Gå til innhold

Alternativ til P-piller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spiral kanskje

Fastlegen min sa det var tilgjengelig for kvinner som hadde født barn. (jeg har ingen barn)

Er dette riktig?

Det var slik det var før i alle fall,men jeg har ei venninne på 30 som ikke har fått barn.Hun ahr hatt spiral i 3 år nå.

Rådfør deg med en lege.

Ellers har man jo p-sprøyte,men de gir nok mye av samme bivirkninger som piller.

Ellers er det vel lite annet som er så sikkert som p-piller ansees å være.

Gjest anonym

Fastlegen min sa det var tilgjengelig for kvinner som hadde født barn. (jeg har ingen barn)

Er dette riktig?

Jeg prøvde spiral. Har ikke født barn. Fikk graviditet utenfor livmor. Et befruktet egg satte seg i eggleder. Egglederen sprakk, og jeg blødde 1/2 liter blod innvendig i magen. Legen som opererte meg var opprørt over at jenter som ikke hadde fått barn fikk satt inn spiral. Anbefaler ikke spiral.

Gjest kanskje ikke spiral da nei

Jeg prøvde spiral. Har ikke født barn. Fikk graviditet utenfor livmor. Et befruktet egg satte seg i eggleder. Egglederen sprakk, og jeg blødde 1/2 liter blod innvendig i magen. Legen som opererte meg var opprørt over at jenter som ikke hadde fått barn fikk satt inn spiral. Anbefaler ikke spiral.

Hmmm...Vel,jeg kan ikke svare for legen eller andre jeg.Bare svarer hva jeg har hørt fra min venninne som har spiral.

Men,om det er sjanser for at slikt kan skje,som du opplevde,så er det helt klart idioti av leger å anbefale noe slikt.

Sp du som er lei p-piller:Rådfør deg med lege du,og ikke sats på spiral når slikt kan skje.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...