Gå til innhold

Svie ved tissing....og ellers

Anbefalte innlegg

Gjest Ny gravid

Hei

Er ca 5 uker gravid... (5 uker siden første dag av siste mens) og siste uken (1 og 1/2) har jag hatt ubehagelig svie når jeg tisser...og noen ganger ellers også. Har ikke kløe.

Har hørt at men kan få sopp når men er gravid? Har aldri hatt det, men trodde det var med utflod o.l. Har ikke utflod!

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50504-svie-ved-tissingog-ellers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være en urinveisinfeksjon? Ta med en urinprøve og gå innom legen med den, så sjekker de den med en gang for deg (du trenger ikke bestille time for det, de tester den på lab'en).

Sopp gir mer kløe og utflod. Det behandler du selv med canesten, kjøpes på apoteket.

Gjest Ny gravid

Kan det være en urinveisinfeksjon? Ta med en urinprøve og gå innom legen med den, så sjekker de den med en gang for deg (du trenger ikke bestille time for det, de tester den på lab'en).

Sopp gir mer kløe og utflod. Det behandler du selv med canesten, kjøpes på apoteket.

Takk for svar... men har vært plaget med rinveisinfeksjon siden jeg var liten jente, og det er kke det jeg har nå.

Må på do ofte, men tro meg....jeg tisser utrolige mengder også...

Før når jeg har hatt urinveisinfeksjon har det vært kun do springing og tissing av to-tre dråper...

Nå føles det mer som om jeg er sprukken... som når du får en rift i fingeren (papirkutt) og så får f.eks. sitron i det... Slik svir det når jeg tisser... og så går det fort over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...