Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Da var to "gullegg" satt på plass. De hadde delt seg i tre og fem etter snaue to dager og det var bra mente legen. For vår del var det ihvertfall mye bedre enn sist.

Nå ruger juli1 for andre dagen og vi krysser fingre for at vi denne gang kommer helt i mål.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest Krepsen30
Skrevet

Lykke til - håper alt går bra!

Jeg kommer etter om ca. 14 dager!

Skrevet

Hei Ola32 og Juli1! Jeg ønsker dere lykke til, og håper dette går bra!!

klem,

Skrevet

Hei Ola32 og Juli1! Jeg ønsker dere lykke til, og håper dette går bra!!

klem,

Hei !

Jeg ønsker er lykke til i masser, krysser alt for at det skal gå bra for er denne gangen.

Klem

Skrevet

Lykke til med rugingen. Håper at dette går deres vei denne gang. Det hadde vært fullt fortjent. Hils til fruen.

Hilsen

Skrevet

Dette høres jo lovende ut ola32, håper det går veien denne gangen!!! Det fortjener dere. Hils Juli1.

Klem fra

Skrevet

Krysser fingrene for dere!

Lykke til!

Klem fra....

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til og håpe at alt klaffer denne gangen! Har gått rimelig fort fra dere mistet til dere har fått satt inn nye egg!!!! Satser på at dette er gulleggene. Gi sjefsrugeren juli1 en liten hilsen. Gleder meg til å følge utviklingen.

Mange klemmer og lykkeønskninger fra

Skrevet

En liten hilsen til dere begge, fra en veteran med nytt nick :o)

Dere fortjener virkelig at alt går etter planen denne gangen.

Den blå bølgen her inne har nettopp startet, nemlig!!!

Lykke til, begge to!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...