Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tia2002

Jeg har pco, og vi har bestemt oss for å begynne å prøve å få barn nå! Har fått henvisning til gynekolog, må bare få bestilt time...Regner med det kan ta en stund før vi lykkes, det er vi forberedt på....

MEN: Nå hadde jeg eggløsning i påska, det kjente jeg enda det er minst 1 år siden sist jeg kjente at jeg hadde det, så vi "heiv oss til" og tilbragte påsken i senga...

Nå skulle jeg normalt fått mens ca. for en-to uker siden, men det har ikke skjedd noe!

Kan vi ha hatt sånn flaks??

Jeg har ingen symptomer så derfor tør jeg ikke håpe engang! Men på den annen side har jeg ingen av de vanlige symptomene på mensen heller...så den ser ikke ut til å komme i det hele tatt!

Jeg hadde litt utflod med litt blod/brunt i de første dagene da jeg egentlig skulle fått mens og litt i går. Ellers skjer det INGEN TING!!!!

Hva sier dere? skal jeg tørre å håpe??

Må få tatt en test... det blir vel nedtur...

Er det for tidlig å ta test nå? 4 uker siden eggløsning..

(Jeg er helt blank på dette området)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50270-kan-det-v%C3%A6re-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...