Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min far var følelseskald.

min føste kjærest bedro meg

neste kjærest viste ingen følelser.

Han jeg ble gift med banket meg.

så traff jeg en som brøt alle diss vanlige greiene jeg hadde falt for før..Han var verdens snileste og jeg kunne ikke tro det var sant..det trudde jeg da heller ikke etter en stund.

Så jeg rota i sakene hans for å finne bevis,men fant ikke noe selfølgelig.

Han oppdaget dette og slo opp etter mye om og men.

Nå har jeg vært singel i 3 år og er blitt følelseskald. Jeg flørter men skygger unna vær gang noen viser intresse.

Jeg nesten (hater menn)

som venner går det bra men ikke sørn om jeg vil ha dem som kjæreste.

Lurer på om jeg blir alene resten av livet..

skal jeg søke psykolog hjelp? jeg har en bra jobb,en flott datter,sosialt liv..er med på masse ting og tang..Har det bra i livet foruten om det med menn..

hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50123-uten-kj%C3%A6rlighet-fra-en-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Du trenger kanskje en lang pause fra mannfolk, men du trenger jo ikke tro at du aldri skal finne en ny.

Du er ikke så alene når du har ei datter.

Tror det vil være lurt av deg å vente til tiden er moden for å gå inn i et nytt forhold. Det kan sikkert være lurt å snakke med en psykolog for og få hjelp til å kunne oppnå tillit til menn igjen.

Du trenger kanskje en lang pause fra mannfolk, men du trenger jo ikke tro at du aldri skal finne en ny.

Du er ikke så alene når du har ei datter.

Tror det vil være lurt av deg å vente til tiden er moden for å gå inn i et nytt forhold. Det kan sikkert være lurt å snakke med en psykolog for og få hjelp til å kunne oppnå tillit til menn igjen.

ja hadde vært lurt men saken e den at jeg ikke vil ha kjærest.jeg vil ikke at en mann skal ta i meg..jeg syntes dem er hæææslig.

Jeg blir ikke forelsket..ingen ting nytter hva en mann gjør..jeg holder dem må milivis avstand.Jeg har hat følelese for dem.Men når det er sakt vil jeg si at alt dette vet ikke menn om,jeg viser det ikke.har en hyggelig sjef som er mann og har fint forhold til han.Han flørter ikke men behandler meg med respekt.Bare en mann viser litt intresse må jeg spy..så jævlig er det!!!

Gjest enslig kvinne

Du skriver at du har det bra i livet, hvorfor er det da så viktig å fokusere på det at du er singel? Det finnes masse folk som velger å være singel av ulike grunner, det er ikke noe galt i det, og et liv uten en partner kan være minst like rikt som et liv med partner, det kommer an på hva en ønsker seg her i livet.

Så lenge det er ditt valg og det er slik du vil leve livet, så er det vel ikke et problem?

Hvis du derimot savner det å ha en mann sammen med deg bør du kanskje vurdere å få hjelp fra profesjonelle.

Min erfaring er at livet sammen med en mann er så begrenset at jeg har valgt å være singel. Det er så deilig å slippe å stå til ansvar for alt en gjør, alt fra når en skal legge seg til hva en bruker lønna si på.

Du skriver at du har det bra i livet, hvorfor er det da så viktig å fokusere på det at du er singel? Det finnes masse folk som velger å være singel av ulike grunner, det er ikke noe galt i det, og et liv uten en partner kan være minst like rikt som et liv med partner, det kommer an på hva en ønsker seg her i livet.

Så lenge det er ditt valg og det er slik du vil leve livet, så er det vel ikke et problem?

Hvis du derimot savner det å ha en mann sammen med deg bør du kanskje vurdere å få hjelp fra profesjonelle.

Min erfaring er at livet sammen med en mann er så begrenset at jeg har valgt å være singel. Det er så deilig å slippe å stå til ansvar for alt en gjør, alt fra når en skal legge seg til hva en bruker lønna si på.

ja akkrat nu har jeg det bra som singel.

Men jeg tenker på en framtidig partner..jeg vil jo ikke kunne fungere med en mann..så jeg tror jeg må søke om profosjonel hjelp anngående dette..ellers fixer jeg alt og har det bra:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...