Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse det virker som det er en blå flodbølge her! Det gjør meg virkelig glad å se at det nå lykkes for så mange. Dessverre ser det dårlig ut for meg, tok en test i ettermiddag, rugedag 11 - 1 strek. Og føler meg sikkelig premenstruell og har verk i ryggen. Er mildt sagt sur og lei. Regner med å få tante på besøk i natt. Skal ta blodprøve i morgen, men hvis ikke mensen ahr kommet tar jeg en test til på morgenurin. Hvis den ikke viser noe dropper jeg blodprøven.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50112-ikke-med-p%C3%A5-b%C3%B8lgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er dessverre slik at livet ikke farer rettferdig med alle. Synes også det er en pyton følelse å ikke lykkes, har opplevd det to ganger på 4 mnd. Det er dessverre ingenting å gjøre annet enn å prøve på nytt.

Ta en test i morgen likevel, du. TENK om....

Hilsen fra

Kjære Alfa.

Dette var en trist melding, men jeg har jo fortsatt et lite håp om at du kan ha testet for tidlig....

Dersom du har rett vil jeg sende deg en stor trøsteklem og jeg håper at du etter en liten pause finner ut hva som er det beste for dere. Jeg håper du får blå streker ved neste korsvei.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...