Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her kommer et ganske så flaut spørsmål.. Jeg er rett og slett usikker på om jeg har hatt sex.. Du skjønner jeg var med en fyr, og da jeg trodde at han trengte seg inn i meg, så var det ikke vondt, heller ikke kom det blod ut. Jeg kjente at han kom litt inn i meg, kan det være at han ikke trengte seg langt nok inn? Jeg angrer ikke på noe av det vi gjorde, men helt ærlig så syntes jeg ikke at inntrengingen var en så hærlig opplevelse som jeg trodde det kom til å bli. Det gjorde ikke vondt, det var ikke ekkelt, men heller ikke noe spesielt ved det.. Er det noe galt med meg? Han gjorde alle de riktige tingene, vi koste mye på forhånd, og jeg ble våt i kjeden, men ikke opphisset likevel..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50211-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt med deg, men du er tydeligvis for ung til å ha sex. Sex har du hatt, men om jomfruhinnen din er inntakt kan ikke jeg svare deg på.

Det er ikke så uvanlig at første gangen ikke er den store opplevelsen.

Du bør rett og slett vente med dette til du er mer klar for det og kan begynne å nyte det slik som det skal nytes:-))

Ha en fin dag:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50211-jomfru/#findComment-196183
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...