Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): det er fullt lov å legge ut linker og det gjøres i alle tilfeller der det snakkes om ulike saker. Anonymkode: fa2e3...399 Ok. Trodde ikke dette var lov her🙂da skal jeg legge igjen link. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (1 minutt siden): Ok. Trodde ikke dette var lov her🙂da skal jeg legge igjen link. tusen takk Anonymkode: fa2e3...399 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): tusen takk Anonymkode: fa2e3...399 Franske jenta er bortført😢av venninne sin far men hvorfor det? 0 Siter
Frigg Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 10.38): Det er derfor jeg har prøvde å fortelle nordmenn at kultur betyr noe. Men nordmenn nekter å tro at kultur betyr noe. Dvs, dette er garantert fremtiden i Norge også, fordi NRK/VG/eksperter alle forteller nordmenn at kultur ikke betyr noe, for alt er berikende og flott, så ingenting iverksettes for å forhindre at norsk kultur blir som den i USA. Ønsker du å bevare norsk kultur er du nok rasist (og dum), det er eneste mulige forklaring, mener ekspertene, som så indoktrinerer folket til å tro dette. Anonymkode: 3f500...01c Nordmenn er langt fra å være mer hjelpsomme enn andre. Amerikanere er mange ganger mer hjelpsomme enn nordmenn. Nordmenn er reserverte og tilbakeholdene og vanskelige å komme i kontakt med. Det er mye som kan med hell forandre seg i Norge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (15 minutter siden): Franske jenta er bortført😢av venninne sin far men hvorfor det? og så legger vi ved en link: https://www.tv2.no/nyheter/lyhanna-11-savnet-venns-far-siktet/18901109/ Anonymkode: fa2e3...399 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Frigg skrev (5 minutter siden): Nordmenn er langt fra å være mer hjelpsomme enn andre. Amerikanere er mange ganger mer hjelpsomme enn nordmenn. Nordmenn er reserverte og tilbakeholdene og vanskelige å komme i kontakt med. Det er mye som kan med hell forandre seg i Norge. tok meg ikke mer enn en 5 dagers på vestkysten for å se det. aldri møtt mer serviceminded folk. sykt hjelpsomme ! Anonymkode: fa2e3...399 0 Siter
Sakura Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): og så legger vi ved en link: https://www.tv2.no/nyheter/lyhanna-11-savnet-venns-far-siktet/18901109/ Anonymkode: fa2e3...399 Ingen som vil lese🤷🏻♀️ 0 Siter
Babette Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (44 minutter siden): Er du så dum at du ikke kan gå in på tv2.no og lese selv. Du skrev i en annen tråd at vi må ha en fin tone på DOL. Synes du dette er en fin tone? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (1 minutt siden): Ingen som vil lese🤷🏻♀️ hva snakker du om nå? folk kan da lese om de ønsker det? Anonymkode: fa2e3...399 0 Siter
Sakura Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Babette skrev (Akkurat nå): Du skrev i en annen tråd at vi må ha en fin tone på DOL. Synes du dette er en fin tone? Nei, ikke pent av meg skrive dette😢 0 Siter
Sakura Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hva snakker du om nå? folk kan da lese om de ønsker det? Anonymkode: fa2e3...399 Godt du la ut en link😁folk innterieserer seg ikke dette er ikke i Norge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (Akkurat nå): Godt du la ut en link😁folk innterieserer seg ikke dette er ikke i Norge. hvorfor poster du om det da, hvis du mener dette ikke interesserer noen ? Anonymkode: fa2e3...399 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (29 minutter siden): Ingen som vil lese🤷🏻♀️ Det var 4 min mellom de to innleggene dine, tror du vi bor her inne? Jeg fant enkelt den saken i og med at jenta hadde et navn som gjorde henne lett å google, men det er ikke alltid tilfelle i sakene du har lagt ut. Hvis man starter en tråd om en sak så er det ganske så vanlig å legge ved en lenke også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.