tula Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 For noen år siden prøvde jeg sikkert 5-6 typer p-piller på et par år. Gav til slutt opp! Fikk et barn for 2 år siden, og da det var på tide å tenke på prevensjon fikk jeg høre om Yasmin. Nå har jeg gått på Yasmin i 8 måneder uten noen nevneverdige bivirkninger. Men nå blør jeg altså. Litt brunt, litt klumpete, og innimellom litt friskt! Tok siste pillen på brettet i går, og jeg har blødd i en uke allerede. Har også lette menstruasjonssmerter. Det jeg nå lurer på, er om jeg skal fortsette på nytt brett etter pillefri uke, eller om jeg skal ta et opphold i pillene for å se om alt stabiliserer seg.? Jeg er 32 år og har 2 barn 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Du kan fortsette med pillen, men jeg synes du skal få legen til å se på deg. 0 Siter
Gjest maibarn Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Du er ikke alene... Jeg gikk på Yasmin i ca 2 år, og hadde mellomblødninger fra 12. dag til menstruasjonen begynte nesten hver måned. Har hørt om fler som har hatt mellomblødninger med disse p-pillene. (jeg hadde mellomblødninger også da jeg gikk på Trinordiol, Eugynon og Mikrogynon også, men det ble værre med Yasmin. Bortsett fra dette hadde jeg mindre bivirkninger totalt med Yasmin...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.