Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det er fullt lov å legge ut linker og det gjøres i alle tilfeller der det snakkes om ulike saker.

Anonymkode: fa2e3...399

Ok. Trodde ikke dette var lov her🙂da skal jeg legge igjen link. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 minutt siden):

Ok. Trodde ikke dette var lov her🙂da skal jeg legge igjen link. 

tusen takk :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

tusen takk :) 

Franske jenta er bortført😢av venninne sin far men hvorfor det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 10.38):

Det er derfor jeg har prøvde å fortelle nordmenn at kultur betyr noe. Men nordmenn nekter å tro at kultur betyr noe. Dvs, dette er garantert fremtiden i Norge også, fordi NRK/VG/eksperter alle forteller nordmenn at kultur ikke betyr noe, for alt er berikende og flott, så ingenting iverksettes for å forhindre at norsk kultur blir som den i USA. Ønsker du å bevare norsk kultur er du nok rasist (og dum), det er eneste mulige forklaring, mener ekspertene, som så indoktrinerer folket til å tro dette.

Anonymkode: 3f500...01c

Nordmenn er langt fra å være mer hjelpsomme enn andre.  Amerikanere er mange ganger mer hjelpsomme enn nordmenn.  Nordmenn er reserverte og tilbakeholdene og vanskelige å komme i kontakt med.  Det er mye som kan med hell forandre seg i Norge.

AnonymBruker
Skrevet
Frigg skrev (5 minutter siden):

Nordmenn er langt fra å være mer hjelpsomme enn andre.  Amerikanere er mange ganger mer hjelpsomme enn nordmenn.  Nordmenn er reserverte og tilbakeholdene og vanskelige å komme i kontakt med.  Det er mye som kan med hell forandre seg i Norge.

tok meg ikke mer enn en 5 dagers på vestkysten for å se det. aldri møtt mer serviceminded folk. sykt hjelpsomme ! :) 

Skrevet
Sakura skrev (44 minutter siden):

Er du så dum at du ikke kan gå in på tv2.no og lese selv. 

Du skrev i en annen tråd at vi må ha en fin tone på DOL. Synes du dette er en fin tone?

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 minutt siden):

Ingen som vil lese🤷🏻‍♀️

hva snakker du om nå? folk kan da lese om de ønsker det? 

Skrevet
Babette skrev (Akkurat nå):

Du skrev i en annen tråd at vi må ha en fin tone på DOL. Synes du dette er en fin tone?

Nei, ikke pent av meg skrive dette😢

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hva snakker du om nå? folk kan da lese om de ønsker det? 

Godt du la ut en link😁folk innterieserer seg ikke dette er ikke i Norge.   

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Godt du la ut en link😁folk innterieserer seg ikke dette er ikke i Norge.   

hvorfor poster du om det da, hvis du mener dette ikke interesserer noen ?

Skrevet
Sakura skrev (29 minutter siden):

Ingen som vil lese🤷🏻‍♀️

Det var 4 min mellom de to innleggene dine, tror du vi bor her inne? Jeg fant enkelt den saken i og med at jenta hadde et navn som gjorde henne lett å google, men det er ikke alltid tilfelle i sakene du har lagt ut. Hvis man starter en tråd om en sak så er det ganske så vanlig å legge ved en lenke også. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...