Gå til innhold

Kan holde på i timer!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kie

7

• naiv

5

• leenie

5

• SierDuDet

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Casanova

Krmt. krmt....

"Var jomfru til 21..Kjæresten min er min første sexpartner...Siden da har det gått så bra, for henne men ikke meg!"

Er du en ekte Casanova.? :-)

En ekte Casanova per i dag er en som ikke er et ludder!!!En Casanova som tar hensyn til andres følelser..Trofast...

Gjest retvizan

Du Leenie er bare misunnet og fortvilet fordi du ikke har en slik partner som meg, men en partner som ikke klarer mer enn 1-2minutter!! Er ikke det dere jenter klager om at det går for fort!!???Vel, jeg er revolusjonær!!

"Opp alle jordens stive pikker!"

*Synger*

En ekte Casanova per i dag er en som ikke er et ludder!!!En Casanova som tar hensyn til andres følelser..Trofast...

Har du lyst til å gå inn i nyere historiebøker som den nye Casanova? Første steget var kanskje å publisere dine revolusjonerende ferdighetene her?

Jeg synes du er litt søt :-)

Annonse

Gjest Casanova

LOL!

Jeg tror du burde lese gjennom innlegget til SDD en gang til. Det var faktisk veldig godt sagt. Og så - hvorfor ikke spørre jenta di om hva hun mener om dine 1t og 30min pumping? Det er mye annet å foretrekke enn overdreven utholdenhet, og det finnes også en mellomting mellom 3 min og 3 timer! Jeg er iallefall ikke misunnelig på jenta di, og det tror jeg nok ikke leenie er heller.

Lykke til :-)

Du Carma!:) Det er nok ikke noe vits i å spørre min kjæreste om min 1time og 30min siden hun ikke har hatt andre sexpartnere før og dermed kan ikke hun skille mellom normalt og ikke normalt...Så lenge hun er fornøyd så er det greit for meg, og hun er virkelig fornøyd!!!Om det skulle bli slutt mellom oss, ville hun nok være misfornøyd med andre sexpartnere!!!Stakkars...Men jeg er glad i henne...

Du Carma!:) Det er nok ikke noe vits i å spørre min kjæreste om min 1time og 30min siden hun ikke har hatt andre sexpartnere før og dermed kan ikke hun skille mellom normalt og ikke normalt...Så lenge hun er fornøyd så er det greit for meg, og hun er virkelig fornøyd!!!Om det skulle bli slutt mellom oss, ville hun nok være misfornøyd med andre sexpartnere!!!Stakkars...Men jeg er glad i henne...

Kjære deg... hun kan da ha en mening om hun syns 1t og 30min er bra eller ikke selvom hun ikke har hatt andre sexpartnere enn deg!! Og hun er vel ikke helt strippa for tanker om hvordan "normal" lengde på elskoven er? Hun har sikkert venninner hun snakker med og ser og hører ting rundt seg. Så det der var en dårlig grunn til ikke å spørre henne om hennes mening.

Du er bare så totalt overbevist om at du er Guds gave til denne jenta du (og alle andre jenter)... Kanskje du ikke skulle trekke disse konklusjonene sånn heeelt på egen hånd. Fare for at du blir sittende å gjøre flere ting for egen hånd, og da kan det være lett å dra på seg en senebetennelse etter hva jeg har skjønt? ;-)

Gjest Casanova

Kjære deg... hun kan da ha en mening om hun syns 1t og 30min er bra eller ikke selvom hun ikke har hatt andre sexpartnere enn deg!! Og hun er vel ikke helt strippa for tanker om hvordan "normal" lengde på elskoven er? Hun har sikkert venninner hun snakker med og ser og hører ting rundt seg. Så det der var en dårlig grunn til ikke å spørre henne om hennes mening.

Du er bare så totalt overbevist om at du er Guds gave til denne jenta du (og alle andre jenter)... Kanskje du ikke skulle trekke disse konklusjonene sånn heeelt på egen hånd. Fare for at du blir sittende å gjøre flere ting for egen hånd, og da kan det være lett å dra på seg en senebetennelse etter hva jeg har skjønt? ;-)

Det er nok ikke noen bra ide av henne å snakke om det til venninner, det at jeg kan holde ut i timer...Hun bør ikke skryte om det til sine venninner....Hun kommer nok til å si noe til meg før eller senere....

Det er nok ikke noen bra ide av henne å snakke om det til venninner, det at jeg kan holde ut i timer...Hun bør ikke skryte om det til sine venninner....Hun kommer nok til å si noe til meg før eller senere....

Hvordan kan du vite at hun vil skryte av deg??? Tenk om hun sier "Herregud, han blir jo ALDRI ferdig!!!!!" Er det kanskje det du er redd for? Det er sikkert ikke lett for henne å fortelle det til deg om hun føler det sånn heller! Jeg tror du er redd for å få vite jeg, og derfor tør du ikke snakke med henne om det.

Annonse

"Hun kommer nok til å si noe til meg før eller senere...."

Får nå inderlig håpe det, for _din_ del ! :)

Mvh

Du Kie er helt på bærtur!!!Vet du at jenter får flere orgasmer?Ergo: Jo flere desto bedre!!!..:)

Kie har helt rett: De fleste jeg kjenner som faker orgasme, gjør det rett og slett for å bli ferdig sånn at de kan slappe av...

Hehe, du har nok mye å lære, lille selvgode Casanova.

Gjest Casanova

Hvordan kan du vite at hun vil skryte av deg??? Tenk om hun sier "Herregud, han blir jo ALDRI ferdig!!!!!" Er det kanskje det du er redd for? Det er sikkert ikke lett for henne å fortelle det til deg om hun føler det sånn heller! Jeg tror du er redd for å få vite jeg, og derfor tør du ikke snakke med henne om det.

Skal si det igjen!!: Hun er fornøyd med sexen og er godt tilfredstilt, det har hun sagt til meg..."Det var så deilig!" er hennes mest brukte kompliment.....Vi prater aldri om hva som er normalt etter sex...Deilig var deilig!!!Understood?:)Forresten har jeg ikke sagt noe om at jeg vil holde på i timer hver gang vi har sex....Det er jo opp til meg hvor lenge jeg skal holde ut, og det er avhengig av på hvor godt hun blir tilfredstilt for jeg blir aldri det(bare minimalt- får ikke orgasme, kun ereksjon hele veien..) Jeg gjør jobben!!!

Skal si det igjen!!: Hun er fornøyd med sexen og er godt tilfredstilt, det har hun sagt til meg..."Det var så deilig!" er hennes mest brukte kompliment.....Vi prater aldri om hva som er normalt etter sex...Deilig var deilig!!!Understood?:)Forresten har jeg ikke sagt noe om at jeg vil holde på i timer hver gang vi har sex....Det er jo opp til meg hvor lenge jeg skal holde ut, og det er avhengig av på hvor godt hun blir tilfredstilt for jeg blir aldri det(bare minimalt- får ikke orgasme, kun ereksjon hele veien..) Jeg gjør jobben!!!

Ååååååja!! Hun fortalte deg at "Det var så deilig!"?? Jammen da, så! ;-)

Gjest Casanova

Kie har helt rett: De fleste jeg kjenner som faker orgasme, gjør det rett og slett for å bli ferdig sånn at de kan slappe av...

Hehe, du har nok mye å lære, lille selvgode Casanova.

Malun, jeg tror du ligger nederst i kunnskapsstigen!!!Gå å kjøp boka som heter "hvordan få flere orgasmer!" ...da kan du komme med dine kommentarer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...