Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Var ikke du også på ul den 24 eller husker jeg helt feil?

Jeg fikk termin den 12/12. De regner fra uttaks dagen og 14 dager bak i tiden. Fra det dato er det 40 uker + 2 dager til beregnet termin. Håper du forstår hva jeg mener.

Jeg hadde uttak 18/3, så idag er jeg 7 uker 4 dager på vei.

Nytt ul tar jeg i uke 12, det var frivillig å ta det. Jeg syns det er både betryggende og spennende å se den lille som vokser i magen, så jeg takket ja til det.

Noen kvalme har jeg ikke, håper at det ikke kommer heller. Men jeg er enormt trøtt og orkesløs, og presis som deg så sover jeg dårlig om natten.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50312-conzy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Du hadde rett med ul, skulle egentlig hatt den 24.3, men jeg ringte til Haukeland og spurte om jeg ikke kunne få uken før. Når jeg så hvor tidlig dere andre fikk :)

Fikk dessverre ikke tilbud om noe ny ul. Vurderer å gå til en privat gynekolog om noen uker. Jeg hadde uttak 11.mars og har fått termin 5. des. Så jeg er akkurat en uke før deg. Dvs. at jeg er 8 uker og 5 dager idag (i uke 9!) Jøss tiden går fort!

Er fremdeles litt urolig og krysser fingrene for at alt skal gå bra. Har dere barn fra før? Og hvor mange forsøk har dere hatt? Dette er vårt andre icsi forsøk.

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50312-conzy/#findComment-197044
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...