Musikk Skrevet i går, 10:25 Skrevet i går, 10:25 (endret) Når barn mister live i ulykker og sykdommer osv da tror jeg at de trengs en bedre plass en her på jorden hva tenker dere? det er så meningsløs at et barn skal død så tidlig i live. Endret i går, 10:27 av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:34 Skrevet i går, 12:34 Jeg tenker mest på at det skrives "livet". Anonymkode: 62ca1...af4 3 Siter
morsan Skrevet i går, 14:05 Skrevet i går, 14:05 Barn dør ikke fordi de trengs en bedre plass en jorden. Det er meningsløst at barn dør. Trist og meningsløst. 3 Siter
Musikk Skrevet i går, 14:09 Forfatter Skrevet i går, 14:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker mest på at det skrives "livet". Anonymkode: 62ca1...af4 Ja, jeg ser den😄 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 14:12 Forfatter Skrevet i går, 14:12 (endret) Hvorfor mister barn livet så menigsløst tidlig? når enkelte voksne kan leve til de er over 80 år. Mens barnet blir kanskje bare 6 år. Endret i går, 14:13 av Musikk 0 Siter
Lady HM Skrevet i går, 14:16 Skrevet i går, 14:16 Musikk skrev (4 minutter siden): Hvorfor mister barn livet så menigsløst tidlig? når enkelte voksne kan leve til de er over 80 år. Mens barnet blir kanskje bare 6 år. Fordi livet er urettferdig. Drit skjer. Det er ingen som "trengs på et annet sted". 3 Siter
Musikk Skrevet i går, 14:25 Forfatter Skrevet i går, 14:25 Lady HM skrev (7 minutter siden): Fordi livet er urettferdig. Drit skjer. Det er ingen som "trengs på et annet sted". Ja, du har rett i det😔men hvorfor er det så urettferdig? 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 14:41 Forfatter Skrevet i går, 14:41 Musikk skrev (15 minutter siden): Ja, du har rett i det😔men hvorfor er det så urettferdig? Dette hadde Stjernestøv@ hatt et godt svar på tror jeg. 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 14:45 Forfatter Skrevet i går, 14:45 Er jo et liv etter døden? vi blir til engler eller? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Hvorfor mister barn livet så menigsløst tidlig Hvor langt er et tau? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Dette hadde Stjernestøv@ hatt et godt svar på tror jeg. Det er kanskje brutalt men vi har en livsplan når vi kommer til jorden, vi dør når det er vår tid til å dø. Jeg skjønner det ikke helt men man kan ikke forstå alt, vi velger familie og det som skal skje i livet før vi blir født. Vi skjønner alt når vi død og kommer til den andre siden. 0 Siter
Lady HM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Dette hadde Stjernestøv@ hatt et godt svar på tror jeg. Tviler ikke på at hun hadde et svar på det, men jeg tviler på om det var godt! 2 Siter
psykedeliker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Det er kanskje brutalt men vi har en livsplan når vi kommer til jorden, vi dør når det er vår tid til å dø. Jeg skjønner det ikke helt men man kan ikke forstå alt, vi velger familie og det som skal skje i livet før vi blir født. Vi skjønner alt når vi død og kommer til den andre siden. Du glemte det viktigste: "Jeg tror at..." 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Musikk skrev (4 timer siden): Hvorfor mister barn livet så menigsløst tidlig? når enkelte voksne kan leve til de er over 80 år. Mens barnet blir kanskje bare 6 år. Tilfeldigheter. Det finnes ingen underliggende plan. Anonymkode: 62ca1...af4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Musikk skrev (3 timer siden): Er jo et liv etter døden? Det er det ingen grunn til å tro. Musikk skrev (3 timer siden): vi blir til engler eller? Nei. Engler er et fantasiprodukt. Anonymkode: 62ca1...af4 1 Siter
Lady HM Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Musikk skrev (3 timer siden): Er jo et liv etter døden? vi blir til engler eller? Sannsynligvis ikke... 0 Siter
Musikk Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden stjernestøv skrev (2 timer siden): Det er kanskje brutalt men vi har en livsplan når vi kommer til jorden, vi dør når det er vår tid til å dø. Jeg skjønner det ikke helt men man kan ikke forstå alt, vi velger familie og det som skal skje i livet før vi blir født. Vi skjønner alt når vi død og kommer til den andre siden. Du kom med et godt svar🙂alt er bestemt i mors liv🤰på godt og på vondt. 1 Siter
Musikk Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Lady HM skrev (1 time siden): Sannsynligvis ikke... Onde menneskene de kommer ikke til himmelen eller? de kommer til far og datter i mørke eller? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Musikk skrev (3 minutter siden): Onde menneskene de kommer ikke til himmelen eller? de kommer til far og datter i mørke eller? ? Hva mente du med siste setning/spørsmål? Anonymkode: 95202...895 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.