag 12 og har igrunn gitt opp hele prosjektet. I går begynte jeg å blø litt, og det fortsetter idag. Må bruke bind, men det kunne igrunn greid seg med truseinnlegg. Bare litt klumper egentlig (noe jeg aldri bruker å ha) Jeg bruker å ha sterke blødninger, og dette er ingenting i forhold. Jeg tok en test på dag 10, og da kan man med litt godvilje skimte en skyggestrek - derfor lurer jeg litt på om andre har blødd, men likevel har vært gravid.?? Gemalen skal avgårde og kjøpe tester etter jobb, bare for å avkrefte.... Please håper noen svarer! klem 0 Siter
yogi Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Vanskelig å si dette. Kan du kanskje få tatt en blodprøve? HCg nivået sier om du er gravid eller ei. Jeg krysser alt for deg og håper det beste. Hilsen 0 Siter
synarella Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Hei! Jeg hadde bittelitt blødning (egentlig prikker m. rustrødt blod) en eller annen gang mellom rugedag 9-12 (husker ikke akkurat). I dag er jeg 16 uker på vei (med bare 1 baby - så det andre egget klarte seg ikke. Kanskje det er grunnen til blødningnen - jeg vet ikke - men det er jo en teori. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.