Gå til innhold

Blodprøver, blodprøver og atter blodprøver

Anbefalte innlegg

Gjest Krepsen30

Jeg har vært og tatt enda en ny blodprøve idag og sendt den for analysering i Sverige. Får svar på mandag om jeg er nok nedregulert - spennende!

Håper virkelig på Puregonstart til mandagen.

Jeg går på Suprefact som nedregulerende medisin og de taes med sprøyter i mageflesket. Nå har jeg sprøytet meg 2 ganger pr. dag i 14 dager, og skal i gang med 1 ekstra sprøyte pr. dag når jeg går over på Puregon.

Jeg er så blå og grønn og vond og øm i mageflesket og jeg ikke ser ut, og tenke seg til hvordan dette skal se ut etter 14 dagers sprøytebruk til. Rundt beregnet så har jeg da satt ca. 80 sprøyter i flesket fordelt på en drøy måned. Takk gud for at jeg ikke trenger gå i bikini akkurat nå!

Ønsker dere alle en god helg!

Beste hilsen fra

;o)

Fortsetter under...

Kjære Krepsen30!

Ønsker deg virkelig lykke til med blodprøven, og håper at du kan øke sprøyteantallet på mandagen.

Tror bestemt at det må ligge en stor belønning å lure etter denne nervekrigen og alt dette strevet. Og da skal du se at magen ikke blir til å kjenne igjen da heller!!!!

Optimistisk klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...