Gå til innhold

Betennelse

Anbefalte innlegg

Idag tidlig våkna jeg og den ene halvdelen av fjeset mitt var svært hovent. Fant ut at det var ganske så betent i rota på en av jekslene mine. Fikk "kvinnet" meg opp til å ringe tannlegen, jeg som begynner å gråte bare jeg kommer inn på venteværelset.

Tannlegen åpna tanna mi, og la inn noe bakteriehemmende. Dette skulle hjelpe, var visst mye puss der inne sa han.

Men det jeg egentlig lurer på er; denne hevelsen, tar det lang tid før jeg er tilbake til mitt normale meg?? Føler meg ikke helt komfortabel med dette oppsvulmede ansiktet. Noen andre som har hatt det samme problemet?!

Håper noen kan hjelpe, blir rimelig frustrert av dette... :/

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50439-betennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...