Gå til innhold

Kan holde på i timer!!!!

Anbefalte innlegg

Skal si det igjen!!: Hun er fornøyd med sexen og er godt tilfredstilt, det har hun sagt til meg..."Det var så deilig!" er hennes mest brukte kompliment.....Vi prater aldri om hva som er normalt etter sex...Deilig var deilig!!!Understood?:)Forresten har jeg ikke sagt noe om at jeg vil holde på i timer hver gang vi har sex....Det er jo opp til meg hvor lenge jeg skal holde ut, og det er avhengig av på hvor godt hun blir tilfredstilt for jeg blir aldri det(bare minimalt- får ikke orgasme, kun ereksjon hele veien..) Jeg gjør jobben!!!

"Jeg gjør jobben!!!"

Men får ikkje betalt !

Mvh

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kie

7

• naiv

5

• leenie

5

• SierDuDet

4

Mest aktive i denne tråden

Malun, jeg tror du ligger nederst i kunnskapsstigen!!!Gå å kjøp boka som heter "hvordan få flere orgasmer!" ...da kan du komme med dine kommentarer...

Hånei du, lille venn. Jeg får så mange orgasmer jeg bare vil, jeg! ;o)

Men det jeg sier om de som faker dem, blir ikke mindre sant av den grunn.

Jeg har nok adskillig mer erfarling enn deg. Du kan velge å tro på det og dermed lære noe, eller velge å overse det og gå glipp av en sjanse.

Gjest Casanova

Hånei du, lille venn. Jeg får så mange orgasmer jeg bare vil, jeg! ;o)

Men det jeg sier om de som faker dem, blir ikke mindre sant av den grunn.

Jeg har nok adskillig mer erfarling enn deg. Du kan velge å tro på det og dermed lære noe, eller velge å overse det og gå glipp av en sjanse.

Du, Malun.Du gjør lever i falskhet..Du gjør det sikkert selv!Stakkars partner du har...Du gjør verden usikker og falsk...

Du, Malun.Du gjør lever i falskhet..Du gjør det sikkert selv!Stakkars partner du har...Du gjør verden usikker og falsk...

Pass munnen din, unge mann!

Jeg faker _aldri_ en orgasme. Det er å gjøre seg selv en bjørnetjeste, og det er noe ordentlig tull.

Men at det er mange som gjør det - det er det ikke tvil om.

Annonse

Nei nå tror eg du tok litt hardt i, for en gangs skyld !

Att "malun gjør verden usikker"...?!, det stiller eg meg aldri så lite tvilendes til ! *LOL*

Mvh

Om så mange drømmer om å holde på så lenge uten å få orgasme og i tillegg ender opp med utmattelse og friksjonsår tror jeg ikke!

Jeg er normalt glad i sex og liker å holde på en stund, men jeg tror faktisk jeg ville ha blitt både lei, tørr og øm etter et samleie på 1 - 1 1/2 time!

Men du får kose deg med "gaven" din du! :-)

Gjest Casanova

Pass munnen din, unge mann!

Jeg faker _aldri_ en orgasme. Det er å gjøre seg selv en bjørnetjeste, og det er noe ordentlig tull.

Men at det er mange som gjør det - det er det ikke tvil om.

Unnskyld!! Malun...Det er en ting du skal vite og det er at hun faker ikke en orgasme til meg!!!Dersom hun har gjort det hele tiden, hvorfor skulle hun da være sammen med meg!?.......Det var du som kom opp med det der "faking"....

Unnskyld!! Malun...Det er en ting du skal vite og det er at hun faker ikke en orgasme til meg!!!Dersom hun har gjort det hele tiden, hvorfor skulle hun da være sammen med meg!?.......Det var du som kom opp med det der "faking"....

Neida, jeg bekreftet bare det Kie sa, som du ikke trodde på. Jeg har ikke hevdet hårdnakket at dama di nødvendigvis faker, bare påpekt at en rekke damer gjør det. Og det er vel greit å vite?

Jeg mente ikke å skryte, men når jeg sier at jeg kan holde på i timer er faktisk sannheten!! Min evne til å få min kjæreste i ekstase er faktisk også på topp,og ville ikke skrive det opp i første omgang for da blir det bare skryt!!Har til og med fått god respons fra kjæresten min, men det eneste hun ikke vet er om det er normalt med ereksjon i timer og kan dermed tilfredstille en jente ordentlig(dvs mange orgasmer)..Det går rett og slett ikke for fort for meg, men det går for lenge!!!Det liker jenter,men ikke meg!!!

Nå har jeg lest alle svarene til deg, samt svarene du har gitt, og det eneste jeg kommer fram til er at du har store mindreverdigehteskomplekser i forhold til dine seksuelle prestasjoner.

Annonse

Gjest Casanova

Neida, jeg bekreftet bare det Kie sa, som du ikke trodde på. Jeg har ikke hevdet hårdnakket at dama di nødvendigvis faker, bare påpekt at en rekke damer gjør det. Og det er vel greit å vite?

Jada, det er jeg helt klar over...Takk

Jeg forlater nettet!!!Koselig og opplysende å snakke med alle dere....

Hilsen Casanova...

Fy faen jeg er glad jeg ikke traff deg da jeg var ung og ikke så altfor flink til å si i fra i sengen!

Jeg har faket én gang, og det var for å få slutt på hesligheten. Selvsagt min egen feil at jeg ikke fikk ham til å kutte ut før, men ... herrejesus, litt omløp i hodet må da gå an å ha selv også. Man skal gjerne kunne gå dagen etterpå også da.

Egentlig tror jeg det er du som er fake, det er i alle fall bedre for deg enn at du er så dum.

tonie igjen...?

Fy faen jeg er glad jeg ikke traff deg da jeg var ung og ikke så altfor flink til å si i fra i sengen!

Jeg har faket én gang, og det var for å få slutt på hesligheten. Selvsagt min egen feil at jeg ikke fikk ham til å kutte ut før, men ... herrejesus, litt omløp i hodet må da gå an å ha selv også. Man skal gjerne kunne gå dagen etterpå også da.

Egentlig tror jeg det er du som er fake, det er i alle fall bedre for deg enn at du er så dum.

tonie igjen...?

Det lukter litt svidd her, ja. Særlig om du ser på argumentasjonsrekkene nedover her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...