Gå til innhold

Gro: han kommer så fort

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Ble i går enig med samboeren min om at jeg skulle skrive et innlegg her, og se om du kunne hjelpe oss med et problem.

Vi har vært i sammen i tre år, har en sønn på ett år, og en til på vei. Så som du skjønner er det ingenting i veien med sexlivet, vi har masse sex! Men problemet er det at det går så innmari fort for han! I løpet av fem minutter kan han få orgasme, men han prøver å drøye det i det lengste. For at han ikke skal komme så fort, må han stoppe opp mange ganger underveis, for liksom å roe seg ned.

Dette begynner å bli et problem for oss, da han så gjerne vil at jeg skal oppnå skjedeorgasme, noe jeg kun gjør hvis vi kan holde på lenger om gangen. Dessuten er det litt kjedelig når han hele tiden må stoppe opp, det blir liksom ingen sammenheng.

Han hadde ikke dette problemet i begynnelsen av forholdet, men det har samtidig vært der lenge. Var ihvertfall sånn en god stund før sønnen vår ble født.

Håper du har noen gode råd til oss, da dette plager spesielt han mye.

Ps: jeg har klitorisorgasme for hvert samleie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50125-gro-han-kommer-s%C3%A5-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Har dere prøvd penisring?

Det hjalp ihvertfall samboeren min. Den etterlater litt mer følelse enn kondom og settes nederst ved "roten".

Jeg har kjøpt den på dildoparty, men den kan sikkert kjøpes andre steder også.

Kanskje den hjelper dere også...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det er et svært vanlig problem for mange par at mannen ikke klarer å holde igjen sin orgasme lenge nok til at hun får orgasme. At du alltid får klitorisorgasme når dere elsker, gjør at du er heldigere enn de aller fleste kvinner. Fem minutter er dessuten lenger enn de aller fleste samleier varer. At han selv klarer å utsette utløsningen i det lengste ved å trekke seg ut, er positivt. Men det er da spesielt viktig at han fortsetter å stimulere deg slik at du ikke ramler av lasset. Oralsex, fingre, leketøy – alt kan brukes for å holde spenningen og nytelsen din ved like.

En annen måte å takle problemet – om han er av de som raskt klarer å få ereksjon på nytt igjen – er at dere fortsetter like etter at han har hatt utløsning. Eller han kan onanere noen timer på forhånd.

Mer langsiktig kan dere enten trener med start-stopp-teknikken eller at han trener opp musklene i bekkenbunnen slik at han selv kan bestemme når han skal ejakulere. Har gitt oppskriften flere ganger. Helt kort: menn lærer seg å trene PC-musklene på samme måte som kvinner lærer å knipe skjedemusklene etter en fødsel. Måten han finner hvilke muskler det er - er ved å knipe av tissestrålen. Da kjenner han hvilke muskler som bør trenes og kan fortsette oppøvingen. Knipe – slippe – knipe slippe. Så trener han på knipeøvelser når han onanerer. Stopp like før han kjenner det går. Om dere ved samleie får det til å vare lenger ved å hoppe av og knipe vil han etter hvert kunne kontrollere så godt at han ikke behøver å trekke seg ut. Teknikken gir begge masse nytelse og gir ham en følelse av kontroll over sin egen orgasme.

En annen løsning kan være følsomhetsnedsettende krem eller for eksempel Xylocain, som gir en bedøvende virkning. Husk i tilfelle på å bruke kondom.

Et råd i samme gate - bruk en eller helst to kondomer utenpå hverandre. Da blir han mindre følsom for stimuli. Dessuten virker den stramme strengen nederst mot penisroten som en penisring. Den gjør at blodet holder seg lenger i svamplegmene. Penisring var også et godt tips.

Lykke til!

Heisann...

Har dere prøvd penisring?

Det hjalp ihvertfall samboeren min. Den etterlater litt mer følelse enn kondom og settes nederst ved "roten".

Jeg har kjøpt den på dildoparty, men den kan sikkert kjøpes andre steder også.

Kanskje den hjelper dere også...

Dildoparty? :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...