Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Joda, i Haugesund satte de meg på p-piller etter aborten i fjor sommer med begrunnelse at eggkvaliteten visstnok skulle bli bedre.... Jeg tok to brett, men ble så kvalm (har ikke brukt prevensjon på fem år!) og da sluttet jeg. I Danmark sa de at det spilte ingen rolle om jeg brukte p-piller eller ei for å få god eggkvalitet. Siden vi også er levnet en bitteliten sjanse til å klare dette mesterverket selv, så synes jeg det var helt håpløst å bruke dem.

Men - jeg har altså hatt sånn noenlunde regelmessig mens, det vil si at det varierer fra 30-35 dager. Aldri mer enn det. Nå er det jo gått 38. Tror nok at hvis jeg begynner på pillen igjen så vil det ta en stundf før alt stabiliserer seg. Jeg har eggløsning, det sjekkes nøye hver mnd. (he-he). Hos oss er det mannen som er hovedproblemet, det er iallefall for få sædceller der inne!!!!

Lykke til med forsøket ditt, synes å huske at det er i Haugesund.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50509-til-akinna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sats!

Kan ikke huske at de har sagt noe til meg om at eggene kan bli bedre av p-piller. Jeg tror at det er for at jeg skal passe inn i deres opplegg, i og med at jeg ikke kan være helt sikker på når mensen kommer. Det er jo kø!!!

Er litt usikker nå, kanskje jeg bare skal ta sjansen og droppe pillene... Får vel ringe i morgen.

Forstår jeg det rett at dere som reiser til Danmark har "åpen dør", altså at dere kan komme når alt er klart?

Lykke til du også, håper mensen kommer i en fart sånn at du får komme i gang. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og heller passe på å drikke litt rødvin, lenge siden sist nå!

Skulle gjerne ha vært med på tirsdag, men det får nok bli neste gang.

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50509-til-akinna/#findComment-198005
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...